Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 25.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-Lyngby 25.4.21

    Meget, meget vigtig kamp. Vi skal bare vinde den ellers kommer vi ikke ud af den negative spirale. Håber fansene kan give en extra-boost, drengene har brug for fuld opbakning.
    VI starter med
    Sayouba
    Østrøm K.Larsen Tverskov Juel
    Kløve Okoskun JJ O.Lund
    Bashkim Jebali

    Kom så drenge! Vi SKAL bare sejre!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Håber at du snart kan være sammen med os Andlox
    God kamp til dig

    Comment


      #3
      Håber det bliver lidt en en halv 3-4-3, hvor Okusun ligger som halv spidsangriber

      Comment


        #4
        Mange tak. Får anden vaccine den 20.5.. Og håber det giver tilladelse at rejse ind til Danmark uden at skal i isolation. Så hvis alt lykkes er med den 24.5. til hjemmekampen mod Horsens. :-) :-) :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Rigtig godt, vi hepper for dig til du er tilbage

          Comment


            #6
            De er uden Emil Nielsen. Han er en irriterende pågående type, så et lilke plus selvom han sjældent score.

            Hemmingsen tåger, og Jesper Tygesen er rystet og kan ikke udlægge hvad lærlingen sagde.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
              Rigtig godt, vi hepper for dig til du er tilbage

              ​​​​​
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Jeg har garderet mig. Hvis vi taber, vinder jeg - odds 2,90.
                Men håber på sejr, Ikke uafgjort.

                Og endelig Okosun i starten
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  De er uden Emil Nielsen. Han er en irriterende pågående type, så et lilke plus selvom han sjældent score.

                  Hemmingsen tåger, og Jesper Tygesen er rystet og kan ikke udlægge hvad lærlingen sagde.
                  ja det bed jeg også mærke i....men det forstår jeg sgu godt - det er ikke til at forstå hvad manden siger

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    ja det bed jeg også mærke i....men det forstår jeg sgu godt - det er ikke til at forstå hvad manden siger
                    Håber spillerne kan, men tvivler

                    Comment


                      #11
                      Hemmingsens optaktsinterview er jo fuldstændigt væk. “Vores største udfordring er, vi ikke har sejren på forhånd før kampene”. HVAD BETYDER DET?!

                      Men rart der er ved at komme fokus på at vi faktisk ér herrer over de mange skader.Der er flere i staben, der skal se indad, hvis vi ikke sksl ende samme sted næste sæson.

                      KOM SÅ MED DEN SEJR!

                      Hold kæft, jeg har nerver på!

                      Comment


                        #12
                        ville virkeligt gerne at MH holdt sine svar korte, og svarede på det han bliver spurgt om - det virker som om han forsøger at svare på eget spørgsmål og så farer han vild i sine egne sætninger.
                        Det gør altså helt ondt at se på...

                        Comment


                          #13
                          Taber vi i dag, er vi favoritter til at rykke ned med Horsens og skal alvorligt overveje, hvem der skal være træner i de sidste 5 kampe. Føj hvor er det en vigtig kamp.

                          Comment


                            #14
                            Er MH lige så ubegavet som han ser ud og lyder. Det kan ikke være rigtigt. Brug penge på at lære ham det, men vælg en af de få dygtige til det. Der er alt for mange kræmmere.

                            PS. Det er et meget reduceret Lyngbyhold så det skal blive tre point
                            Last edited by Tåhyler; 25-04-2021, 17:00.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Taber vi i dag, er vi favoritter til at rykke ned med Horsens og skal alvorligt overveje, hvem der skal være træner i de sidste 5 kampe. Føj hvor er det en vigtig kamp.
                              Sælger den gerne for et point, så får Lyngby færre kampe til at hente de 5 point og målscore.

                              Comment

                              Working...
                              X