Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Helt generelt er det virkelig vildt, hvor ringe holdene er i nedrykningsspillet. Lyngby har ok tur i den, men trods alt kun fået 2 point i de første to kampe. De skal til at have nogle sejre på kontoen, hvis ikke de skal rykke ned.

    Tror det ender med Horsens og så Lyngby (måske Vejle).
    Ja, føler næsten at oprykningsspillet i 1. Division er stærkere end nedrykningsspillet i SL Selv i førstnævnte tror jeg vi ville have problemer....

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Helt generelt er det virkelig vildt, hvor ringe holdene er i nedrykningsspillet. Lyngby har ok tur i den, men trods alt kun fået 2 point i de første to kampe. De skal til at have nogle sejre på kontoen, hvis ikke de skal rykke ned.

      Tror det ender med Horsens og så Lyngby (måske Vejle).
      Ja det er helt vildt. Lige nu tror jeg lidt de har den her tur i den, hvor alt går op i en højere enhed. Spiller for spiller har de i virkeligheden ikke kvalitet til at være her, men når så mange klubber rammer noget der ligner bundniveauet, så kommer de til at se herrens gode ud.
      Derfor er det Mega uforudsigeligt, for jeg er ret sikker på at enten OB, sønderjyske eller Vejle løfter sig over de næste kampe, men jeg tør ikke spå om hvem. Vejle synes jeg måske har fundet et defensivt fundament, hvoraf de har individualisterne til at tage de her grimme 1-0 sejre som imod os. Til gengæld synes jeg både sønderjyske og OB har potentiale til at hæve deres niveau noget mere, men det kræver de kommer igang og det ved man jo aldrig hvornår sker.
      ​​​​​​

      Comment


        #33
        Man kan tydeligt se at SdJ roterer pænt idag og måske ikke 100% går efter det. Superligaen er vigtigere

        Comment


          #34
          Og så står de med 9 mand i forsvaret, og kun AK fremme. Det ser vi nok også på søndag. Dvs jeg kan ikke, er YouSee kunde, og den sendes fra Eurosport 2.

          Comment


            #35
            Det er i hvert fald kke vi som sætter Sønderjyske og pinlige Glenn i gang. Den opgave er ulvene allerede ved at overtage.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Fin pokalsejr til Sønderjyske, og så er de i gang og slår OB på Søndag

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nedrykning er da på ingen måde udelukket. Med 8 kampe tilbage kan alt ske. Hvordan kan du overhovedet få den tanke
                Jeg skrev et "vel" fordi jeg ikke er 100 pct. Men jeg er 100 pct at vi ikke bliver nr 7. Tipper på 10. Men dog mere 9 end 11.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Med 2 mål i dag fra lynhurtige Simonsen på højrekant for Sønderjyske, får Jørgen S noget at se til på søndag. Jørgen er klart bedst i offensiven, men kommer desværre kun langsomt hjem i forsvaret, det kan blive dyrt på søndag.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Med 2 mål i dag fra lynhurtige Simonsen på højrekant for Sønderjyske, får Jørgen S noget at se til på søndag. Jørgen er klart bedst i offensiven, men kommer desværre kun langsomt hjem i forsvaret, det kan blive dyrt på søndag.
                    Så er det heldigt Jeppe Simonsen har karantæne på søndag Det gælder i øvrigt også Patrick Banggaard.

                    Comment


                      #40
                      Vi har snakket med Jeppe Tverskov. Lidt om de første par kampe i nedrykningsspillet, om den kommende kamp mod SønderjyskE, og om at få tilskuere tilbage på stadion.

                      http://obstruktion.dk/tverskov-vi-sk...mmen-som-hold/

                      Comment


                        #41
                        Vestergaard og Østrøm er ikke med i dagens U19 kamp og de er ikke meldt skadet. Kunne godt ligge op til at de skal ind og have en rolle i morgen

                        Comment


                          #42
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...10-15-minutter

                          Indirekte kritik af lærlingen.

                          lidt mere
                          https://fyens.dk/artikel/for-bashkim...n-i-ob-uventet
                          Last edited by tOrnBjerg; 17-04-2021, 19:33.

                          Comment


                            #43
                            BK er (eller var: han kunne jo ikke bruges i en tilfældig oliestat) en god fodboldspiller, men han slår mig ikke som den kløgtigste.

                            Han har været elendig indtil videre. Er han så god, at vi skal prioritere ham foran andre aktuelt bedre spillere for at få ham i form?

                            Nej, mener MH, og jeg er for en gangs skyld enig.

                            Og så ville det klæde BK ikke at kæfte op i medierne mere. Den tur har vi prøvet tidligere med BK. Man skal lige gøre sig fortjent til den slags...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              BK er (eller var: han kunne jo ikke bruges i en tilfældig oliestat) en god fodboldspiller, men han slår mig ikke som den kløgtigste.

                              Han har været elendig indtil videre. Er han så god, at vi skal prioritere ham foran andre aktuelt bedre spillere for at få ham i form?

                              Nej, mener MH, og jeg er for en gangs skyld enig.

                              Og så ville det klæde BK ikke at kæfte op i medierne mere. Den tur har vi prøvet tidligere med BK. Man skal lige gøre sig fortjent til den slags...
                              Tja, selvfølgelig kan man diskutere om der er rigtigt at give Bashkim startplads om at bringe ham i gang. Men at Bashkim har brug for mere kampminutter i benene om at genfinde gamle styrke det er vel rigtigt. Og i den aktuelle situation uden reserveligaen er superligakampe ja den eneste mulighed.
                              Med Bashkim og Fenger har vi endda to angriber som skal sættes i gang efter en lang pause. Kunne aldrig så ret forstå hvorfor JM brugte udskiftninger nestcsp sent. Men Hemmingsen gør det ja endnu senere. På den måde får vi hverken Bashkim eller Fenger i gang.
                              Træk Jebali tilbage som 10er og så kan Bashkim og Fenger få spilletid, gerne med en preference med Bashkim som starter da Fengers knæe stadig reagerer lidt og man skulle vel opbygge langsomt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                BK er (eller var: han kunne jo ikke bruges i en tilfældig oliestat) en god fodboldspiller, men han slår mig ikke som den kløgtigste.

                                Han har været elendig indtil videre. Er han så god, at vi skal prioritere ham foran andre aktuelt bedre spillere for at få ham i form?

                                Nej, mener MH, og jeg er for en gangs skyld enig.

                                Og så ville det klæde BK ikke at kæfte op i medierne mere. Den tur har vi prøvet tidligere med BK. Man skal lige gøre sig fortjent til den slags...
                                Jeg er enig i, at BK ikke har vist noget. Faktisk har Max fyldt langt mere og ser gerne Max får den spilletid som hans krop kan holde til.
                                at BK bliver købt viser vel bare at der ikke er nogen plan. Man køber hvad der dukker op. Det kunne virke mystisk at købe endnu en angriber, men man undgik at han spiller for en anden klub.
                                Klubben mangler i den grad en erfaren sportschef og direktør som kan se længere frem end næste vindue.

                                Comment

                                Working...
                                X