Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCK - OB, 18/5 2014
Collapse
X
-
ro på - jeg er bare ikke så imponeret af Diarra som du, og andre åbenbart er - men han har da bestemt udviklet sig over sæsonnen - det har hjulpet med noget mere spilletid, og jeg er da på ingen måde rystende nervøs over at se ham i holdopstillingen mere - modsat tidligere. Men derfor mener jeg da det er rimeligt at sætte spørgsmålstegn ved om han er løsningen for os. Og det tvivler jeg altså på
-
Jeg har skam været ok "tilfreds" med Diarra gennem foråret - han er ikke faldet totalt igennem...men det jeg så i dagens kamp, gjorde mig ikke overbevist om, at det er ham, der skal tage højre back pladsen. Nu fik han endelig chancen på det vi herinde har udråbt til værende hans bedste position. Jeg er ikke overbevist. Og nej, han var da nok ikke den ringeste på banen, som du siger...men det gør jo ikke hans præstation bedre?Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlægIroni er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
Leave a comment:
-
Ironi er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.
Leave a comment:
-
flot kamp af drengene. Sæsonen er ovre - vi kan se fremad.
Næste år tager vi en 5.plads...
Leave a comment:
-
nå endnu en elendig sæson er slut....lad os håbe på det bliver lidt bedre i næste sæson.
der skal strammes gevaldigt op rent defenssivt - vi lukker alt for mange mål ind
Leave a comment:
-
Og FCM smider lige andenpladsen. Bliver spændende at høre albinoens kommentarer.
Leave a comment:
-
Flot kamp af drengene selvom det blev til nederlag. Flere gjorde rigtig godt
Leave a comment:
-
Nå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlægStop nu jer selv, jeg kan nævne minimum ti spillere der har et dårligere "touch" end Diarre. Diarre forsøger i det mindste. Emil må gerne skride i sommerpausen, på intet tidspunkt angriber han bolden, han render bare og kigger lidt ball i parken.
Leave a comment:
-
Dejligt med minutter til Thomsen og Desler tager da kampe op derinde
Leave a comment:
Kom nu med på glade-vognen Bossy
Leave a comment: