Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Hvornår har han lovet det? Hele sommeren har han sagt, at der nok ikke ville komme store salg til sommer, da timingen ikke var rigtigt med nogle af salgsemnerne, og tidligt i vinduet sagde han, at det primært var defensiven, hvor man ledte efter en forstærkning (BP). Resultaterne og spillet har så gjort, at man også har hentet en målmand og formentlig/forhåbentlig kigger efter noget på midtbanen.
    Han sagde så også, at når der skal hentes spillere udefra skulle det være i Jebali klassen.

    Den/de transfers venter vi stadig på, til trods for at der faktisk er hentet en del udefra allerede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Hvornår har han lovet det? Hele sommeren har han sagt, at der nok ikke ville komme store salg til sommer, da timingen ikke var rigtigt med nogle af salgsemnerne, og tidligt i vinduet sagde han, at det primært var defensiven, hvor man ledte efter en forstærkning (BP). Resultaterne og spillet har så gjort, at man også har hentet en målmand og formentlig/forhåbentlig kigger efter noget på midtbanen.
      Tror heller ikke ligefrem BW har lovet indkøb fra øverste hylde, for den type spillere har Thorborg ikke råd til mange af. Han har derimod sagt, at vi generelt skal købe yngre spillere, så vi på et tidspunkt kan sælge dem igen. Han udelukker heller ikke, at vi køber ældre rutinerede spillere, men så skal det være spillere, der kan betyde, at vi får flere points på kontoen. En ideel spiller vil være en, der har talent som Jebali og indstilling som Ivancevic.
      Ret tidligt nævnte han Frøkjær og Sabbi, som de største umiddelbare salgsobjekter, men ingen af dem brændte for alvor banen af, og så har de også været/er ramt af skader. Der har ikke været, og kommer nok heller ikke nogen store salg, og det kan derfor blive vanskeligt, at få råd til at få det helt vilde ind.
      Jeg håber så stadig, det vil lykkes at hente en god central midtbane, men der kan nok ikke blive til andet end en lejeaftale, pga. de manglende salg.
      Egentlig synes jeg stort set alle indkøb giver god mening, også selvom det ikke har været kæmpe forstækninger indtil nu.

      Comment


        Er der nogen herinde der følger svensk fodbold, og ved hvad der er sket i Häcken efter Alm? Da vi købte Alm fri, lå Häcken sidst med 2 point efter 6 kampe. Der var vist taler om at en fyring kun lure. Efter Alm smuttede, rykkede de hurtigt op i tabellen. Lige nu, året efter, ligger de nr 1 efter 18 kampe.

        Er der nogen som ved, om de har fået tilføjet en masse nye spillere eller andet? Fundet et system der passede dem.. Eller bare fortsat som under Alm? Hvad er der sket?

        Jeg tror ikke at vi ligger nr 1 om et år hvis vi fyrer Alm - slet ikke. Jeg gad bare godt vide hvad der skete deroppe, og jeg ved ikke andet en hvad tabellen viser.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

          Tror heller ikke ligefrem BW har lovet indkøb fra øverste hylde, for den type spillere har Thorborg ikke råd til mange af. Han har derimod sagt, at vi generelt skal købe yngre spillere, så vi på et tidspunkt kan sælge dem igen. Han udelukker heller ikke, at vi køber ældre rutinerede spillere, men så skal det være spillere, der kan betyde, at vi får flere points på kontoen. En ideel spiller vil være en, der har talent som Jebali og indstilling som Ivancevic.
          Ret tidligt nævnte han Frøkjær og Sabbi, som de største umiddelbare salgsobjekter, men ingen af dem brændte for alvor banen af, og så har de også været/er ramt af skader. Der har ikke været, og kommer nok heller ikke nogen store salg, og det kan derfor blive vanskeligt, at få råd til at få det helt vilde ind.
          Jeg håber så stadig, det vil lykkes at hente en god central midtbane, men der kan nok ikke blive til andet end en lejeaftale, pga. de manglende salg.
          Egentlig synes jeg stort set alle indkøb giver god mening, også selvom det ikke har været kæmpe forstækninger indtil nu.
          De var fremme og sige, at indkøb skulle være forstærkninger, eller talenter.

