Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 19/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 19/7

    Denne er lige nød til at have sin egen tråd

    HC var helt klar igen efter efter et lille uheld. Så alle 3 trænede fuldt ud

    Ude idag var Skjelvik som lavede nogle øvelser mens Ryan og Vestergaard ikke var at finde. Hylle var selvfølgelig heller ikke. Tverskov træner mere og mere med og deltog i nogle af øvelserne hvor der var intensitet og kontakt. Så det er bestemt positivt og det varer forhåbentlig ikke længe inden han er med på bænken. Han mangler godt nok opstarten i benene men vi håber.

    Der var sindssyg god intensitet på til træningen idag. Der var fokus på at spille hurtigt i små rum med 1-2 berøringer. Efter dette spillede man noget tæt på 11 mod 11 på 3/4 bane med høj fart. Virkelig mange der gjorde det godt. Østrøm og Frø får en tommel op herfra.

    Lieder kørte som sædvanligt sit eget løb og du ser ham helst ikke spille bolden. Han prøver hellere at afdrible 3 mand end at spille bolden. Det blev simpelthen for meget for Thrandarsson som råbte et par gange at han skulle “pass the fucking ball”. Det blev Lieder så lidt sur over og råbte at han skulle “shut the fuck up”. Efter lidt fucking og fucking frem og tilbage var det ved at ende i håndgemæng imellem de 2 og JJ samt KL måtte skille dem ad. Lieder blev simpelthen så sur at han forlod træningen uden nogen af trænerne prøvede at få ham tilbage(træningen kørte også på det sidste dog).
    I mine øjne er det meget tydeligt at Lieder ikke har super mange venner i Ådalen og alle nok var på Arons side. Lieders tid kører på det sidste i Ådalen og det er svært at se ham i OB efter vinduet lukker. Han virker frustreret og en der ikke rigtig har lyst til at være her.

    Men alt i alt endnu en god dag i Ådalen hvor jeg glæder mig til onsdag hvor jeg forhåbentlig har en aftale med Andlox som kommer og overværer træningen

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Denne er lige nød til at have sin egen tråd

    HC var helt klar igen efter efter et lille uheld. Så alle 3 trænede fuldt ud

    Ude idag var Skjelvik som lavede nogle øvelser mens Ryan og Vestergaard ikke var at finde. Hylle var selvfølgelig heller ikke. Tverskov træner mere og mere med og deltog i nogle af øvelserne hvor der var intensitet og kontakt. Så det er bestemt positivt og det varer forhåbentlig ikke længe inden han er med på bænken. Han mangler godt nok opstarten i benene men vi håber.

    Der var sindssyg god intensitet på til træningen idag. Der var fokus på at spille hurtigt i små rum med 1-2 berøringer. Efter dette spillede man noget tæt på 11 mod 11 på 3/4 bane med høj fart. Virkelig mange der gjorde det godt. Østrøm og Frø får en tommel op herfra.

    Lieder kørte som sædvanligt sit eget løb og du ser ham helst ikke spille bolden. Han prøver hellere at afdrible 3 mand end at spille bolden. Det blev simpelthen for meget for Thrandarsson som råbte et par gange at han skulle “pass the fucking ball”. Det blev Lieder så lidt sur over og råbte at han skulle “shut the fuck up”. Efter lidt fucking og fucking frem og tilbage var det ved at ende i håndgemæng imellem de 2 og JJ samt KL måtte skille dem ad. Lieder blev simpelthen så sur at han forlod træningen uden nogen af trænerne prøvede at få ham tilbage(træningen kørte også på det sidste dog).
    I mine øjne er det meget tydeligt at Lieder ikke har super mange venner i Ådalen og alle nok var på Arons side. Lieders tid kører på det sidste i Ådalen og det er svært at se ham i OB efter vinduet lukker. Han virker frustreret og en der ikke rigtig har lyst til at være her.

    Men alt i alt endnu en god dag i Ådalen hvor jeg glæder mig til onsdag hvor jeg forhåbentlig har en aftale med Andlox som kommer og overværer træningen
    Fint med HC og Tverskvov.
    Og bliver større og større Aron-fan! Fint at han træder frem og viser nosser og giver klar besked til Lieder!
    Det ses ja også under kampene at Lieder prøver det alt for ofte med egoistiske og håbløse dribleturer. Håber der findes en løsning og vi kan sælge ham.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Beklager, men kom til at tænke på omkvædet her, da jeg læste det om Lieder (og en hustru i Rumænien)...

      https://www.youtube.com/watch?v=mQkgHY8Cmew
      Last edited by Online; 19-07-2021, 12:39.

