Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Horsens

    Truppen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...s-sidste-kamp/

    #2
    Skjelvik skadet.. Igen.. Ingen Brems

    Comment


      #3
      Horsens er stærkt svækket til kampen grundet Corona smitte, skader og karantæne.
      https://amtsavisen.dk/artikel/corona...r-et-helt-hold

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Skjelvik skadet.. Igen.. Ingen Brems
        Har Brems spillet for U19 for nylig eller er han muligvis skadet? Ellers giver det ingen mening...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Horsens er stærkt svækket til kampen grundet Corona smitte, skader og karantæne.
          https://amtsavisen.dk/artikel/corona...r-et-helt-hold
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-i-isolation/

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Har Brems spillet for U19 for nylig eller er han muligvis skadet? Ellers giver det ingen mening...
            Nej. Deres kamp i Lørdags blev rykket.. Mod Horsens.. Gætter på at det var pga Corona i Horsens lejeren

            Comment


              #7
              Ikke flere billetter til salg pånær udebane afsnit

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Skjelvik skadet.. Igen.. Ingen Brems
                Ja, det ser ikke godt ud med Skjelvik. Præstationer er alt for svingende og han er alt for ofte skadet. Det kan selvfølgelig stå i relation med hinanden og hans præstationer bliver stabilt på højt niveau hvis kroppen er helt klar over en længere tid. Men er lidt bekymret. Hvis Brems kommer ikke snart på et godt seniorniveau så kan vb blive et byggested i næste sæson.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Fortsat ingen Frø. Lysken skriver folk herinde. Håber! Og krydser fingrer for en forløsning under den nye træner.

                  Og stil nu for Guds skyld op med nogle af de unge. Vis, at den påståedes strategi, er andet end ulideligt marketing.

                  Særligt JV ville jeg gerne se.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Fortsat ingen Frø. Lysken skriver folk herinde. Håber! Og krydser fingrer for en forløsning under den nye træner.

                    Og stil nu for Guds skyld op med nogle af de unge. Vis, at den påståedes strategi, er andet end ulideligt marketing.

                    Særligt JV ville jeg gerne se.
                    Jannick Vestergaard?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, det ser ikke godt ud med Skjelvik. Præstationer er alt for svingende og han er alt for ofte skadet. Det kan selvfølgelig stå i relation med hinanden og hans præstationer bliver stabilt på højt niveau hvis kroppen er helt klar over en længere tid. Men er lidt bekymret. Hvis Brems kommer ikke snart på et godt seniorniveau så kan vb blive et byggested i næste sæson.
                      Ja vi må håbe at Brems har et okay niveau. For han kommer nok til at spille mange kampe næste sæson pga Skjelviks skader. Derfor havde jeg også håbet at man gav ham 60-70 min idag istedet for Oliver Lund skal spille. Oli skal selvfølgelig have sin hyldest. Men den kan han også få ved en indskiftning

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja vi må håbe at Brems har et okay niveau. For han kommer nok til at spille mange kampe næste sæson pga Skjelviks skader. Derfor havde jeg også håbet at man gav ham 60-70 min idag istedet for Oliver Lund skal spille. Oli skal selvfølgelig have sin hyldest. Men den kan han også få ved en indskiftning
                        Nu kunne Brems og Oli ja spille begge samtidigt én som vb og den anden som hb.
                        Helt ærligt: håber og glæder mig at se Oli som starter i dag. Der er farvel til en fodboldgud.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jannick Vestergaard?
                          Sorry, CV. Sikke meget han har fået ødelagt af skader, og nu kan jeg ikke engang hans navn.

                          Jeg synes, han har set enormt lovende ud, de (få) gange jeg har set ham.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Nu kunne Brems og Oli ja spille begge samtidigt én som vb og den anden som hb.
                            Helt ærligt: håber og glæder mig at se Oli som starter i dag. Der er farvel til en fodboldgud.
                            Fodboldgud ligefrem

                            En fantastisk person og ambassadør for klubben kan jeg strække mig til..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Sorry, CV. Sikke meget han har fået ødelagt af skader, og nu kan jeg ikke engang hans navn.

                              Jeg synes, han har set enormt lovende ud, de (få) gange jeg har set ham.
                              Han har 100% det der skal til. Men alle skader gør at det måske ikke er sikkert han bliver en SL spiller.
                              Men håber også han spiller idag. Lad nu bare Kasper Larsen starte ude med hans skrøbelige bentøj

                              Comment

                              Working...
                              X