Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: ACH - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt: ACH - OB

    Jesus christ, hvem fanden var det der blandede stesolid i spillernes drikkedunke?

    Hold kæft en vattet indsats. Er de bare for stolte, spillerne, hviler de på laurbærrene efter en god kamp i Aalborg, eller har de bare ingen motivation for det nedrykningsspil?

    Jeg er sgu rystet over den indstilling.

    #2
    JJ og Kløve spillede langt under niveau og Frø var helt væk. Med AJA som hb mangler der offensive energi på højre side og Skjelvik på vb havde en rigtig dårlig dag. Så vi prøvede hele tid at spille os gennem midten og det var let for Horsens at lukke ned. Vi manglede offensive løb af vores backs om at bringe bredden i i offensiven. Det ville have givet alternative afleveringsmuligheder og variationsmuligheder i offensiven hvad Horsens måtte have forholdet sig til.
    VI spillede fuldstændigt efter Horsens præmisser og det er uforståeligt at Hemmingsen ikke greb ind enten med en skiftning til tre-mand-kæde i forsvaret om at støtte midtbanen eller med at bringe Olli Lund ind for AJA hvad ville give lidt mere energi på højre side eller en tidligere udskiftning af Frø eller JJ.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Tverskov fik kun 4 straf point og er ikke i karantæne mod VB

      https://superstats.dk/spillere/spiller?id=2765

      Comment


        #4
        Ud fra interviewet med Frøkjær, kunne det god lade til at der måske ligger noget dybere bag de ekstremt svingende resultater.
        Som jeg tolker det, er han ude i, at der er nogle af spillere som ikke løber de metre der måtte forventes, er disciplinere nok og som ikke brænder nok for det.
        Der er kommet den dårlig kultur i OB, grundet en uhomogen trup sammensætning og med nogle dyre herre i blandt med for store egoer.

        - Sabbi : Overordnet set, han han på ingen måde leveret det vi havde forventet og så er han ekstremt løn tung. Hans attitude under kampene giver også et indtryk af, at han tror at han er stjernen og han kan gøre hvad han vil.. Fejl køb og dårlig castet...

        - Jørgen : lykke ridderen som spiller back, men som ikke gider defensive forpligtelser. Ingen kan være så dårligt i det defensive, så det må være et spørgsmål om dovenskab.
        Har samme problem som Nyren, han gider ikke at spille kampe uden prestige.

        - Jebali : Kan utroligt meget, men spørgsmålet er om attitude osv overskygger outputtet. Jeg har på fornemmelsen at han er persona non grata i truppen og det kun er ham og Sabbi som kan hinanden. Jeg tror simpelthen ikke at han er vellidt.

        fælles for de tre er at de er løn tunge og ikke har leveret derefter...

        *

        Comment


          #5
          For meget spil ind omkring midten, hvor de dybe løb mangler for at gøre plads til backs. Vi lukker os for meget inde centralt og Horsens læste det totalt. Vi overrumplede lidt aab med Sabbi og og Frø, som søgte meget indad. Problemet er bare at Horsens står med 10 mand bag bolden og lukker den centrale del af banen. Når vi så i stedet for at strække, vælger at forsøge kombinationer på plads, hvor vi står som sild i en tønde, så rammer vi lige ind i Horsens ellers ret forudsigelige kniv. Herfra dør vores genpres så også, fordi vi hele tiden fanges i ubalance og derfor skal finde vores positioner inden boldjagten for alvor kan starte. Det er mærkbart så meget vi mangler en midtbane and, som tager de skærene løb ned bag forsvaret. Jebali, Sabbi og Frø vil for meget det samme. De søger imod bolden, men når de får den kan de ikke spille fremad, fordi der ikke er nogen dybt. På den måde kommer vores spil til at se tilfældigt ud, når et modstanderhold, blot kan stille sig tæt i markeringerne og tvinge vores forreste til at spille bagud eller forsøge noget på egen hånd og for ofte miste bolden.
          Ole spion skal sættes på en mission og finde en CN-type som kan gå ind hvor Kløve spiller nu og lade de tre andre spille på deres instinkt og så bare tage de sure løb og skabe forvirring. Meget mere skal der ikke til. Kvaliteten var nok lidt ringe fra frø og Sabbi i dag, men normalt kan se jo sagtens flytte spillet rundt, men de mangler en maskine, som kan give dem noget rum. Dels så de kan spille efter ham, men ligeså meget så de har plads til at få sat vores backs op.