      Comment


        #4
        Lieder har ikke en fremtid i OB og han var en kæmpe fejl-erhvervelse fra dag et. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi ikke bare ophæver med ham kvit og frit, med mindre Lieder kræver en ublu kompensation. Hvis grunden til at han stadig er i truppen er at vi død og pine vil have en transfer for ham er det håbløst, Lieder pengene er spildt og vi skal videre.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Denne er lige nød til at have sin egen tråd

          HC var helt klar igen efter efter et lille uheld. Så alle 3 trænede fuldt ud

          Ude idag var Skjelvik som lavede nogle øvelser mens Ryan og Vestergaard ikke var at finde. Hylle var selvfølgelig heller ikke. Tverskov træner mere og mere med og deltog i nogle af øvelserne hvor der var intensitet og kontakt. Så det er bestemt positivt og det varer forhåbentlig ikke længe inden han er med på bænken. Han mangler godt nok opstarten i benene men vi håber.

          Der var sindssyg god intensitet på til træningen idag. Der var fokus på at spille hurtigt i små rum med 1-2 berøringer. Efter dette spillede man noget tæt på 11 mod 11 på 3/4 bane med høj fart. Virkelig mange der gjorde det godt. Østrøm og Frø får en tommel op herfra.

          Lieder kørte som sædvanligt sit eget løb og du ser ham helst ikke spille bolden. Han prøver hellere at afdrible 3 mand end at spille bolden. Det blev simpelthen for meget for Thrandarsson som råbte et par gange at han skulle “pass the fucking ball”. Det blev Lieder så lidt sur over og råbte at han skulle “shut the fuck up”. Efter lidt fucking og fucking frem og tilbage var det ved at ende i håndgemæng imellem de 2 og JJ samt KL måtte skille dem ad. Lieder blev simpelthen så sur at han forlod træningen uden nogen af trænerne prøvede at få ham tilbage(træningen kørte også på det sidste dog).
          I mine øjne er det meget tydeligt at Lieder ikke har super mange venner i Ådalen og alle nok var på Arons side. Lieders tid kører på det sidste i Ådalen og det er svært at se ham i OB efter vinduet lukker. Han virker frustreret og en der ikke rigtig har lyst til at være her.

          Men alt i alt endnu en god dag i Ådalen hvor jeg glæder mig til onsdag hvor jeg forhåbentlig har en aftale med Andlox som kommer og overværer træningen
          Tak for update på dagens træning :) Det var sådan noget man godt ville have set med sine egne øjne..

          Comment


            #6
            Mange tak for super update. Lieder, tja; han kunne være god, men viste igen i Herning, hvorfor han aldrig rigtigt er slået igennem. Kan fortælle at de heller ikke savner ham i Haderslev, hvor de også har rigeligt med egoer. Men godt at høre at Frø og Østrøm rykker - håber bare Frø får nogle succésoplevelser snart, meget gerne allerede imod Randers.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Mange tak for super update. Lieder, tja; han kunne være god, men viste igen i Herning, hvorfor han aldrig rigtigt er slået igennem. Kan fortælle at de heller ikke savner ham i Haderslev, hvor de også har rigeligt med egoer. Men godt at høre at Frø og Østrøm rykker - håber bare Frø får nogle succésoplevelser snart, meget gerne allerede imod Randers.
              Jeg håber faktisk han kommer ind og scorer mod Randers. Bare for at se hvor mange der jubler med ham(og selvfølgelig fordi det øger chancerne for point)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Denne er lige nød til at have sin egen tråd

                HC var helt klar igen efter efter et lille uheld. Så alle 3 trænede fuldt ud

                Ude idag var Skjelvik som lavede nogle øvelser mens Ryan og Vestergaard ikke var at finde. Hylle var selvfølgelig heller ikke. Tverskov træner mere og mere med og deltog i nogle af øvelserne hvor der var intensitet og kontakt. Så det er bestemt positivt og det varer forhåbentlig ikke længe inden han er med på bænken. Han mangler godt nok opstarten i benene men vi håber.

                Der var sindssyg god intensitet på til træningen idag. Der var fokus på at spille hurtigt i små rum med 1-2 berøringer. Efter dette spillede man noget tæt på 11 mod 11 på 3/4 bane med høj fart. Virkelig mange der gjorde det godt. Østrøm og Frø får en tommel op herfra.

