Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SønderjyskE-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror altså ikke at AGF har brugt vanvittigt mange flere penge end os i denne sæson. Der var måske lige den Patrik Olsen signing. De bruger dem bare bedre og har en mere tydelig plan, så selvom de bestemt heller ikke lykkedes med alt så har de bare en bedre forståelse for hvordan en trup skal sammensættes. Og så hentede man lige Patrick Mortensen som har gjort en kæmpe forskel. Havde vi dog bare hentet ham
    Deres spillerbudget, i følge Steen Houman, var på 58 millioner. OB og AaB ligger på 50, så der er alligevel små 10 millioner i forskel. Så lidt forskel er der dog. Men det kommer jo an på, hvor man tager tallene fra.

    https://steenhouman.com/2021/02/16/f...i-superligaen/

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tror altså ikke at AGF har brugt vanvittigt mange flere penge end os i denne sæson. Der var måske lige den Patrik Olsen signing. De bruger dem bare bedre og har en mere tydelig plan, så selvom de bestemt heller ikke lykkedes med alt så har de bare en bedre forståelse for hvordan en trup skal sammensættes. Og så hentede man lige Patrick Mortensen som har gjort en kæmpe forskel. Havde vi dog bare hentet ham
      Enig. De er bare længere fremme. De fik lagt en plan og hentet den rigtige træner til opgaven. Spiller for spiller synes jeg ikke de har noget særligt udover Højer og Mortensen, men de passer sammen og har et nogenlunde bundnivesu uanset hvem de stiller med, fordi de kender deres opgave og spiller som de spiller uanset, hvordan skadeslisten ser ud.

      Lige nu tror jeg vi har vores bagerste 6 som passer bedst til 3-5-2 og forreste 4 som passer bedre til 4-3-3. Det ligner der er disharmoni mellem kæderne uanset hvem vi stiller med. Det er her vi først og fremmest skal kigge hen og så må man træffe en beslutning og rydde op derfra. Jeg tror ikke nogen træner kan få rettet op på det mismatch, men jeg håber vi får en med en gennemslagskraft til at få Hemme og Co til at indse det. Forhåbentlig har Hemme også fået et bedre blik for det, nu han har fået lov til at træne dem en rum tid.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

        Deres spillerbudget, i følge Steen Houman, var på 58 millioner. OB og AaB ligger på 50, så der er alligevel små 10 millioner i forskel. Så lidt forskel er der dog. Men det kommer jo an på, hvor man tager tallene fra.

        https://steenhouman.com/2021/02/16/f...i-superligaen/
        Som sagt så er det nok PO handlen der gør den forskel i år. Men jeg frygter bare den forskel bliver større og større

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Enig. De er bare længere fremme. De fik lagt en plan og hentet den rigtige træner til opgaven. Spiller for spiller synes jeg ikke de har noget særligt udover Højer og Mortensen, men de passer sammen og har et nogenlunde bundnivesu uanset hvem de stiller med, fordi de kender deres opgave og spiller som de spiller uanset, hvordan skadeslisten ser ud.

          Lige nu tror jeg vi har vores bagerste 6 som passer bedst til 3-5-2 og forreste 4 som passer bedre til 4-3-3. Det ligner der er disharmoni mellem kæderne uanset hvem vi stiller med. Det er her vi først og fremmest skal kigge hen og så må man træffe en beslutning og rydde op derfra. Jeg tror ikke nogen træner kan få rettet op på det mismatch, men jeg håber vi får en med en gennemslagskraft til at få Hemme og Co til at indse det. Forhåbentlig har Hemme også fået et bedre blik for det, nu han har fået lov til at træne dem en rum tid.
          Meget enig.
          Men prøv at trække Sabbi ud af ligningen og smid en god og hurtig offensiv højreback ind. Så har du faktisk noget der passer på 1-3-5-2 som man kan arbejde ud fra.
          Dog er min påstand dog at vores hold generelt er for langsomt til at spille en 4-3-3 ala AGF og er ude af stand til at lave den presfodbold der skal til.
          Vores Backs passer også til 1-3-5-2. Selv Brems der kommer op vil have det bedst med dette og det ville også være nemmere at indføre Østrøm/Vestergaard i det centrale forsvar. Også Jebali og Kadrii ser bedst ud med en makker ved siden af sig.

          Alt taler for at vi skal spille 1-3-5-2 med de nuværende spillere vi har.

          Comment


            #65
            Dal Hende og Albæk ude. https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nderjyske-trup
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              20 mands trup

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...t-i-haderslev/

              Laursen,Larsen,Drachmann,Aron,OC ude

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                20 mands trup

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...t-i-haderslev/

                Laursen,Larsen,Drachmann,Aron,OC ude
                Dejligt med Tarik inde omkring truppen igen, selvom det er på baggrund af skader og han stadig kan nå at blive sorteret fra. Det er vel snart ved at være nu, han skal tættere på holdet, hvis der skal være håb om et gennembrud for ham.

                Comment


                  #68
                  20 mands trup igen igen. Jeg gruer allerede for hvem, der “ikke blev klar” denne gang. Olli er også ude med karantæne så lad os håbe de resterende defensivspillere i forsvar og på midtbane som minimum er klar.

                  Comment


                    #69
                    Ibrahimagic og Østrøm var ikke med for U19 igår og Khemdee blev skiftet ud efter 60 min. Kunne der måske være en SL debut på vej?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      20 mands trup igen igen. Jeg gruer allerede for hvem, der “ikke blev klar” denne gang. Olli er også ude med karantæne så lad os håbe de resterende defensivspillere i forsvar og på midtbane som minimum er klar.
                      Mon ikke bare man “belønner” dem med en udtagelse? Lieder kan sagtens blive frasorteret når alle angribere er klar. Sveinn måske også

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Dejligt med Tarik inde omkring truppen igen, selvom det er på baggrund af skader og han stadig kan nå at blive sorteret fra. Det er vel snart ved at være nu, han skal tættere på holdet, hvis der skal være håb om et gennembrud for ham.
                        Ja det er nok ved at væres times for ham. Håber stadig på ham

                        Comment


                          #72
                          Det lyder bedre end min første tanke, men god pointe!

                          3 point i dag og ting bliver pludselig lidt spændende igen.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Det lyder bedre end min første tanke, men god pointe!

                            3 point i dag og ting bliver pludselig lidt spændende igen.
                            Uden tvivl. Lad os se om vi prøver at spille mere frigjort nu når presset er væk

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ibrahimagic og Østrøm var ikke med for U19 igår og Khemdee blev skiftet ud efter 60 min. Kunne der måske være en SL debut på vej?
                              Kunne være fedt! Hvis vi spiller med tre i forsvaret igen, så er der jo i hvert fald mulighed for Khemdee

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Kunne være fedt! Hvis vi spiller med tre i forsvaret igen, så er der jo i hvert fald mulighed for Khemdee
                                Khemdee er vel eneste mulighed for 3-5-2?
                                Tænker vi starter i 4-3-3 og går i 3-5-2 hvis det ikke kører

                                Comment

                                Working...
                                X