Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Satans også. Synd for hylle. Havde håbet han fik mere spilletid den kommende sæson. Han kommer stærkt igen!

    Men lad os nu ikke forstærke ulykken, ved at beholde lieder af denne årsag. Farvel og tak til ham.
    Max og kadrii er vel begge i spil til 9''eren, så synes vi er dækket ind.
    Lad os så se om det bliver i OB. Hans kontrakt udløber om 12 måneder. Skidt tidspunkt at få sådan en skade(er godt klar over der aldrig er et godt tidspunkt)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Hvis man skal have en 1:1 erstatning til Hylle kunne man måske lure lidt på Mathias Jørgensens situation i red bull. En spiller som kender klubben, har ca. samme kvaliteter og hvis fremtid i new york ser meget tvivlsom ud.
      Tvivler på han er god nok. Så syntes vi skal holde fingrene væk fra ham.

      I den træning jeg har set har Lieder set stærk ud og vil ikke blive overrasket over hvis han er i truppen til første kamp.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tvivler på han er god nok. Så syntes vi skal holde fingrene væk fra ham.

        I den træning jeg har set har Lieder set stærk ud og vil ikke blive overrasket over hvis han er i truppen til første kamp.
        Synes det ville give fin mening, hvis man kan få ham på en lejeaftale med en form for købsoption. Så kan vi også afvente, hvordan Hylle kommer sig over sin skade. Edit: Især fordi det, på trods af Hylles skade, ikke er den position, der først og fremmest kræver forstærkning pt.

        Comment


          #19
          Jeg tænker ikke nødvendigvis der kommer en erstatning for Hyllegaard ind, de er allerede 7 spillere, der kan spille på de 3 pladser i angrebet Sabbi, Opondo, Kadrii, Fenger, Lieder, Frøkjær og Jebali. Jebali og Frøkjær kommer dog nok til at slås om den offensive midtbane, men de kan stadig spille pladserne i angrebet. Istedet kunne det være, at man skulle overveje at trakke Luca Kjerrumgaard eller Jakob Breum op i første holds truppen og lade dem spille U19 fodbold ved siden af.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
            Jeg tænker ikke nødvendigvis der kommer en erstatning for Hyllegaard ind, de er allerede 7 spillere, der kan spille på de 3 pladser i angrebet Sabbi, Opondo, Kadrii, Fenger, Lieder, Frøkjær og Jebali. Jebali og Frøkjær kommer dog nok til at slås om den offensive midtbane, men de kan stadig spille pladserne i angrebet. Istedet kunne det være, at man skulle overveje at trakke Luca Kjerrumgaard eller Jakob Breum op i første holds truppen og lade dem spille U19 fodbold ved siden af.
            Med i din ligning skal det lige noteres at Opondo og Kadrii(og Tverskov) kører på skånekost og ikke har en optimal optakt der gør de ikke står snorlige. Vi har desuden mistet 4 spillere(incl vores anfører) på et hold der rodede rundt i bunden sidste sæson uden nogen form for forstærkning.
            Jeg syntes det hele begynder at virke lidt skrøbeligt

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Med i din ligning skal det lige noteres at Opondo og Kadrii(og Tverskov) kører på skånekost og ikke har en optimal optakt der gør de ikke står snorlige. Vi har desuden mistet 4 spillere(incl vores anfører) på et hold der rodede rundt i bunden sidste sæson uden nogen form for forstærkning.
              Jeg syntes det hele begynder at virke lidt skrøbeligt
              Helt enig i, at det lige nu ser ret amputeret ud, men der må være en forventning om at spillerne bliver klar på et tidspunkt helst inden for den nærmeste fremtid. Der hvor jeg vil hen er, at ud fra de foreløblige startopstillinger kunne man forestille sig at Fenger skal spille til venstre i angrebet, Kadrii centralt og muligvis Sabbi til højre. Man må forvente at Opondo er reserve for Sabbi. Lieder er reserve for Kadrii og Hyllegaard for Fenger. Hvis man så hentede en ude fra ville det højest sansyndeligt være til venstre side. Så vil det gå ud over Fengers mulighed for at udvikle dig, så selv hvis man hentede en og Fenger stadig vinder kampen om venstre side, vil man have bundet en større løn til en spiller som så ikke ville komme til at spille så meget. Hvis den anden spille så skulle vinde kampen om Žvenstre side ville det gå ud over Fenger.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                Helt enig i, at det lige nu ser ret amputeret ud, men der må være en forventning om at spillerne bliver klar på et tidspunkt helst inden for den nærmeste fremtid. Der hvor jeg vil hen er, at ud fra de foreløblige startopstillinger kunne man forestille sig at Fenger skal spille til venstre i angrebet, Kadrii centralt og muligvis Sabbi til højre. Man må forvente at Opondo er reserve for Sabbi. Lieder er reserve for Kadrii og Hyllegaard for Fenger. Hvis man så hentede en ude fra ville det højest sansyndeligt være til venstre side. Så vil det gå ud over Fengers mulighed for at udvikle dig, så selv hvis man hentede en og Fenger stadig vinder kampen om venstre side, vil man have bundet en større løn til en spiller som så ikke ville komme til at spille så meget. Hvis den anden spille så skulle vinde kampen om Žvenstre side ville det gå ud over Fenger.
                Er Fenger fredet

