Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 9.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fodbold er ikke som football manager, hvor man kan have 4 angriber oppe på toppen og der fra tro, at vi bliver mere farlige

    Comment


      Jebali og Aron eneste der fighter

      Comment


        Det var den sæson for mig. Farveller

        Comment


          Fenger kunne ha' vundet den kamp alene ...han var OB's bedste, med kun 12 minutter på banen ...
          Last edited by Grønvang; 09-04-2021, 19:26.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Opondo er helt væk...
            Hele OB er helt væk.

            Comment


              Kæft det er pinligt det her....

              Comment


                OB er LORT.

                Jeg tror klubben får et chok når de ser hvor få der gider møde op på stadion - jeg skal have gratis billet og en fadøl.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Det spil der leveres for tiden er sgu en nedrykker værdigt

                  Comment


                    Hemmingsen er ikke en dyt bedre som træner end som sportschef.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Kæft det er pinligt det her....
                      Men forventeligt. Vi har en trup på niveau med Vejle, som oven i købet er uden deres vigtigste spiller.

                      Det er håbløst at tale truppen op som Hemme gør. Man skulle tro de ser video med best off når de signer spillere, og glemmer atjndersøge hvor ofte spilleren rammer bedste niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Det spil der leveres for tiden er sgu en nedrykker værdigt
                        Enig. Vi kan sagtens rykke ned i år.

                        Comment


                          Det ser helt klart ud til , at vi hverken har træneren eller spillerne til det her niveau

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hemmingsen er ikke en dyt bedre som træner end som sportschef.
                            Jo det er han. Han er ikke betalt fodbolds dårligste træner, men det er han som sportschef.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Enig. Vi kan sagtens rykke ned i år.
                              Enig. Får Vejle tur i den. Og vi fx også taber de 2 indbyrdes kampe mod Lyngby. Så kan en nedrykning være tæt på

                              Comment


                                Tænk sig en opgave en ny træner kommer til at stå over for. En trup i opløsning, og totalt drænet for selvtillid og tro på projektet. Tilmed en hamrende ubalanceret trup med 200 reserver til angrebspladserne, men den ene ikke-back efter den anden som reserve for vores to førstevalg som er inde i nogle rigtigt dårlige perioder med skader.

                                Dertil skal han arbejde under en sportsdirektør som, hvis han står ved hvad han siger, har totalt overvurderet truppen og ikke mindst vores konkurrenter.

                                Jeg er nået dertil, hvor jeg håber, at den strategi der gerne snart præsenteres, er en meget radikal strategi. Hvor vi går lige så ultimativt til værks som FCN og sætter den sportslige ambition derefter.

                                Jeg er så hamrende træt af at blive talt ned til af klubben. Vi har ikke haft en sammenhængende retning på klubben i meget lang tid nu, og det har efterladt os med nogle spillere, en sportslig ledelse, en fanskare og en medieverden som efter alt at dømme ikke har den fjerneste idé om hvad det er vi vil, og hvad det er der skal gøre os til et bæredygtigt projekt. Nuvel, der sker noget på ungdomsfronten, men jeg synes slet ikke vi ser det overført til førsteholdet nok. Kom nu på banen med noget ambitiøst, i stedet for den der forpestede og fortæskede diskurs med at “ja vi går efter top 6, men når vi det ikke har det ingen konsekvenser for hvad vi gør”.

                                Comment

                                Working...
                                X