Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Christian Eriksen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Lige præcist det sidste tror jeg bliver centralt. Og så lægernes vurdering af risiko ved at spille. Og så er der familiens coping med det; det har ikke været skide sjovt for hans kæreste. Men hvis han selv bliver for mærket af det, så kan karrieren hurtigt være slut. Der er mange faktorer i det - jeg håber mest for ham, at han bliver helt frisk og kan spille videre på højeste hylde.
    Vil også gerne se ham igen - uheldigt at det er i Italien han har kontrakt og måske ikke kan fortsætte og skifte klub.
    Tænker at det ikke bliver nemmere af at forsætte når man skal starte forfra i en ny klub, med denne rystende oplevelse i bagagen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi er nok mange der har tænkt samme tanke men det virker ikke realistisk. Tror bestemt CE har en eller anden form for kærlighed til klubben. Men derfra og så til at vende tilbage for at spille… Det tror jeg desværre ikke på..
      Men det virker til at Odense er hans hjem så mon ikke at hans børn skal spille der og at på et tidspunkt spiller noget senior bold
      Måske jeg er jubeloptimist, men synes faktisk ikke det virker så langt ude igen. Hvis han gerne vil fokusere mere på familien nu, så virker det netop oplagt at tage hjem til Odense igen hvor han jo har købt hus, fremfor at finde en anden klub i et helt nyt land (da han jo ikke må spille i Italien med pacemaker). Hvis han så stadig mener han vil spille fodbold (og selvfølgelig kan acceptere en markant lønnedgang), så kunne jeg faktisk godt forestille mig det ske - håber bare i så fald ikke han vælger Fck.. Men han har jo udtalt fornyligt at han gerne ville slutte karrieren af i OB "hvis de ville have ham"

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Måske jeg er jubeloptimist, men synes faktisk ikke det virker så langt ude igen. Hvis han gerne vil fokusere mere på familien nu, så virker det netop oplagt at tage hjem til Odense igen hvor han jo har købt hus, fremfor at finde en anden klub i et helt nyt land (da han jo ikke må spille i Italien med pacemaker). Hvis han så stadig mener han vil spille fodbold (og selvfølgelig kan acceptere en markant lønnedgang), så kunne jeg faktisk godt forestille mig det ske - håber bare i så fald ikke han vælger Fck.. Men han har jo udtalt fornyligt at han gerne ville slutte karrieren af i OB "hvis de ville have ham"
        I første omgang troede jeg heller ikke på at han kunne komme til at spille for OB, men så hvorfor ikke ? hvis han vil afslutte karieren på et lavere plan, lønning i OB ville nok ikke være af betydning for ham, færre kampe måske også med lavere belastning, og han kan sikkert også slippe for vores fysiske træner.
        Syntes dog der vil være nogle store forhindringer lønnen i Inter på 75 mio om året hvad med den, vil formode at han har ret til den sålænge han har kontrakt i Inter, måske er der noget forsikring der vil dække - men kan han så nogensinde kunne spille Prof igen. Alternativt kan han måske indgå en aftale med Inter om en del af lønnnen, hvis han gerne stadig vil spille.

        Det bliver spændende hvad der sker. Her i OB vil han skabe en enorm glæde hvis han på et tidspunkt får en rolle her.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

          I første omgang troede jeg heller ikke på at han kunne komme til at spille for OB, men så hvorfor ikke ? hvis han vil afslutte karieren på et lavere plan, lønning i OB ville nok ikke være af betydning for ham, færre kampe måske også med lavere belastning, og han kan sikkert også slippe for vores fysiske træner.
          Syntes dog der vil være nogle store forhindringer lønnen i Inter på 75 mio om året hvad med den, vil formode at han har ret til den sålænge han har kontrakt i Inter, måske er der noget forsikring der vil dække - men kan han så nogensinde kunne spille Prof igen. Alternativt kan han måske indgå en aftale med Inter om en del af lønnnen, hvis han gerne stadig vil spille.