          BW har ændret meget til det bedre, men indkøb har virkelig været ringe. Der er ikke kommet en eneste som er en klar forstærkning. Ivan er det måske, men da han ikke spiller nok, så er det svært at vide.
          Martim Hansen og BP er ikke klare forstærkninger, men marginalt bedre end dem de skubber ud.
          Jeg har freddet Alm længe fordi truppen er dårligere end dens rygte, men hælder mereog mere til at det er sidste udkald på mandag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            De var fremme og sige, at indkøb skulle være forstærkninger, eller talenter.

            BW har ændret meget til det bedre, men indkøb har virkelig været ringe. Der er ikke kommet en eneste som er en klar forstærkning. Ivan er det måske, men da han ikke spiller nok, så er det svært at vide.
            Martim Hansen og BP er ikke klare forstærkninger, men marginalt bedre end dem de skubber ud.
            Jeg har freddet Alm længe fordi truppen er dårligere end dens rygte, men hælder mereog mere til at det er sidste udkald på mandag.
            Jeg håber Alm er færdig meget snart. Årsagen er, at spillet er så jammerligt som det er. Så dårlig synes jeg trods alt ikke truppen er. Selvom den er elendig.

            Vi er ikke i udvikling, men i afvikling. Spillerne ved ikke hvad de skal. Det virker som om der ikke engang er en plan A.
            isoleret set kunne jeg godt acceptere en sidste plads på dette tidspunkt i sæsonen, hvis der var udsigt til forbedring og tegn i sol og måne. Det er der absolut ikke.

            Så som jeg ser det, er vi nødt til den kortsigtede panikløsning - igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Jeg håber Alm er færdig meget snart. Årsagen er, at spillet er så jammerligt som det er. Så dårlig synes jeg trods alt ikke truppen er. Selvom den er elendig.

              Vi er ikke i udvikling, men i afvikling. Spillerne ved ikke hvad de skal. Det virker som om der ikke engang er en plan A.
              isoleret set kunne jeg godt acceptere en sidste plads på dette tidspunkt i sæsonen, hvis der var udsigt til forbedring og tegn i sol og måne. Det er der absolut ikke.

              Så som jeg ser det, er vi nødt til den kortsigtede panikløsning - igen.
              Jeg har skrevet det mange gange: jeg kan simpelthen ikke se hvad OB vil offensivt. Man ser aldrig to angreb, som er ens bygget op. Det hele virker til at man tager det som det kommer. Det virker ikke til at der er løbemønstre, så den der har bolden, ved hvad der skal ske.
              Der er to muligheder. 1. Spillerne kan ikke omsætte det system Alm lærer dem. 2. Der eksistere ikke et decideret system. I stedet er de offensive meget frie i deres roller og løbemønstre.
              EDIT: se evt SIF. De har en række skabeloner og løb fra de offensive spillere. Helenius scorede på sådan en skabelon for nogle kampe siden og gudhjælpemig om han ikke kun var millimeter fra at score på damme skabelon 20 min senere. Afleveringen til ham lå 20 cm for langt foran ham.
              Last edited by claudes1; 18-08-2022, 16:38.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg har skrevet det mange gange: jeg kan simpelthen ikke se hvad OB vil offensivt. Man ser aldrig to angreb, som er ens bygget op. Det hele virker til at man tager det som det kommer. Det virker ikke til at der er løbemønstre, så den der har bolden, ved hvad der skal ske.
                Der er to muligheder. 1. Spillerne kan ikke omsætte det system Alm lærer dem. 2. Der eksistere ikke et decideret system. I stedet er de offensive meget frie i deres roller og løbemønstre.
                Ja enig. Som jeg ser det har det foreløbig været, at lade Jebali finde på noget.
                i jebalis fravær har offensiven bestået i at sende hornemann i dybden.

                Jeg tror man har rigtig meget fokus på at lukke af i defensiven, men der burde være overskud til en offensiv plan også.
                og offensioffen har vel aldrig sprudlet under Alm, på trods af masser af offensivt indstillede typer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Ja enig. Som jeg ser det har det foreløbig været, at lade Jebali finde på noget.
                  i jebalis fravær har offensiven bestået i at sende hornemann i dybden.

