Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ved ikke hvor meget Hemmingsen havde ide om Okusun men syntes at såvel Okusun, Sabbi, Baskim m.fl. kommer efter fans og medier bliver ved med at råbe på navngivede spillere ..
    Blev der råbt på Okosun inden vi landede ham? Okosun passede aldrig til JMs spillestil og endte med at ryge på bænken hvorfor jeg ikke tror at han var en spiller som JM havde ønsket sig. Jeg antager at han derfor var Hemmingsens ide, ellers er der i den grad tale om håbløs rekruttering, men det ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Hvor om alting er. Det er Hemme, ikke JM, der gentagene gange har hævdet at vores trup er på AGF niveau. Nu har han så alle muligheder for at vise det. Får vi ikke resultater må det jo betyde af han er en endnu mere “uduelig” træner en JM.

    Comment


      #17
      Der kommer den vildeste chok-reaktion. Vi vinder 3-0 i hørte det her først!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Blev der råbt på Okosun inden vi landede ham? Okosun passede aldrig til JMs spillestil og endte med at ryge på bænken hvorfor jeg ikke tror at han var en spiller som JM havde ønsket sig. Jeg antager at han derfor var Hemmingsens ide, ellers er der i den grad tale om håbløs rekruttering, men det ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Hvor om alting er. Det er Hemme, ikke JM, der gentagene gange har hævdet at vores trup er på AGF niveau. Nu har han så alle muligheder for at vise det. Får vi ikke resultater må det jo betyde af han er en endnu mere “uduelig” træner en JM.
        Min kilde siger Okusun var udpeget af Michelsen selv. Han har længe skreget på en høj type/boksangriber, Sveinn var ikke god nok og Lieder for lille. At Michelsen så af uransagelig årsager holder Okusun ude af de kampe hvor han ville være bedst, fatter jeg intet af.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Der kommer den vildeste chok-reaktion. Vi vinder 3-0 i hørte det her først!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Min kilde siger Okusun var udpeget af Michelsen selv. Han har længe skreget på en høj type/boksangriber, Sveinn var ikke god nok og Lieder for lille. At Michelsen så af uransagelig årsager holder Okusun ude af de kampe hvor han ville være bedst, fatter jeg intet af.
            Tak for svar :) Det kan godt være at JM har ønsket en stor boksangriber, men det er jo på ingen måde Okosun? Jeg har lidt svært ved at tro på at han var JMs ønske, men var han det er det bare yderligere ris på JMs eftermægle.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Tak for svar :) Det kan godt være at JM har ønsket en stor boksangriber, men det er jo på ingen måde Okosun? Jeg har lidt svært ved at tro på at han var JMs ønske, men var han det er det bare yderligere ris på JMs eftermægle.
              Enig, han er boks til boks spiller

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Tak for svar :) Det kan godt være at JM har ønsket en stor boksangriber, men det er jo på ingen måde Okosun? Jeg har lidt svært ved at tro på at han var JMs ønske, men var han det er det bare yderligere ris på JMs eftermægle.
                Jeg tror helt sikkert også det er en spiller JM har peget på, da vi ved han har en stor kærlighed til en type som Bjørn Paulsen, der som type nok bedst ligner okosun, hvis man sammenligner i superligaen isoleret.
                Men omvendt har vi jo angiveligt også set efter ny træner siden i sommers, så han kan jo ikke kun være hentet på JM's foranledning, men også fordi ledelsen kan se sådan en spiller forstærke os. Det tyder det jo også på nu når MH angiveligt sætter ham tilbage på holdkortet søndag. Bl.a. foran en type som Drachmann som jo stadig er anfører
                ​​​​​

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg tror helt sikkert også det er en spiller JM har peget på, da vi ved han har en stor kærlighed til en type som Bjørn Paulsen, der som type nok bedst ligner okosun, hvis man sammenligner i superligaen isoleret.
                  Men omvendt har vi jo angiveligt også set efter ny træner siden i sommers, så han kan jo ikke kun være hentet på JM's foranledning, men også fordi ledelsen kan se sådan en spiller forstærke os. Det tyder det jo også på nu når MH angiveligt sætter ham tilbage på holdkortet søndag. Bl.a. foran en type som Drachmann som jo stadig er anfører
                  ​​​​​
                  Det er muligt at jeg giver JM langt mere kredit end han skal have, men jeg tror simpelthen ikke på at han peger på en spiller som så viser sig at være så ekstremt fejlcastet til den spillestil som JM selv praktiserer. For selv Okosun fortalere må da indrømme at Okosun har været fejlcastet til JMs projekt? Ud over at være stor og stærk har jeg desuden lidt svært ved at se sammenligningen af Okosun og Paulsen. Jeg synes Paulsen minder langt mere om en spiller som Aron, selvom der er en gigantisk niveau forskel på de to spillere.

                  Det kan dog godt være i har ret og jeres gæt er mindst lige så godt som mit. Har i ret må man sige det er dårligt arbejde af JM. Okosun blev dog stadig hentet på et tidspunkt hvor det tilsyneladende lå fast at Hemme ikke ønskede at fortsætte med JM, så vi må da håbe at en spillertype som Okosun er tænkt ind i den strategi som ledelsen har udarbejdet.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                    Der kommer den vildeste chok-reaktion. Vi vinder 3-0 i hørte det her først!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Der kommer den vildeste chok-reaktion. Vi vinder 3-0 i hørte det her først!
                      Jeg er i helt modsatte grøft. Jeg tror slet ikke at bunden er nået og vi taber klart på søndag. Tænker en af os nok føler sig lidt dum søndag aften

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg er i helt modsatte grøft. Jeg tror slet ikke at bunden er nået og vi taber klart på søndag. Tænker en af os nok føler sig lidt dum søndag aften
                        +1
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Der kommer den vildeste chok-reaktion. Vi vinder 3-0 i hørte det her først!
                          Jeg tror, der vil være gode odds på det resultat - håber du får ret.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Jeg tror, der vil være gode odds på det resultat - håber du får ret.
                            25, ved det jeg kan finde ... lyder lavt for et specifikt, ret usandsynligt, resultat.
                            18, hvis AAB gør det samme.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Vi har snakket med Tonny Hermansen om, hvorfor han har sagt ja til at tage rollen som assistenttræner resten af sæsonen, hvad han skal bidrage med, og hvad der bliver arbejdet på frem mod AaB-kampen.

                              http://obstruktion.dk/tonny-h-skal-b...-noget-energi/

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har snakket med Tonny Hermansen om, hvorfor han har sagt ja til at tage rollen som assistenttræner resten af sæsonen, hvad han skal bidrage med, og hvad der bliver arbejdet på frem mod AaB-kampen.

                                http://obstruktion.dk/tonny-h-skal-b...-noget-energi/
                                Ordet "energi" gør mig lidt træt

                                Comment

                                Working...
                                X