          Sæt igang

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
            Ud fra interviewet med Frøkjær, kunne det god lade til at der måske ligger noget dybere bag de ekstremt svingende resultater.
            Som jeg tolker det, er han ude i, at der er nogle af spillere som ikke løber de metre der måtte forventes, er disciplinere nok og som ikke brænder nok for det.
            Der er kommet den dårlig kultur i OB, grundet en uhomogen trup sammensætning og med nogle dyre herre i blandt med for store egoer.

            - Sabbi : Overordnet set, han han på ingen måde leveret det vi havde forventet og så er han ekstremt løn tung. Hans attitude under kampene giver også et indtryk af, at han tror at han er stjernen og han kan gøre hvad han vil.. Fejl køb og dårlig castet...

            - Jørgen : lykke ridderen som spiller back, men som ikke gider defensive forpligtelser. Ingen kan være så dårligt i det defensive, så det må være et spørgsmål om dovenskab.
            Har samme problem som Nyren, han gider ikke at spille kampe uden prestige.

            - Jebali : Kan utroligt meget, men spørgsmålet er om attitude osv overskygger outputtet. Jeg har på fornemmelsen at han er persona non grata i truppen og det kun er ham og Sabbi som kan hinanden. Jeg tror simpelthen ikke at han er vellidt.

            fælles for de tre er at de er løn tunge og ikke har leveret derefter...

            *
            Kan god følge hvad du skriver om Sabbi og Skjelvik. Men hvordan kommer du på det med Jebali? Synes Jebali kæmper altid og går forrest. Og han er godt at sætte medspillere ind. Attituden på banen er næsten modsat Sabbis opførsel som falder alt for let og sidder derefter der og klager med hænderne til siden mens Jebali får ofte hård på knoglerne fra modspillere uden at tage en pause derefter og jamre.
            Jebali har lige skrevet forlængelse med OB så han gider vel helt sikker projektet.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              Ud fra interviewet med Frøkjær, kunne det god lade til at der måske ligger noget dybere bag de ekstremt svingende resultater.
              Som jeg tolker det, er han ude i, at der er nogle af spillere som ikke løber de metre der måtte forventes, er disciplinere nok og som ikke brænder nok for det.
              Der er kommet den dårlig kultur i OB, grundet en uhomogen trup sammensætning og med nogle dyre herre i blandt med for store egoer.

              - Sabbi : Overordnet set, han han på ingen måde leveret det vi havde forventet og så er han ekstremt løn tung. Hans attitude under kampene giver også et indtryk af, at han tror at han er stjernen og han kan gøre hvad han vil.. Fejl køb og dårlig castet...

              - Jørgen : lykke ridderen som spiller back, men som ikke gider defensive forpligtelser. Ingen kan være så dårligt i det defensive, så det må være et spørgsmål om dovenskab.
              Har samme problem som Nyren, han gider ikke at spille kampe uden prestige.

              - Jebali : Kan utroligt meget, men spørgsmålet er om attitude osv overskygger outputtet. Jeg har på fornemmelsen at han er persona non grata i truppen og det kun er ham og Sabbi som kan hinanden. Jeg tror simpelthen ikke at han er vellidt.

              fælles for de tre er at de er løn tunge og ikke har leveret derefter...

              *
              Der er jeg lidt uenig med Sabbi og Jebali. Syntes Sabbi prøver og prøver. Men han skal have mere slutprodukt, og slippe bolden tidligere. Men syntes nu ikke han har nøler eller noget. For mig virker Jebali meget vellidt. Det er kun bedømt ud på tv billeder, og kampe på stadion. Men jeg syntes jeg ser en spiller, som de andre er glade for. Og helt enig med Andlox i at han virkelig knokler for holdet.