                Lieder kørte som sædvanligt sit eget løb og du ser ham helst ikke spille bolden. Han prøver hellere at afdrible 3 mand end at spille bolden. Det blev simpelthen for meget for Thrandarsson som råbte et par gange at han skulle “pass the fucking ball”. Det blev Lieder så lidt sur over og råbte at han skulle “shut the fuck up”. Efter lidt fucking og fucking frem og tilbage var det ved at ende i håndgemæng imellem de 2 og JJ samt KL måtte skille dem ad. Lieder blev simpelthen så sur at han forlod træningen uden nogen af trænerne prøvede at få ham tilbage(træningen kørte også på det sidste dog).
                I mine øjne er det meget tydeligt at Lieder ikke har super mange venner i Ådalen og alle nok var på Arons side. Lieders tid kører på det sidste i Ådalen og det er svært at se ham i OB efter vinduet lukker. Han virker frustreret og en der ikke rigtig har lyst til at være her.

                Men alt i alt endnu en god dag i Ådalen hvor jeg glæder mig til onsdag hvor jeg forhåbentlig har en aftale med Andlox som kommer og overværer træningen
                Nej, nej hvad fanden er han så fornærmet over hele tiden.? Mon han har fået at vide af klubben, at han skal finde en anden klub, hvilket han så har nægtet.?
                Kan ikke se han har så meget at være fornærmet over. Og slet ikke noget have det i.
                nuvel, tiden under hemme var ikke god for lieder, men den der primadonna attitude, fra en middelg go has-been har vi bare slet ikke brug for.

                So long, fare well.

                PS. Fortsæt endelig de fine opdateringer. Håber din ferie varer lidt endnu

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Fint med HC og Tverskvov.
                  Og bliver større og større Aron-fan! Fint at han træder frem og viser nosser og giver klar besked til Lieder!
                  Det ses ja også under kampene at Lieder prøver det alt for ofte med egoistiske og håbløse dribleturer. Håber der findes en løsning og vi kan sælge ham.
                  Helt enig.
                  Dejligt vi har spillere der siger fra overfor dem der sætter sig over vores største force, fællesskabet

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Nej, nej hvad fanden er han så fornærmet over hele tiden.? Mon han har fået at vide af klubben, at han skal finde en anden klub, hvilket han så har nægtet.?
                    Kan ikke se han har så meget at være fornærmet over. Og slet ikke noget have det i.
                    nuvel, tiden under hemme var ikke god for lieder, men den der primadonna attitude, fra en middelg go has-been har vi bare slet ikke brug for.

                    So long, fare well.

                    PS. Fortsæt endelig de fine opdateringer. Håber din ferie varer lidt endnu
                    Det skal dog siges at det var Aron der startede, blev ved med at kommentere og til sidst opsøgte den konfrontation der opstod. Lieder var ikke den aggressive i det her syntes jeg. Tror ikke han var fornærmet. Tror det mere var følelsen af at blive udstillet af en holdkammerat i en klub og situation han ikke er glad for.
                    Men det er me,myself & i med ham her. Alle de minutter han får indtil 1/9 bliver for at fremme hans egen situation. Han ved godt at hvis han scorer 2-3 mål her i opstarten er det måske nemmere at finde en interesseret klub.

                    Den varer lige et par uger endnu hvor jeg nok overværer 3 træninger pr uge ca

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Lieder har ikke en fremtid i OB og han var en kæmpe fejl-erhvervelse fra dag et. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi ikke bare ophæver med ham kvit og frit, med mindre Lieder kræver en ublu kompensation. Hvis grunden til at han stadig er i truppen er at vi død og pine vil have en transfer for ham er det håbløst, Lieder pengene er spildt og vi skal videre.
                      Jeg er som sådan ikke uenig, men som holdet ser ud og vi spiller lige nu, så er Lieder eneste reelle erstatning for Bashkim. Så ved jeg godt man kan lave lidt omrokering med Fenger på toppen eller måske lidt andet, men nu ligner det her konceptet og så er vi jo nødt til at have en reserve for Bashkim. Derfor skal vi som minimum have lejet en frontangriber resten af efteråret hvorefter Hylle forhåbentlig bliver klar igen. Ellers er der jo brug for Lieder.

                      Jeg synes derfor ikke bare vi skal sætte alt på at ophæve, men bruge resten af vinduet til at finde en erstatning først og så forhåbentligt få ham sendt ham et sted hen tættere på konen når vinduets lukning kommer tæt på og pokerspiller for alvor begynder. Lykkedes det så ikke her, så må man sidde sig ned og se om det ikke er bedst for alle vejene skilles.

