Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Horsens - OB

    Så nærmer vi os endelig den næste kamp. Vi har ingen i karantæne, hvis jeg ikke tager fejl, og forhåbentlig er nogen af de skadede spillere klar til kamp igen. Udgående fra den sidste kamp i Aalborg forventer jeg den samme opstilling, never change a winning team. Det bliver sikkert en meget fysisk kamp, hvor vi skal forsøge at spille udenom Horsens store drenge. Måske vi kan indskifte Okosun og Gudjohnsen i kampens forløb. Jeg vil se at vi kæmper røven ud af bukserne fra begyndelsen af og at vi viser nosser. Horsens er jo nærmest pisket for at få tre point så der skulle være plads i kontrafasen. Jeg gætter optimistisk på en 2:0 sejr til os.

    #2
    3-0 til OB. I hørte det her først.

    Sabbi, Jebali og Jeppe T scorer.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
      3-0 til OB. I hørte det her først.

      Sabbi, Jebali og Jeppe T scorer.
      Det er meget muligt, men det kommer også meget an på Horsens. De ved jo godt de er rykket ned, men egentlig synes jeg man har set visse forbedringer i deres spil, som man også så med Sif sidste år. Spørgsmålet er så om de kan finde den her gnist som Sif gjorde sidste år og bygge på fremimod de skal rykke op igen næste sæson eller de bare resignere totalt. Sker det sidste, så kan det meget vel blive overbevisende, men fortsætter de som hidtil i foråret, så er de ikke et nemt hold at bryde ned. Det så vi i vores seneste møde. De har nok stadig en bulet bane og står lavt, hvilket gør det vanskeligere end sidst, hvor aab skulle frem og gav plads på en pæn bane. Jeg tror det bliver endnu en kamp med rigtig dårlig kvalitet fra begge hold, hvor første mål bliver afgørende og 0-0 absolut ikke er urealistisk.

      Comment


        #4
        Jeg ser gerne vi bruger de her 10 træningskampe til at få givet Østrøm og de andre unge knægte så meget spilletid som muligt.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg ser gerne vi bruger de her 10 træningskampe til at få givet Østrøm og de andre unge knægte så meget spilletid som muligt.
          Du mener ikke vi lige skal sikres lidt mere først? Syntes ikke vi har været særlig gode mod bundhold i år samt er ikke gode på udebane. Jeg føler mig på ingen måde sikker i at vi bare sådan uden videre overlever

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jeg ser gerne vi bruger de her 10 træningskampe til at få givet Østrøm og de andre unge knægte så meget spilletid som muligt.
            Så længe der er en matematisk mulighed for 7. Plads og mulighed for en Europa plads, så vil og skal holdet jo gå efter det. Det vil også være underligt for spillerne, hvis ikke de får lov til at få mulighed for, at få udbetalt en løn bonus for en europæisk plads, for det er jeg ret sikker på de får med den højest mulige slut placering. Så man bør overfor spillerne stille stærkest mulige hold indtil en 7. Plads er udenfor rækkevidde.
            Last edited by Faurskov; 02-04-2021, 19:08.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Du mener ikke vi lige skal sikres lidt mere først? Syntes ikke vi har været særlig gode mod bundhold i år samt er ikke gode på udebane. Jeg føler mig på ingen måde sikker i at vi bare sådan uden videre overlever
              Jeg tror trods alt så meget på holdet at vi ikke kommer i fare for at rykke ned.
              Og jeg syntes også der skal være plads til at give vores unge knægte en masse spilletid, som kan modne dem lidt. Hvis den kommende strategi er at vi skal satse mere på dem så kan vi lige så godt komme igang fremfor den evige undskyldning hver sæson hvor vi først lige skal udspille rollen om top6 før vi tør spille med dem og derefter lige skal sikre overlevelse.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Så længe der er en matematisk mulighed for 7. Plads og mulighed for en Europa plads, så vil og skal holdet jo gå efter det. Det vil også være underligt for spillerne, hvis ikke de får lov til at få mulighed for, at få udbetalt en løn bonus for en europæisk plads, for det er jeg ret sikker på de får med den højest mulige slut placering. Så man bør overfor spillerne stille stærkest mulige hold indtil en 7. Plads er udenfor rækkevidde.
                Kan man ikke spille for at vinde når man giver de unge spilletid?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg tror trods alt så meget på holdet at vi ikke kommer i fare for at rykke ned.
                  Og jeg syntes også der skal være plads til at give vores unge knægte en masse spilletid, som kan modne dem lidt. Hvis den kommende strategi er at vi skal satse mere på dem så kan vi lige så godt komme igang fremfor den evige undskyldning hver sæson hvor vi først lige skal udspille rollen om top6 før vi tør spille med dem og derefter lige skal sikre overlevelse.
                  Problemet ofte med at gøre det på den måde er at du sætter en dårligere spiller på banen for en profil som er meget højere i hierakiet. Det er ikke måden at gøre det på hvis man lige tager Vestergaard og Østrøm scenariet. Fordi de er pt ikke bedre en KL,Tver,JJ og Ryan som nok er dem de skal konkurrere med og folk man stadig satser på.
                  Måden man gør det på er at Oliver Lund og AJA ikke længere findes i klubben og rykker dem op som det naturlige 2. Valg så når de spiller er det fordi de er næst i rækken og ikke bare får gratis chancer selvom der er bedre alternativer på bænken(på den korte bane).

