Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: ACH - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvad mener Michael H mon med dette, fra fyens,dk: Jeg hørte, at Hans Christian Bernat havde noget med armen, men jeg er ikke sikker, fastslog OB-manageren.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Ok, han var med til at levere et kæmperesultat i Horsens. Imponerende at få 1-1, i en kamp hvor målmand/forsvar sejlede. Kom ikke og fortæl mig, at niveauet på kritikken skal hæves, så længe der præsteres på et niveau der ikke fortjener TV-tid. Det var piv hamrende ringe, og ikke et budget på 45 mio kr værdigt.
      Jeg anfægter din usaglige og umodne måde at kritisere HC på. Ikke at holdet samlet får kritik. For det var virkelig ringe

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Hvad mener Michael H mon med dette, fra fyens,dk: Jeg hørte, at Hans Christian Bernat havde noget med armen, men jeg er ikke sikker, fastslog OB-manageren.
        At han nok ikke er sikker på skadens omfang og lokation. Men det må han jo heller ikke udtale sig om alligevel

        Comment


          #19
          I sammenhæng med målet til Horsens spurgte jeg mig selv, om den efterfølgende situation ikke skulle have vært afblæst fordi en Horsens spiller trådte jo på Bernats hånd eller arm. Jeg er usikker, fordi han har alligevel ingen chance for at få fat i bolden eller for at afværge. Det var ikke forsætteligt begået, men en foul er en foul i sidste ende, eller?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            I sammenhæng med målet til Horsens spurgte jeg mig selv, om den efterfølgende situation ikke skulle have vært afblæst fordi en Horsens spiller trådte jo på Bernats hånd eller arm. Jeg er usikker, fordi han har alligevel ingen chance for at få fat i bolden eller for at afværge. Det var ikke forsætteligt begået, men en foul er en foul i sidste ende, eller?
            Jeg tænker den er set igennem i VAR rummet og man vurderede der ikke var noget. Det syntes jeg heller ikke der var

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Ok, han var med til at levere et kæmperesultat i Horsens. Imponerende at få 1-1, i en kamp hvor målmand/forsvar sejlede. Kom ikke og fortæl mig, at niveauet på kritikken skal hæves, så længe der præsteres på et niveau der ikke fortjener TV-tid. Det var piv hamrende ringe, og ikke et budget på 45 mio kr værdigt.
              Vi alle er skuffet over holdets præstation men min skuffelse går over en træner som valgte et forkert set-up og greb ikke ind og over de bærende kræfter/profiler som ikke kunne sætte er ordentlig spil tilsammen - men ikke over den unge målmand som havde det svært med udsoark men gjorde ingen fejl.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                En virkelig dårlig kamp. Hold da op. Jebali er vel den eneste med top 6 niveau på holdet.
                Jeg er enig i at Jebali set over en sæson er eneste klare top 6 spiller i klubben. OC, den gamle BK er runners up.
                Enkelte har det men viser det meget sjældent, Frø, Sabbi, Tver, ryan.
                Så er der en del lige under, som Jjt, kløve, kl, Drachmann, måske Okosun hvis spilles tilrettes.
                De øvriger er typiske superliga light spillere, Jørgen, Aron, Opondo, hylle, Lieder, sander.
                Hertil nogle der er for dårlige.
                Heldigvis også nogle unge talenter.
                Jeg så FCN i går og vi må erkende at vores u 19 mesterskab vel svare lidt til at vinde championship. Det er dejligt, men ikke nødvendigvis nok til bedste række.