                      En batalje på træningsbanen synes jeg ikke man skal lægge ås meget i. Jeg tror både hele staben og Lieder selv har erkendt samarbejdet nok snart er ved vejs ende og det slår engang imellem et skår, men foruden denne situation, så tyder det jo på han har trænet super godt og har været skarp i opstarten, så han er stadig et aktiv vi kan få brug for allerede søndag

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg er som sådan ikke uenig, men som holdet ser ud og vi spiller lige nu, så er Lieder eneste reelle erstatning for Bashkim. Så ved jeg godt man kan lave lidt omrokering med Fenger på toppen eller måske lidt andet, men nu ligner det her konceptet og så er vi jo nødt til at have en reserve for Bashkim. Derfor skal vi som minimum have lejet en frontangriber resten af efteråret hvorefter Hylle forhåbentlig bliver klar igen. Ellers er der jo brug for Lieder.

                        Jeg synes derfor ikke bare vi skal sætte alt på at ophæve, men bruge resten af vinduet til at finde en erstatning først og så forhåbentligt få ham sendt ham et sted hen tættere på konen når vinduets lukning kommer tæt på og pokerspiller for alvor begynder. Lykkedes det så ikke her, så må man sidde sig ned og se om det ikke er bedst for alle vejene skilles.

                        En batalje på træningsbanen synes jeg ikke man skal lægge ås meget i. Jeg tror både hele staben og Lieder selv har erkendt samarbejdet nok snart er ved vejs ende og det slår engang imellem et skår, men foruden denne situation, så tyder det jo på han har trænet super godt og har været skarp i opstarten, så han er stadig et aktiv vi kan få brug for allerede søndag
                        Jeg skal ikke udelukke at jeg undervurdere OBs spillerbudget og investeringslyst. Er der penge til at hente en Lieder erstatning, eller forstærke truppen generelt, inden man slipper af med en spiller som Lieder, så er det helt fint at have ham i truppen for du har helt ret i at vi sagtens kan få brug for alle mand - bredere er truppen bestemt ikke. Jeg har bare lidt forestillet mig at vi skal af med noget før end der kan komme nyt ind, og derfor så jeg gerne at vi slap af med Lieder heller idag end i morgen. Som jeg ser det er Lieder ikke andet end et fejlkøb der bidrager minimalt, men som koster os vigtige lønkroner der i stedet kunne bruges på vigtige tilgange. Det er bestemt ikke baseret på en træningsbatalje, selvom referetet ikke just taler til Lieders favør. Det er mere generelt i forhold til hvad vi får for pengene og der ser jeg slet ikke Lieder værende hans løn berettiget.

                        Comment


                          #13
                          Overværede også træningen idag, sammen med Andlox og han søn der var på besøg

                          OC kom ud som en af de sidste. Breaking News bjælken var ved at blive lavet, men den blev pillet af igen. MH var kun lige hurtigt nede og snakkede også lidt i tlf så hvem ved om der sker lidt. Tverskov,Vestergaard og Brems trænede ikke med idag og enkelte spillere som Ryan trænede ikke 100% med hele i det hele.

                          Der var rigtig god intensitet og der blev gået godt til den. Der bliver virkelig råbt og folk er investeret i at der skal være kvalitet i det der laves.
                          Andreas Alm var også fraværende, men HH og Feher styrede det hele med hård hånd.

                          Nu er der fridag i morgen og så går de igang med at spore sig ind på Randers

                          Comment


                            #14
                            Nu har du skrevet meget om intensiteten til træningen under AA. Er det bedre/mere intens træning nu end tidligere? Eller er et udslag at AA har en helt klar plan for spillet?

                            Comment


                              #15
                              Der var god energi og god stemning på træning. Og Feher gør det fint. Højdepunktet var en kort besked "That's not a Kindergarden here, Issam!!" til Jebali, da Issam var uopmerksam under en forklaring. :-) Jebali diskuterede langt til sidst med Kasper hvordan der skulle spilles og hvad gik forkert. Selvom han må vel se at han var meget uskarp i dag (der gik en venlig lettelse gennem holdet da han endelig scorede) så kan man se at han brænder for successen. Lieder var inde i huset få minutter og da han kom tilbage under en forklaring af Feher havde han det ikke særlig travlt, måske overfortolker det men for mig virker ham lidt primadonnesk og ikke så rigtig del af det. Under deres kamp positionerede han sig ofte off-side og krævede bolden kun om at score hvad også lykkedes flere gange, men ..
                              De øvede især offensivspillet hvor det gik med sideskift eller hurtigt gennem midten.
                              Aron er stenhård, det fik Robin en gang til at føle.
                              Sabbbi gør rigtig god stemning. Han startede en vild sejrsfejring efter deres afsluttende kamp.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X