Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Øl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øl

    Tak for god stemning både før og under kampen. Det er noget af det, der har været savnet allermest de sidste 500 dage og hvor var det da dejligt at være rigtigt tilbage igen.

    Sammen med en lille flok, har jeg min faste plads bag målet og har aldrig haft det store problem med, at der i ny og næ blev kastet en øl i frustration eller glæde. I dag var der - i tråd med det vi så ved EM - en del der bare kastede med øl for at kaste med øl, med det resultat at glæden ved at synge med og bakke op blev mindre fremtrædende.

    Hvad tænker I - er det bare en del af glæden ved at stå på stiften fremover?

    /Klebgjelp

    #2
    Dårlig stil at kaste med øl (eller andre væsker) Hører ingen steder hjemme.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
      Tak for god stemning både før og under kampen. Det er noget af det, der har været savnet allermest de sidste 500 dage og hvor var det da dejligt at være rigtigt tilbage igen.

      Sammen med en lille flok, har jeg min faste plads bag målet og har aldrig haft det store problem med, at der i ny og næ blev kastet en øl i frustration eller glæde. I dag var der - i tråd med det vi så ved EM - en del der bare kastede med øl for at kaste med øl, med det resultat at glæden ved at synge med og bakke op blev mindre fremtrædende.

      Hvad tænker I - er det bare en del af glæden ved at stå på stiften fremover?

      /Klebgjelp
      Det er desuden decideret dumt at kaste ølbægere efter FCK må manden, det bliver desværre nok en dyr fornøjelse.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
        Dårlig stil at kaste med øl (eller andre væsker) Hører ingen steder hjemme.
        Og franske hotdogs…

        Comment


          #5
          Jeg fik desværre en halvfuld øl i baghovedet og sidder nu med ondt i nakken i bilen tilbage mod Jylland. Øv :(

          Comment


            #6
            Det er bare usmageligt. Min datter ville aldrig igen med på stadion da hun fik et ølkast over hovedet som 8-årig. Folk skalt tage sig tilsammen og sende øllen halsen ned men ikke kaste den. Synes ville være fint at give klar besked hvis man ser det.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Hvorfor bliver de ikke bare smidt ud, og får en bøde? Fordrukne fjolser

              Comment


                #8
                Jeg så det godt og tænke os lad nu vær. Vi får bare bøder og restriktioner. Det var målrettet Grabara. Jeg har ikke læst noget om det endnu så det kan være der ikke bliver en sag, men kunne være fint med lidt selvjustits.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Jeg så det godt og tænke os lad nu vær. Vi får bare bøder og restriktioner. Det var målrettet Grabara. Jeg har ikke læst noget om det endnu så det kan være der ikke bliver en sag, men kunne være fint med lidt selvjustits.
                  OB kan sagtens finde folk som kastede efter kampen. Det har de gjort før via deres kamera.
                  Iøvrigt hørte jeg igår at for hver krus der rammer banen får OB en bøde på 5000kr. Det kræver dog at dommerteamet indberetter det.
                  og lige igår var 4. dommeren vist ret ihærdig på at tælle krus.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

                    OB kan sagtens finde folk som kastede efter kampen. Det har de gjort før via deres kamera.
                    Iøvrigt hørte jeg igår at for hver krus der rammer banen får OB en bøde på 5000kr. Det kræver dog at dommerteamet indberetter det.
                    og lige igår var 4. dommeren vist ret ihærdig på at tælle krus.
                    Så bliver den godt nok dyr. Men så håber jeg da at FCK får noget lign for hvert stykke fyrværkeri

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

                      OB kan sagtens finde folk som kastede efter kampen. Det har de gjort før via deres kamera.
                      Iøvrigt hørte jeg igår at for hver krus der rammer banen får OB en bøde på 5000kr. Det kræver dog at dommerteamet indberetter det.
                      og lige igår var 4. dommeren vist ret ihærdig på at tælle krus.
                      Jeg talte på et tidspunkt 11 krus på banen (+ hotdogs og romerlys), så minimum 55.000 i bøde alene for ølkast

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det er bare usmageligt. Min datter ville aldrig igen med på stadion da hun fik et ølkast over hovedet som 8-årig. Folk skalt tage sig tilsammen og sende øllen halsen ned men ikke kaste den. Synes ville være fint at give klar besked hvis man ser det.
                        Jeg kan ganske enkelt ikke lukke så meget af for tankevirksomhed oppe i hovedet at jeg kan nå frem til at det er fedt at smide øl både ud over mine medfans men også ned på banen med de bøder og restriktioner det kan medføre.
                        Kan kun forestille mig at man er skrækkeligt ringe møbleret i øverste etage når man syntes man er sej ved at gøre det.

                        Det skaber ikke bedre stemning tværtimod er det med til at skabe splid og afstand mellem fans. Det kan også betyde at nogle ikke gider/kan komme på stadion. Andlox’s datter kunne være en fremtidens stemningsskabende fan og så kan vi have en fan mindre allerede men det kan jo også have den konsekvens at Andlox må blive hjemme fra nogle kampe fordi han nu ikke længere kan tage sin datter med.
                        Last edited by Magge; 04-08-2021, 08:52.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment

                        Working...
                        X