Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Horsens 2405.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    I nuværende marked får de nok ikke mere.
    Ja så skal det da være fordi DK brænder U21 slutrunden af med OC som en af de bedste, eller han kommer med til EM.
    En stærk kamp mod Tyskland sammenholdt med hans gode præstationer i gruppespillet og hans generelt gode spil det sidste års tid tror jeg sagtens kunne kaste et pænt bud af sig fra en klub i Bundesligaens midt-bundregion.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    OB skal vel også snart til at lave nogle større salg - fast u21 målmand - der bør man sgu da kunne få noget mere....

    Jeg håber da i den grad man forlænger med ham - især hvis ikke man kan få mere ved et salg
    I nuværende marked får de nok ikke mere.
    Ja så skal det da være fordi DK brænder U21 slutrunden af med OC som en af de bedste, eller han kommer med til EM.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
    Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted
    Hvis han spiller nogle helt igennem formidabel kampe til U21 EM og fører Danmark til guld så ryger han for en god pris. Hvis ikke så kommer der måske nok nogle bud men til en lavere pris så er det muligvis op til
    klubbens ambitioner om OC vil blive eller ud på eventyr.
    Klubbens ambitioner tror jeg også spiller ind i forhold til at lokke OC til at forlænge.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
    Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted
    OB skal vel også snart til at lave nogle større salg - fast u21 målmand - der bør man sgu da kunne få noget mere....

    Jeg håber da i den grad man forlænger med ham - især hvis ikke man kan få mere ved et salg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    han skal vel næsten skydes afsted nu - eller have forlænget sin kontrakt
    Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
    Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan også være salg. Hvad ved jeg. Det var bare tydeligt at de håbede på noget andet for ham end kun U21 EM
    han skal vel næsten skydes afsted nu - eller have forlænget sin kontrakt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Eb havde ham ikke med blandt boblerne, men ret sikre på de 3 målmænd. Håber men tvivler.
    Kan også være salg. Hvad ved jeg. Det var bare tydeligt at de håbede på noget andet for ham end kun U21 EM

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Under dagens spillerpræsentation i VIP sagde Hemmingsen følgende om Oliver Christensen:

    Vi er glade for at han er tilbage, så han skal være klar til det ene og MÅSKE det andet..
    Lød bestemt som om at de ikke havde udelukket en EM udtagelse til OC
    Eb havde ham ikke med blandt boblerne, men ret sikre på de 3 målmænd. Håber men tvivler.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Under dagens spillerpræsentation i VIP sagde Hemmingsen følgende om Oliver Christensen:

    Vi er glade for at han er tilbage, så han skal være klar til det ene og MÅSKE det andet..
    Lød bestemt som om at de ikke havde udelukket en EM udtagelse til OC

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Thrandarson kan slå ordentlige indlæg, der har vi ikke mange i truppen som kan det.
    Ja, det har du ret i. Men placer ham gerne et andet sted end højre kant alligevel ;-)

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Kommer han ikke også mere i boksen som 8'er end 6'er?
    Ikke som vi spiller nu, der virker han begrænset af at vi gerne vil have backs med frem og 3 angribere på banen. Til det er ham slet ikke chamceskabende nok og vil være bedre som flow og duelspiller på 6'eren, hvor jeg egentlig synes hans kompetencer vil gøre sig godt.
    Holder vi backs tilbage og har brede kanter, som giver 8'erne mere frihed er jeg sikker på ham og Okusun ville være gode boks til boks spillere.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Men flot afsked til Oliver Lund. Da han blev skiftet ud. Ja han har sine blundere engang imellem som koster..

    Men hvor vil jeg dog savner hans fight, mentalitet og indstilling både på og ude for banen. Bare alle OB spillere havde samme dyder som ham

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Jeg synes han er for langsom og det offensive output er altså minimalt for ham. Jeg synes han var bedre, da han kom mere i boksen.
    Thrandarson kan slå ordentlige indlæg, der har vi ikke mange i truppen som kan det.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Dejlig med fire mål og et clean sheet til Oli på hjemmebane til sidst. Ikke alverdens vigtigste kamp, men trods en skuffende sæson en god afslutning. Bashkim var god, Fenger med mange gode tilbageløb (forlæng med ham, OB) og Thrandarson og Kløve også over middel. Oli fik en fornuftig afslutning på sin OB tid. Nu håber jeg, som alle andre, på nogle forstærkninger til back positionerne og til 6er positionen. Det er tid til at genopbygge et slagkraftigt hold til næste sæson, hvor der forhåbentlig er bedre relationer og mere flow i vores spil, med masser af aggressiv gå på mod.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Jeg synes han er for langsom og det offensive output er altså minimalt for ham. Jeg synes han var bedre, da han kom mere i boksen.
    Kommer han ikke også mere i boksen som 8'er end 6'er?

    Leave a comment:

Working...
X