                Comment


                  #23
                  Tror ikke der har noget at gøre med en for svag eller uhomogen trup at gøre. Det er indstillingen og ambitionerne der tydeligvis mangler. Der skal en hel kulturændring til i OB og mentaliteten. Der har været en tydelig tendens de senere år hvor OB altid spiller godt mod topholdene, men fejler grumt mod bundholdene. Det er ikke bare i år vi ser dette. Det mønster har været tydeligt i laaang tid nu. Vi skal kigge mod en klub som FCM og (hvis nødvendigt) kopiere de ting de er lykkedes med deroppe. Det kan være på mange forskellige punkter. F.eks. har de B.S Christiansen tilknyttet trænerteamet, som jeg personligt tror giver spillerne en hel anden kampgejst. Jeg må give Hemme og de andre ret når de siger, at vores trup er god nok til top seks - det synes jeg vitterligt den er. Det er helt andre problematikker der ligger til bunds.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Tror ikke der har noget at gøre med en for svag eller uhomogen trup at gøre. Det er indstillingen og ambitionerne der tydeligvis mangler. Der skal en hel kulturændring til i OB og mentaliteten. Der har været en tydelig tendens de senere år hvor OB altid spiller godt mod topholdene, men fejler grumt mod bundholdene. Det er ikke bare i år vi ser dette. Det mønster har været tydeligt i laaang tid nu. Vi skal kigge mod en klub som FCM og (hvis nødvendigt) kopiere de ting de er lykkedes med deroppe. Det kan være på mange forskellige punkter. F.eks. har de B.S Christiansen tilknyttet trænerteamet, som jeg personligt tror giver spillerne en hel anden kampgejst. Jeg må give Hemme og de andre ret når de siger, at vores trup er god nok til top seks - det synes jeg vitterligt den er. Det er helt andre problematikker der ligger til bunds.
                    Ja holdet ville kunne ses med et helt anderledes udtryk, med en BS Christiansen, eller en anden dygtig mentaltræner tilknyttet.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Tror ikke der har noget at gøre med en for svag eller uhomogen trup at gøre. Det er indstillingen og ambitionerne der tydeligvis mangler. Der skal en hel kulturændring til i OB og mentaliteten. Der har været en tydelig tendens de senere år hvor OB altid spiller godt mod topholdene, men fejler grumt mod bundholdene. Det er ikke bare i år vi ser dette. Det mønster har været tydeligt i laaang tid nu. Vi skal kigge mod en klub som FCM og (hvis nødvendigt) kopiere de ting de er lykkedes med deroppe. Det kan være på mange forskellige punkter. F.eks. har de B.S Christiansen tilknyttet trænerteamet, som jeg personligt tror giver spillerne en hel anden kampgejst. Jeg må give Hemme og de andre ret når de siger, at vores trup er god nok til top seks - det synes jeg vitterligt den er. Det er helt andre problematikker der ligger til bunds.
                      Det er vist mere en følelse, end det er noget dokumenterbart ... i sidste sæson fik I, som jeg husker det, ikke mange point imod topholdene og i år har I slået de sidste 20 års ringeste FCK og vel ellers som oftest fået klø (eller et enkelt point), nærmest konsekvent af Brøndby, FCK, FCM og AGF?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Det er vist mere en følelse, end det er noget dokumenterbart ... i sidste sæson fik I, som jeg husker det, ikke mange point imod topholdene og i år har I slået de sidste 20 års ringeste FCK og vel ellers som oftest fået klø (eller et enkelt point), nærmest konsekvent af Brøndby, FCK, FCM og AGF?
                        Det er uden tvivl en følelse, men sådan en følelse opstår oftest ud fra nogle tendenser, og synes i hvert fald personligt det har været ret tydeligt. Man kan måske ændre den til at vi har en tendens til at præstere i kampe hvor der ikke er pres på.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Tror ikke der har noget at gøre med en for svag eller uhomogen trup at gøre. Det er indstillingen og ambitionerne der tydeligvis mangler. Der skal en hel kulturændring til i OB og mentaliteten. Der har været en tydelig tendens de senere år hvor OB altid spiller godt mod topholdene, men fejler grumt mod bundholdene. Det er ikke bare i år vi ser dette. Det mønster har været tydeligt i laaang tid nu. Vi skal kigge mod en klub som FCM og (hvis nødvendigt) kopiere de ting de er lykkedes med deroppe. Det kan være på mange forskellige punkter. F.eks. har de B.S Christiansen tilknyttet trænerteamet, som jeg personligt tror giver spillerne en hel anden kampgejst. Jeg må give Hemme og de andre ret når de siger, at vores trup er god nok til top seks - det synes jeg vitterligt den er. Det er helt andre problematikker der ligger til bunds.
                          Er helt uenig. Vi har få spillere der kunne komme på hos GF, Fck, Bif og FCM. Vi har alt for mange som starter fast for os som ville sidde på bænken hos de 4 hold.
                          Holdet kunne god blive nummer 5 hvis alt flasker sig, men de kan også blive nummer 10. AaB, Randers, Haderslev, FCN vil kune hævde at de er på niveau med os. På papiret har AaB et meget fint hold og FCN ved man jo aldrig hvad bringer.

