Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle-OB 14.05.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Åh, han har så meget potentiale. Han bliver i mine øjne også brugt forkert. Han skal spille centralt.

    Håber, han formår at vende det. Virker til, han hænger lidt med hovedet.
    Det håber også.
    Og håber vi ikke undgår at bruge ham fordi han er på vej videre. Frø er ja en lidt speciel fyr og kan god forestille mig at det passer ikke så ret tilsammen med en gammeldags type som Hemmingsen.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Endnu en håbløs og uskarp kamp fra Jebali.
    Det var ikke en af hans gode kampe i dag, på trods af at han skabte 1-1 målet. Bortset fra dét, et enkelt frispark han trak, og hans sidste hæderlige skud, så var det under-middel fra ham i dag. Det var fortjent nok, at han og JJT blev skiftet ud.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Mit had/kærlighedsforhold til Oliver Lund er så mærkeligt. Han laver én kæmpe fejl som koster en scoring og laver også et vanvittigt klodset straffespark som så heldigvis ikke bliver dømt, men alligevel kan jeg ikke lade vær med at holde af manden

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Åh, han har så meget potentiale. Han bliver i mine øjne også brugt forkert. Han skal spille centralt.

    Håber, han formår at vende det. Virker til, han hænger lidt med hovedet.
    Så skal han finde lidt fart og noget kvalitet i sit presspil. Så kan han spille Jebalis plads i diamanten

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej han er ude pt
    Åh, han har så meget potentiale. Han bliver i mine øjne også brugt forkert. Han skal spille centralt.

    Håber, han formår at vende det. Virker til, han hænger lidt med hovedet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Endnu en håbløs og uskarp kamp fra Jebali.
    Man kan vel sige at han i disse dage ikke rhammer dahen...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg havde kun mulighed for at se kampen ekstremt sporadisk. Fint udtryk i det jeg så.

    Var Frø ikke med i truppen overhovedet? Jeg er ekstremt ærgerlig over, at det ser ud til, at han er kørt ud på et sidespor.
    Nej han er ude pt

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Gudjohnsen ind for Jebali.
    Endnu en håbløs og uskarp kamp fra Jebali.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Med Kasper og OC idag havde vi nok vundet denne kamp. Men hvor var det dog lækkert at se Bernat

    thrandarson var rigtig god i 2. Halvleg og Østrøm spillede sig ok op. Vil 1000 gange se ham fejle lidt end Oli Lund

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg havde kun mulighed for at se kampen ekstremt sporadisk. Fint udtryk i det jeg så.

    Var Frø ikke med i truppen overhovedet? Jeg er ekstremt ærgerlig over, at det ser ud til, at han er kørt ud på et sidespor.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Tverskov ærlig efter kampen og sagde noget i retning af “vi lavede stadig mange fejl, og de var tættere på 3-1 indtil de udlignede”

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    4 kampe mod vejle og 1 point....siger vel alt der er at sige om OBs sæson

    syntes indsatsen var fin i dag - der blev kæmpet, men godt nok også mange fejl

    kom nu med den strategi og ny træner og få rettet fokus mod den nye sæson 20/21 er ovre

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Lad os møde under hjemmebaneoprakten 2021/2022. :-)
    Det bliver første mulighed for mig at komme på stadion igen. Bliver ikke færdigvaccineret tidligt nok om at komme til Fyn pinse, desværre
    aftale

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvis vi taber eller spiller uafgjort giver en øl når vi ses på stadion, hvis vi vinder giver du, o.k.?
    Lad os møde under hjemmebaneoprakten 2021/2022. :-)
    Det bliver første mulighed for mig at komme på stadion igen. Bliver ikke færdigvaccineret tidligt nok om at komme til Fyn pinse, desværre

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Sabbi er for ubegavet en fodboldspiller. Fatter ikke den dyre signing.
    Pivringe og hvis vi kan få bare tæt på kronerne hjem i dette vindue, så skal vi sælge uden at blinke...

    Leave a comment:

Working...
X