                  Jeg tror man har rigtig meget fokus på at lukke af i defensiven, men der burde være overskud til en offensiv plan også.
                  og offensioffen har vel aldrig sprudlet under Alm, på trods af masser af offensivt indstillede typer.
                  Jamen, hvad med de to nye assistenttrænere. De må da også have et ansvar - og nogle kompetencer til at supplere Alm.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Ja enig. Som jeg ser det har det foreløbig været, at lade Jebali finde på noget.
                    i jebalis fravær har offensiven bestået i at sende hornemann i dybden.

                    Jeg tror man har rigtig meget fokus på at lukke af i defensiven, men der burde være overskud til en offensiv plan også.
                    og offensioffen har vel aldrig sprudlet under Alm, på trods af masser af offensivt indstillede typer.
                    Min pointe er, at det har været sådan hele tiden under Alm. Det er ikke kun nu, hvor man har ekstra fokus på defensiven. Det er super farligt hvis man er så personafhængig. Det skal helst være sådan at alle offensive spillere ved hvad de skal gøre, når de kommer ind på deres plads. Men det ser det desværre ikke ud til at de gør.

                    Comment


                      Jeg hørte dette fra en ven igår , hans datter havde været på Café i Odense , hvor Bashkim og Jebali var kommet ind , og da de sad og snakkede var det ikke de kønneste gloser der kom om Alm .
                      Hvis den er sand , hvilket jeg ikke aner meget om , men burde Alm så ikke væk meget snart??

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Min pointe er, at det har været sådan hele tiden under Alm. Det er ikke kun nu, hvor man har ekstra fokus på defensiven. Det er super farligt hvis man er så personafhængig. Det skal helst være sådan at alle offensive spillere ved hvad de skal gøre, når de kommer ind på deres plads. Men det ser det desværre ikke ud til at de gør.
                        det tror jeg egentlig fu ret i .. Bashkim har påpeget noget lign. tidligere og jeg mener at erindre AA hsr sagt noget lign. som offensiven er så god st de finder deres egne løsninger

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                          Jamen, hvad med de to nye assistenttrænere. De må da også have et ansvar - og nogle kompetencer til at supplere Alm.
                          Hvis ikke vi kan lokke Bo Henriksen til eller ikke har råd, så synes jeg Frank Hjortebjerg skal forfremmes. Projekt Alm er der ingen perspektiver i, hverken på kort eller lang sigt.
                          Og hvis vi alligevel skulle ende med at rykke ned på trods af en trænerfyring, så vil jeg stadig hellere have Bo Henriksen og/eller Frank Hjortebjerg til at stå for at bygge vores hold op i endnu mere symbiose med akademiet.

                          Comment


                            Om vi så ansatte Pep eller Klopp tror jeg aldrig BK ville blive tilfreds eller scorer flere mål... vi skal have en ny 9'er og så må BK fortsætte brokkeriet på bænken eller et andet sted.

                            Desuden håber jeg ikke det er rigtigt, at han udtrykker sig negativt om AA på offentlige steder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg
                              Jeg hørte dette fra en ven igår , hans datter havde været på Café i Odense , hvor Bashkim og Jebali var kommet ind , og da de sad og snakkede var det ikke de kønneste gloser der kom om Alm .
                              Hvis den er sand , hvilket jeg ikke aner meget om , men burde Alm så ikke væk meget snart??
                              Det kan det være. Normalt er det reseeverne der ikke kan lide træneren. Ved at mange spillere talte dårligt om JM og Blond.
                              Alm må hænge i en tynd tåd og skal vel hente 6 point i de næste 3 kampe hvis han skal overleve.
                              Personligt håber jeg vi lister os op over nedrykningsstregen inden julepausen og benytter den til at skifte Alm.
                              Får vi ikke de 6 point, så må de gerne skyde ham af nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg
                                Jeg hørte dette fra en ven igår , hans datter havde været på Café i Odense , hvor Bashkim og Jebali var kommet ind , og da de sad og snakkede var det ikke de kønneste gloser der kom om Alm .
                                Hvis den er sand , hvilket jeg ikke aner meget om , men burde Alm så ikke væk meget snart??
                                Men det er noget af det samme som Farzam sagde i BTs transfervinduet i sidste uge, da sagde han at han have hørt at nogle spiller var utilfreds med Alm.

                                Comment

                                Working...
                                X