Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: ACH - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Men det er jo Kløve i nøddeskal. Intet ondt om ham som person, men han spiller fremragende hver 8-10. kamp og det retfærdiggøre at han spiller 4-5 kampe hvor han leverer det usynlige arbejde og 4-5 kampe hvor han er usynlig.
    Enig. Så faktisk gerne man prøvede at smide Frø ind bag Jebali istedet for Kløve

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Men det er jo Kløve i nøddeskal. Intet ondt om ham som person, men han spiller fremragende hver 8-10. kamp og det retfærdiggøre at han spiller 4-5 kampe hvor han leverer det usynlige arbejde og 4-5 kampe hvor han er usynlig.
      Netop og det kunne lige så godt være Drachmann eller Tverskov, Ryan eller Kasper Larsen jeg brugte som eksempel. Det er jo beskrivelsen på hovedparten af de såkaldte bærende kræfter og profiler i OB.
      Der tales igen og igen om det store potentiale der er i truppen , det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg tror ikke vi pludselig får den her sæson hvor alle på mirakuløs vis har en godkendt sæson vi har at gøre med en trup hvor hovedparten er etablerede superligaspillere og fællesbetegnelsen for hele deres respektive karriere er ustabilitet så jeg kan altså ikke se det potentiale for det ville være urimeligt at forvente at disse spillere kan udvikles yderligere havde vi haft med unge spillere at gøre så ville det være en anden snak. Så på den måde kan jeg godt forstå at vi har en anfører som pjevser over at der er lidt forventninger til truppen, det han så har misforstået er bare at det er ledelsen som har bygget de forventninger op fra fansenes side er der ikke de store forventninger at spore. Ledelsen er god til at bygge en forestilling op om at det er tilfældighedernes spil at top6 er glippet 9 af 10 sæsoner, jeg tillader mig at tro det er omvendt at det er tilfældighedernes spil at vi kom i top6 den ene sæson.
      Last edited by Magge; 06-04-2021, 10:39.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Netop og det kunne lige så godt være Drachmann eller Tverskov, Ryan eller Kasper Larsen jeg brugte som eksempel. Det er jo beskrivelsen på hovedparten af de såkaldte bærende kræfter og profiler i OB.
        Der tales igen og igen om det store potentiale der er i truppen , det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg tror ikke vi pludselig får den her sæson hvor alle på mirakuløs vis har en godkendt sæson vi har at gøre med en trup hvor hovedparten er etablerede superligaspillere og fællesbetegnelsen for hele deres respektive karriere er ustabilitet så jeg kan altså ikke se det potentiale for det ville være urimeligt at forvente at disse spillere kan udvikles yderligere havde vi haft med unge spillere at gøre så ville det være en anden snak. Så på den måde kan jeg godt forstå at vi har en anfører som pjevser over at der er lidt forventninger til truppen, det han så har misforstået er bare at det er ledelsen som har bygget de forventninger op fra fansenes side er der ikke de store forventninger at spore. Ledelsen er god til at bygge en forestilling op om at det er tilfældighedernes spil at top6 er glippet 9 af 10 sæsoner, jeg tillader mig at tro det er omvendt at det er tilfældighedernes spil at vi kom i top6 den ene sæson.
        Kunne ikke være mere enig.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Netop og det kunne lige så godt være Drachmann eller Tverskov, Ryan eller Kasper Larsen jeg brugte som eksempel. Det er jo beskrivelsen på hovedparten af de såkaldte bærende kræfter og profiler i OB.
          Der tales igen og igen om det store potentiale der er i truppen , det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg tror ikke vi pludselig får den her sæson hvor alle på mirakuløs vis har en godkendt sæson vi har at gøre med en trup hvor hovedparten er etablerede superligaspillere og fællesbetegnelsen for hele deres respektive karriere er ustabilitet så jeg kan altså ikke se det potentiale for det ville være urimeligt at forvente at disse spillere kan udvikles yderligere havde vi haft med unge spillere at gøre så ville det være en anden snak. Så på den måde kan jeg godt forstå at vi har en anfører som pjevser over at der er lidt forventninger til truppen, det han så har misforstået er bare at det er ledelsen som har bygget de forventninger op fra fansenes side er der ikke de store forventninger at spore. Ledelsen er god til at bygge en forestilling op om at det er tilfældighedernes spil at top6 er glippet 9 af 10 sæsoner, jeg tillader mig at tro det er omvendt at det er tilfældighedernes spil at vi kom i top6 den ene sæson.
          Fuldstændig enig!
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            #35
            Aron i Rundens Hold:

            "Aron Elís Thrándarson var den statistisk set bedste spiller i runde 23

            9 Dueller vundet langs jorden (bedst af alle i ligaen)
            8 Luftdueller vundet (bedst af alle i ligaen)
            6 Clearinger (næstbedst i ligaen)
            5 Vundne tacklinger (nummer 4 i ligaen)

            Tillykke med en velfortjent plads på Rundens Hold til vores stærke islandske midtbanemotor, som i øvrigt også var den OB-spiller der løb længst i runden ⚪️⚽️"

            https://www.facebook.com/18538181105...9285447951055/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Aron i Rundens Hold:

              "Aron Elís Thrándarson var den statistisk set bedste spiller i runde 23

              9 Dueller vundet langs jorden (bedst af alle i ligaen)
              8 Luftdueller vundet (bedst af alle i ligaen)
              6 Clearinger (næstbedst i ligaen)
              5 Vundne tacklinger (nummer 4 i ligaen)

              Tillykke med en velfortjent plads på Rundens Hold til vores stærke islandske midtbanemotor, som i øvrigt også var den OB-spiller der løb længst i runden ⚪️⚽️"

              https://www.facebook.com/18538181105...9285447951055/
              Vi er jo ved at skabe et monster

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Vi er jo ved at skabe et monster
                Nu er sådan noget statistik ret specielt fordi man kan aldrig vide om en anden spiller vilke have samme stats fordi modstanderen er ringe. Det kan godt være at jeg skal finde ja hatten, og måske bedømmer Aron fra hans første tid. Men har svært ved at se ham være et sikkert kort på et top hold.

                Comment

                Working...
                X