Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 25.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jaaaaaaaaa

    Comment


      #47
      Basser
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        JA tak Bashkim - lækker kasse

        Comment


          #49
          Ah men for satan det' smukt!

          Comment


            #50
            Den venstre fod er bare vild

            Comment


              #51
              Tordenbrag!!!!

              Comment


                #52
                En ægte Bashkim! Bare klasse hvordan han knalder den ind!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Jenali keep it simple

                  Comment


                    #54
                    En mere før pausen please...
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #55
                      Så kan man spørge, hvorfor spiller vi ikke sådan hver gang. Og ja det er nedrykningsspillet, mod næstsidste pladsen. Men det er trods alt et hold der er skreget op til at være det bedste i dk pt. nærmest.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Så kan man spørge, hvorfor spiller vi ikke sådan hver gang. Og ja det er nedrykningsspillet, mod næstsidste pladsen. Men det er trods alt et hold der er skreget op til at være det bedste i dk pt. nærmest.
                        Men de mangler deres bedste, så et nederlag ville være skidt. Men skide være med, at det er på en billig baggrund, det er så vigtigt.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Men de mangler deres bedste, så et nederlag ville være skidt. Men skide være med, at det er på en billig baggrund, det er så vigtigt.
                          Vi mangler jo også spillere. Der er bare en helt anden indstilling idag. Den skulle være fundet frem i de forrige kampe

                          Comment


                            #58
                            Skift Hylle ind efter en 60 min. Han kommer til at få så meget plads at stilke i.

                            Comment


                              #59
                              Jeg kan ikke se hvordan dette reducerede Lyngby-hold skulle kunne have selv en lille chance for at vinde denne kamp. Der er jo klasseforskel. Og tak til fansene på stadion. De hjælper meget - og har en fest.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #60
                                Vi vinder ingen skønhedspriser men jeg er ligeglad. Giv mig fight og lysten til at vinde og alt andet er tilgivet!

                                Jeg er stadig bange for, vi skal bruge et mål mere for at vi de, men hvis indstillingen holder, gør vi det også!

                                Comment

                                Working...
                                X