          Det bliver spændende hvad der sker. Her i OB vil han skabe en enorm glæde hvis han på et tidspunkt får en rolle her.
          Tænker godt stadig vi ville være i stand til at tilbyde ham en 'ordentlig' løn i Odense. Det bliver self slet ikke i nærheden af hvad han har nu, men tænker nok godt at Thorborg ville åbne pengepungen lige netop for Christian. Er du vimmer han ville skaffe folk på stadion og øge opmærksomheden samt sælge trøjer

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Tænker godt stadig vi ville være i stand til at tilbyde ham en 'ordentlig' løn i Odense. Det bliver self slet ikke i nærheden af hvad han har nu, men tænker nok godt at Thorborg ville åbne pengepungen lige netop for Christian. Er du vimmer han ville skaffe folk på stadion og øge opmærksomheden samt sælge trøjer
            ... eller få en del af lønnen som aktier/andele (mener det var tilfældet med BL i FCK?)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Undskyld mit franske, men jøsses for et indlæg. Mener du at læger og/eller sundhedspersonalet der arbejdede med CE lige skulle holde et lille pressemøde midt i al hektikken og arbejdet med at holde ham i live for at tilfredsstille alle os andre Der har sandsynligvis ikke været kritik fordi der intet at kritisere er.
              Og jøsses for et svar. En eller snden, uden pressekonferance (skør ide) kunne få stadion til at meddele meget tidligere at han var i live men hans tilstand var stadig kritisk eller hvad der nu skulle siges. For fanden. Vi troede jo han var død, ikke sandt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                ... eller få en del af lønnen som aktier/andele (mener det var tilfældet med BL i FCK?)
                Få en andel - og gerne købe nogen selv. Vi trænger jo til fodboldkyndige i ledelsen ....

                Personligt frygter jeg for om han igen kan være afslappet nok til at spille godt. Jeg under ham at slutte af på landsholdet bedre spillende end hvad han har vist siden Italien. Og håber han kan forsøge sig et andet sted før OB. Mon ikke hans agent lægger pres på ham.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Og jøsses for et svar. En eller snden, uden pressekonferance (skør ide) kunne få stadion til at meddele meget tidligere at han var i live men hans tilstand var stadig kritisk eller hvad der nu skulle siges. For fanden. Vi troede jo han var død, ikke sandt.
                  Jeg har svært ved at tro det er seriøst det der. Der var øjensynligt meget få der ville være i stand til at give den oplysning du mener at have krav på. Hvem af de læger, sygeplejesker eller andre skulle være interesseret og villige til at oplyse sådanne ting hvis der ikke har været sikkerhed for at CE også ville overleve hans hjertestop .. ingen tror jeg. CEs kæreste og familie, kollegaer osv. har mere "ret" til de oplysninger end os fans, som helt sikkert også har lidt og haft det hårdt (inkl. mig selv)

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg har svært ved at tro det er seriøst det der. Der var øjensynligt meget få der ville være i stand til at give den oplysning du mener at have krav på. Hvem af de læger, sygeplejesker eller andre skulle være interesseret og villige til at oplyse sådanne ting hvis der ikke har været sikkerhed for at CE også ville overleve hans hjertestop .. ingen tror jeg. CEs kæreste og familie, kollegaer osv. har mere "ret" til de oplysninger end os fans, som helt sikkert også har lidt og haft det hårdt (inkl. mig selv)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg har svært ved at tro det er seriøst det der. Der var øjensynligt meget få der ville være i stand til at give den oplysning du mener at have krav på. Hvem af de læger, sygeplejesker eller andre skulle være interesseret og villige til at oplyse sådanne ting hvis der ikke har været sikkerhed for at CE også ville overleve hans hjertestop .. ingen tror jeg. CEs kæreste og familie, kollegaer osv. har mere "ret" til de oplysninger end os fans, som helt sikkert også har lidt og haft det hårdt (inkl. mig selv)
                      Enig, enig. Kan man næsten være andet. Hatten af for at du tager diskussionen, for det er da op ad bakke..

                      kunne det måske være et udtryk for en stigende krævermentalitet i samfundet.? "Jeg skal have info, lige nu. Selvom det ikke har noget med mig at gøre "

                      Comment


                        #41
                        Så ser vi nok snart Eriksen igen i Ådalen, i hvertfald til let træning og småbold.

                        ​​​​​​https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...a-svar/8839932

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Så ser vi nok snart Eriksen igen i Ådalen, i hvertfald til let træning og småbold.

                          ​​​​​​https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...a-svar/8839932
                          Ja han har jo hus ikke langt derfra :D

                          Comment

                          Working...
                          X