                          Comment


                            #28
                            Det mest irriterende ved den ringe 1. halvleg var det inkonsekvente og søvnige forsvarsspil. Så mange elendige clearinger. Det kan dårligt tilskrives manglende evner, men bare ikke at være til stede mentalt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Er helt uenig. Vi har få spillere der kunne komme på hos GF, Fck, Bif og FCM. Vi har alt for mange som starter fast for os som ville sidde på bænken hos de 4 hold.
                              Holdet kunne god blive nummer 5 hvis alt flasker sig, men de kan også blive nummer 10. AaB, Randers, Haderslev, FCN vil kune hævde at de er på niveau med os. På papiret har AaB et meget fint hold og FCN ved man jo aldrig hvad bringer.
                              Vi har vel ikke en eneste markspiller som præsterer på et nogenlunde stabilt niveau.
                              Kløve er et fint eksempel som beskriver OB, for 4-5 kampe siden spillede han en fremragende kamp og kom fortjent på rundens hold og fremhævet af JM for indsatsen. Siden den kamp har Kløve’s bidrag været anonymt og en enkelt rigtig dårlig kamp.
                              Problemet er ikke Kløve men han repræsenterer bare størstedelen af truppen og giver et billede af OB. Enkelte gode kampe på højt niveau, lidt flere piv elendige end gode og resten på et intetsigende jævnt niveau.
                              Når truppen så vurderes ved hvert transfervindue
                              så glemmer man i evalueringen at tage de dårlige kampe med derfor bliver karakteren bestået/over middel fremfor middel/ikke bestået. OB er gode til at male et rosenrødt billede af niveau og ambitioner men jeg syntes det bliver vurderet på et forkert grundlag for som beskrevet så ligner det for mig at man helt glemmer at den samlede sum udregnes rigtigst ved at indrage de tal som trækker ned.
                              Samtidig er OB ret gode til at købe enkelte spillere som giver lidt ro på fra omverdenen så som da man Købte AK, Sabbi og senest Kadrii igen.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Vi har vel ikke en eneste markspiller som præsterer på et nogenlunde stabilt niveau.
                                Kløve er et fint eksempel som beskriver OB, for 4-5 kampe siden spillede han en fremragende kamp og kom fortjent på rundens hold og fremhævet af JM for indsatsen. Siden den kamp har Kløve’s bidrag været anonymt og en enkelt rigtig dårlig kamp.
                                Problemet er ikke Kløve men han repræsenterer bare størstedelen af truppen og giver et billede af OB. Enkelte gode kampe på højt niveau, lidt flere piv elendige end gode og resten på et intetsigende jævnt niveau.
                                Når truppen så vurderes ved hvert transfervindue
                                så glemmer man i evalueringen at tage de dårlige kampe med derfor bliver karakteren bestået/over middel fremfor middel/ikke bestået. OB er gode til at male et rosenrødt billede af niveau og ambitioner men jeg syntes det bliver vurderet på et forkert grundlag for som beskrevet så ligner det for mig at man helt glemmer at den samlede sum udregnes rigtigst ved at indrage de tal som trækker ned.
                                Samtidig er OB ret gode til at købe enkelte spillere som giver lidt ro på fra omverdenen så som da man Købte AK, Sabbi og senest Kadrii igen.
                                Men det er jo Kløve i nøddeskal. Intet ondt om ham som person, men han spiller fremragende hver 8-10. kamp og det retfærdiggøre at han spiller 4-5 kampe hvor han leverer det usynlige arbejde og 4-5 kampe hvor han er usynlig.

                                Comment

                                Working...
                                X