Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Podcast: Tonny Hermansen - Et langt liv med fodbold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Podcast: Tonny Hermansen - Et langt liv med fodbold

    Solen skinnede i Ådalen her til formiddag, hvor vi havde sat Tonny Hermansen i stævne til en snak om hans liv i fodboldens verden.
    Han snakker os igennem hans karriere som spiller, træner, teknisk chef og meget mere. Han har meget på hjerte, og en masse at fortælle.
    I al beskedenhed er det absolut et lyt værd.

    http://obstruktion.dk/podcast-tonny-...liv-i-fodbold/

    #2
    Hold. Nu. Kæft. Hvor er det her fremragende!

    Det var da helt utroligt, hvor hurtigt tiden fløj afsted med den her i ørene.
    Jeg har hele tiden været fan af Tonny, men det er da lige steget med 1000% nu. Han har godt nok styr på sine ting, og han er jo lige det, vi har brug for i OB. Jeg er godt nok glad for, at han ikke tog tilbage til Midtjylland, selvom han havde muligheden for det.

    Jeg elsker at høre ham fortælle. Især når han fortæller om Vestergaard, Frøkjær og Khemdee

    Det lyder virkelig som om, i har hygget jer med at lave den podcast, det er tydeligt at høre.

    Det er ikke mange podcasts, der kommer fra jer, men hvis det her er kvaliteten fremover, så håber jeg godt nok, der kommer flere. Det er virkelig godt arbejde.
    Så kan i også godt lige få lavet jer en 10er.dk, for det her er da værd at støtte

    Comment


      #3
      Ge Ni Al podcast

      Comment


        #4
        Jeg ELSKER Tonny! Han er bundsympatisk og vanvittig dygtig til sit job. En stor fornøjelse at han har så fremtræden en rolle i OB. Håber OB holder på ham lige ind til plejehjemmet kalder

        Comment


          #5
          Klasse!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ge Ni Al podcast
            Enig. Tonny H. er også med i seneste SFÅ magasinet podcast, hvor han også er fremragende til at beskrive strategien og det er folk som ham og hele det kæmpe arbejde han og mange andre ligger i akademiet, der giver håb for fremtiden som OB'er.

            Comment

            Working...
            X