Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vi har målmand.... Fedt.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Håber Tykgaard er en bedre politimand end dommer
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Fedt lyngby har kun 5 gange så mange afslutninger som os. Godt at se at Hemmes fysiske offensiv fodbold virkelig kommer til udtryk. Han har virkelig flyttet holdet.
        IA.

        Comment


          #19
          Elendigt dommerarbejde igen...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Fedt lyngby har kun 5 gange så mange afslutninger som os. Godt at se at Hemmes fysiske offensiv fodbold virkelig kommer til udtryk. Han har virkelig flyttet holdet.
            IA.
            Kan du ikke gå ud og få noget frisk luft - håber det kan hjælpe på dit humør og måske hjerne..,!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Elendigt dommerarbejde igen...
              Syntes han gør det fint, lige med undtagelse af det frispark han dømmer til Lyngby hvor Kløve vinder en fair duel og Lyngby manden smider sig
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                Kan du ikke gå ud og få noget frisk luft - håber det kan hjælpe på dit humør og måske hjerne..,!
                Godt forslag, så er jeg klar til præ guldkampen senere.

                Comment


                  #23
                  PS: jeg er også gammel Brøndby-fan, men ikke fan af Brøndby-fans. Jeg har siden 1998 primært været OB-fan og stor fan af OB-fans, men i dag er det vigtigste, at Brøndby slår AGF - og at jeg ikke igen falder i søvn under en OB-kamp på tv.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Lyngby spiller ganske godt

                    OB ser ud til at være gået på ferie...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Syntes han gør det fint, lige med undtagelse af det frispark han dømmer til Lyngby hvor Kløve vinder en fair duel og Lyngby manden smider sig
                      prøv lige at se den ser med Tchembe og Aron i Lyngbys felt ...Tchembe hopper selv uden at blive ramt...det er flere situationer hvor de får lov at gå til stålet...fair nok hvis det er linjen, men at han så dømmer den det på Kløve er decideret elendigt dommerarbejde
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        PS: jeg er også gammel Brøndby-fan, men ikke fan af Brøndby-fans. Jeg har siden 1998 primært været OB-fan og stor fan af OB-fans, men i dag er det vigtigste, at Brøndby slår AGF - og at jeg ikke igen falder i søvn under en OB-kamp på tv.
                        Syntes faktisk også at Brøndby har gjort noget godt for dansk fodbold i gennem tiderne også med fine præstationer i Europa. Kerne af harcore BIF fans bryder jeg mig bestemt heller ikke om.

                        Hvor jeg håber at jeg når at opleve i min tid, OB igen med gode kampe både i superliga'en og Europa. Der var ikke noget der var federe at tage sine kollega'er eller venner med til en europa kamp på en fyldt OB stadion.

                        Comment


                          #27
                          Frø er igen slet ikke med i truppen.

                          Er der noget på vandrørene angående det?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                            Syntes faktisk også at Brøndby har gjort noget godt for dansk fodbold i gennem tiderne også med fine præstationer i Europa. Kerne af harcore BIF fans bryder jeg mig bestemt heller ikke om.

                            Hvor jeg håber at jeg når at opleve i min tid, OB igen med gode kampe både i superliga'en og Europa. Der var ikke noget der var federe at tage sine kollega'er eller venner med til en europa kamp på en fyldt OB stadion.
                            Villereal - jeg var der da vi vandt. Det mest magiske øjeblik. Og vi vandt vist også over Hertha Berlin dernede. Der var jeg også. Og pokalsejren over FCK.
                            Alt for gamle, gode minder. Jeg er helt enig med dig i dit håb og ønske.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Frø er igen slet ikke med i truppen.

                              Er der noget på vandrørene angående det?
                              som jeg har forstået det slås han stadig med en skade / er ikke 100% ovenpå så det er derfor

                              Comment


                                #30
                                Flot backspil ag Lund. Og så bliver der vel straffe nu.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X