Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fcm-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    FED KAMP.
    Jeg har før set os gode mod de bedste. Jeg jubler. Men jeg ikke rigtigt før vi også spiller godt mod dårligere hold. Når det sker, ændrer jeg signatur.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #77
      Hvornår har vi vundet sidst på Jylland? Det er kæmpe stort! Vi blev presset, ja, men det er ikke ufortjent og hvis man tager Bashkims og Lüders kæmpe chancer i betragtning så skippede ulvene billigt!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Hvor er det vigtigt. Godt kæmpet af gutterne!

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          FED KAMP.
          Jeg har før set os gode mod de bedste. Jeg jubler. Men jeg ikke rigtigt før vi også spiller godt mod dårligere hold. Når det sker, ændrer jeg signatur.
          Nu har du jo ingen signatur

          Comment


            #80
            Har lige købt en lottokupon med numrene 8 og 16. Den må da give gevinst.

            Comment


              #81
              Så har vi lige så mange point som sidste år efter 1. Runde….

              Comment


                #82
                Fuldt fortjent sejr! Vi var nede i et par perioder, men set over hele kampen er vi klart bedst.

                Comment


                  #83
                  Stort tillykke til Andreas Alm. Det er fedt hvad han skabte i så kort tid. Vores pesspil fungerer allerede fedt, spillere positionerer sig rigtig fint og lukker afleveringsveje så vi kommer til rigtig mange erobringer.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Jørgen er elendig til hjørnespark , men levere med det

                    Comment


                      #85
                      I øvrigt en klassekamp af Robin som hb. Med den en eller anden fejlaflevering men meeeeget suverænt!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        En god kamp, når (point)regnskabet gøres op! Selvom vi bestemt var pressede i perioder (især lige op til pausen, men også i 2. halvleg), så var vores gode perioder spillemæssigt rigtig positive. Det var forfriskende at se os gå efter sejren især de sidste 10 minutter, selvom jeg gladelig havde solgt den for uafgjort inden kampen. Enlig svale gør ingen sommer, men jeg vil stadig tillade mig at nyde sejren og indsatsen.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          I øvrigt en klassekamp af Robin som hb. Med den en eller anden fejlaflevering men meeeeget suverænt!
                          Han var virkelig klasse. Tak Ryan

                          Comment


                            #88
                            Fortjent sejr! Fedt udtryk! Fedt!

                            Lad os følge den op.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              I øvrigt en klassekamp af Robin som hb. Med den en eller anden fejlaflevering men meeeeget suverænt!
                              Han var super solid i dag. Jeg lagde dog ikke så meget mærke til noget betydeligt offensivt bidrag, og det er derfor, jeg egentlig ser ham som centerforsvar (eller 6'er, som han selv har talt om). Køb en højreback og skub ham ind som CB'er i stedet for AJA. Der ville han blive vanvittig god!

                              Comment


                                #90
                                Også supert af Juul og Aron
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X