              Comment


                #8
                Jeg er odenseaner, og derfor holder jeg med OB, men der er - ganske nøgternt - efterhånden få ting, jeg holder af ved klubben.
                Ledelsen... kulturen... trænerteamet... ånden... truppen...

                Nope hele vejen rundt.

                Vi har nogle gode unge gutter - særligt OC og Frø har store stjerner ved mig. Det må så bære det. Sammen med alle de gode fanmedier, det er blomstret op omkring klubben.

                Men hvor står det dog elendigt til ellers.

                Comment


                  #9
                  En virkelig dårlig kamp. Hold da op. Jebali er vel den eneste med top 6 niveau på holdet.

                  Comment


                    #10
                    Det jeg så var forfærdeligt, hvem var ham målmanden de måtte udskifte...puha, går han virkelig til fodbold?. Men herligt at OBs 2 bedste boksspillere fik lov at komme ind og redde røven på luksusspillerne.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Det jeg så var forfærdeligt, hvem var ham målmanden de måtte udskifte...puha, går han virkelig til fodbold?. Men herligt at OBs 2 bedste boksspillere fik lov at komme ind og redde røven på luksusspillerne.
                      Kan vi hæve niveauet?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        En virkelig dårlig kamp. Hold da op. Jebali er vel den eneste med top 6 niveau på holdet.
                        Syntes faktisk vi har en del gode spillere generelt. Men Frøkjær rammer hovedet på sømmet. Der mangler samhørighed. Der mangler tydelighed. De virker uhomogene og dårligt sammensat.
                        Vi har jo set “topniveauet” i nogle kampe når det kører. Men når man så ofte er nede og spille på et lavt niveau er det altså ikke tilfældigt længere. Så er det en tendens og et niveau vi har. Det er skræmmende men jeg ser frem til den dag hvor der kommer en der kan ligge puslespillet og få det til at gå op i en højere enhed

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Kan vi hæve niveauet?
                          Ja det ville være lækkert. Et fuldstændig usagligt angreb på en ung målmand der måske havde en halvdårlig dag i sin “rigtige” debut med lidt dårlige udspark. Ellers laver han da ingen fejl. Ham og forsvaret var bare ikke særligt godt spillet sammen og den stærke vind gav lidt udfordringer. Han skal nok komme stærkt igen

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja det ville være lækkert. Et fuldstændig usagligt angreb på en ung målmand der måske havde en halvdårlig dag i sin “rigtige” debut med lidt dårlige udspark. Ellers laver han da ingen fejl. Ham og forsvaret var bare ikke særligt godt spillet sammen og den stærke vind gav lidt udfordringer. Han skal nok komme stærkt igen
                            Ok, han var med til at levere et kæmperesultat i Horsens. Imponerende at få 1-1, i en kamp hvor målmand/forsvar sejlede. Kom ikke og fortæl mig, at niveauet på kritikken skal hæves, så længe der præsteres på et niveau der ikke fortjener TV-tid. Det var piv hamrende ringe, og ikke et budget på 45 mio kr værdigt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Ok, han var med til at levere et kæmperesultat i Horsens. Imponerende at få 1-1, i en kamp hvor målmand/forsvar sejlede. Kom ikke og fortæl mig, at niveauet på kritikken skal hæves, så længe der præsteres på et niveau der ikke fortjener TV-tid. Det var piv hamrende ringe, og ikke et budget på 45 mio kr værdigt.
                              Umiddelbart så vil jeg råde dig til at se kampen igen. Det var på ingen måder HCs skyld at hans udspark ikke ramte dagen. Modvinden på Casa arena var helt ustyrlig og selv Delac havde problemer i anden halvleg.

                              At de 10 resterende markspillere så leverede på et niveau der ikke er superligaen værdig, er vi kun enige i.

                              Comment

                              Working...
                              X