                  Tror det vil give for meget uro hvis man pludselig satte en masse store profiler på bænken når man stadig kan jagte europa

                  Comment


                    #10
                    Jeg må springe denne kamp over. Så jeg håber der bliver skrevet meget i kamptråden. Og at det bliver en god kamp. De resterende kampe bliver jo med mere lige dårligere hold. Måske viser det sig at MH faktisk kan bringe spillerne til at spille top-6 bold. Så skulle han have overtaget før.
                    Enig i at når nr 7 ikke er en reel mulighed, skal der virkelig satses på de lidt mere perifere unge. Og så skal truppen til næste sæson være på plads, når træningskampene begynder.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg tror trods alt så meget på holdet at vi ikke kommer i fare for at rykke ned.
                      Og jeg syntes også der skal være plads til at give vores unge knægte en masse spilletid, som kan modne dem lidt. Hvis den kommende strategi er at vi skal satse mere på dem så kan vi lige så godt komme igang fremfor den evige undskyldning hver sæson hvor vi først lige skal udspille rollen om top6 før vi tør spille med dem og derefter lige skal sikre overlevelse.
                      Jeg tror gerne på at vi kommer til at satse mere på dem, men i første omgang tror jeg ikke kvaliteten er til mere end de går fra at være de yderste mandater til førstereserver. Det vigtigste i mine øjne ift. den nye strategi er at man får implementeret sine ideer med en grundstamme. OB har ikke haft en grundstamme det sidste halvandet år pga. skader og svigtende form samt en træner som måske har vaklet for meget rundt for at finde noget der virker. Vi skal tilbage til at finde den grundstamme og hvis Hemme får implementeret en spillestil, som en ny træner skal arbejde i forlængelse af, så gør han vedkommendes job noget nemmere at gå til, hvis han finder en grundstamme som fungerer, eller finder de ben som halter og får hentet erstatninger ind.
                      Desuden er sandsynligheden for en kamp om Europa imod enten fcn eller Randers også for god en mulighed til ikke at gå benhårdt efter. Det vil jo være en totalt 50/50 kamp at møde et af de to hold, som vi faktisk allerede har slået en gang i 2021

                      Comment


                        #12
                        Glæder mig på kampen. Spændende om vi får en gentagelse af sidste kamp med hurtige kombinationer og flot spil. Ud over 100% indsats er det vel nøglen til tre point. MH havde nu to uger mere at implementere hans ideer så håber på en fed kamp.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          3-0 til OB. I hørte det her først.

                          Sabbi, Jebali og Jeppe T scorer.
                          Uenig. Et af målene bliver et selvmål
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            FS går med følgende start11'er

                            .......................OC
                            AJA........Tverskov....KL.....Jørgen
                            .........Thandrason......JJT
                            ...Sabbi.........Kløve......Frøkjær
                            ...................Jebali


                            Drachmann
                            Okosun
                            Bashkim
                            Opondo
                            Bernat




                            SFÅ tror på samme opstilling dog med Ryan på hb i stedet for AJA


                            Last edited by manner; 04-04-2021, 07:58.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Aron forventer en hård kamp. Han ser sig selv bedst i en central rolle,:

                              "Jeg har mine kvaliteter centralt på midten som 8'er eller 6'er sammen med en anden 6'er. Her er jeg bedst og føler mig mest tryg, selv om jeg kan spille mange andre steder."

                              https://fyens.dk/artikel/ob-s-isl%C3...C3%A5dalen?rss
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X