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                  Helt enig i, at det lige nu ser ret amputeret ud, men der må være en forventning om at spillerne bliver klar på et tidspunkt helst inden for den nærmeste fremtid. Der hvor jeg vil hen er, at ud fra de foreløblige startopstillinger kunne man forestille sig at Fenger skal spille til venstre i angrebet, Kadrii centralt og muligvis Sabbi til højre. Man må forvente at Opondo er reserve for Sabbi. Lieder er reserve for Kadrii og Hyllegaard for Fenger. Hvis man så hentede en ude fra ville det højest sansyndeligt være til venstre side. Så vil det gå ud over Fengers mulighed for at udvikle dig, så selv hvis man hentede en og Fenger stadig vinder kampen om venstre side, vil man have bundet en større løn til en spiller som så ikke ville komme til at spille så meget. Hvis den anden spille så skulle vinde kampen om Žvenstre side ville det gå ud over Fenger.
                  Det hele afhænger også lidt af om vi spiller med 3 eller 5 udskiftninger næste sæson. Hvis vi spiller med 5 syntes jeg klart at man med fordel kan ændre en kamp til sidst hvis man har mange stærke offensive kort.
                  Jeg siger heller ikke vi absolut skal hente nogen. Jeg er nok mere på den med at Lieder ikke absolut behøver væk og man bør overveje at hente Sander retur til Aug

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Er Fenger fredet
                    Nej Fenger er slet ikke fredet, men som Henrik Clausen sagde til SFÅ i et podcast, så bliver unge spillere nød til at spille for at kunne udvikle sig, jeg ser ikke der er nogen bedre mulighed end nu, hvor han vel er blandt de 4 bedste angribere i truppen

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det hele afhænger også lidt af om vi spiller med 3 eller 5 udskiftninger næste sæson. Hvis vi spiller med 5 syntes jeg klart at man med fordel kan ændre en kamp til sidst hvis man har mange stærke offensive kort.
                      Jeg siger heller ikke vi absolut skal hente nogen. Jeg er nok mere på den med at Lieder ikke absolut behøver væk og man bør overveje at hente Sander retur til Aug
                      Jeg er enig i at Sander godt kan være et alternativ. Når jeg siger at der ikke nødvendigvis behøves hente nogle til angrebet er det med tanke på at Lieder bliver. Hvis Lieder skulle smutter er jeg helt enig i at der skal hentes en ind og så må det genre være en af god kvalitet.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Kunne godt tænke mig et alternativ, som er højere / mere kropsstærk (som en Andreas Cornelius). Det mener jeg ikke de to er, hvor eksempelvis BK har et godt skud, men ikke styrer luftrummet i det lille felt.
                        Der er vel mange måder at spille 9'er, med én på toppen, som i 4-3-3.
                        Men jeg er enig så langt, at jeg ser både kadrii og Fenger få mere ud af, at være en del af en duo oppe foran. Jebali og hylle for så vidt også.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Der er vel mange måder at spille 9'er, med én på toppen, som i 4-3-3.
                          Men jeg er enig så langt, at jeg ser både kadrii og Fenger få mere ud af, at være en del af en duo oppe foran. Jebali og hylle for så vidt også.
                          Jeg er faktisk mest ærgelig over at vi går væk fra en opstilling der rent faktisk passede til den trup vi har og nu skal til at spille noget 4-3-3 som tvivlsomt er bedre

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg er faktisk mest ærgelig over at vi går væk fra en opstilling der rent faktisk passede til den trup vi har og nu skal til at spille noget 4-3-3 som tvivlsomt er bedre
                            Ja enig. Eller måske 4-2-3-1. Men det er jo Alms foretrukne, så han må have nogle værktøjer til at få det til at virke. Lidt ligesom landsholdet, der er mange jo blomstret

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ja enig. Eller måske 4-2-3-1. Men det er jo Alms foretrukne, så han må have nogle værktøjer til at få det til at virke. Lidt ligesom landsholdet, der er mange jo blomstret
                              Jeg krydser alt hvad der er muligt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg er faktisk mest ærgelig over at vi går væk fra en opstilling der rent faktisk passede til den trup vi har og nu skal til at spille noget 4-3-3 som tvivlsomt er bedre
                                Synes du sidste sæsons opstilling passede specielt godt til vores nuværende trup? Jeg synes generelt at vi står med en håbløst sammensat trup hvor man ikke finder et system der klæder alle og mens jeg er enig i at der er spillere som umiddelbart passer bedre ind i en 4-4-2, mener jeg også at det overvejende er de forkerte spillere. Jeg er super tilfreds med at vi går over til en 4-3-3, ikke fordi jeg på nogen måde går op i systemer og taktik, men fordi det er en opstilling som jeg tror klæder flere af de spillere som jeg håber vi kommer til at satse på fremadrettet.

                                Comment

                                Working...
                                X