Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bedste og dårligste græsplæne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bedste og dårligste græsplæne

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2284706.ece Odense på en 3 plads. Vildt nok :-)

    #2
    Ja sidste år blev vi nr. 11 kunne jeg lige se, igen med Farums plastik på sidste pladsen... Mon der er kommet mere fokus på det..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Er det realistisk, at der er kommet mere fokus på plænen i en tid hvor alt er, eller bliver, sparet væk?
      Tror mere vi bl.a. skal finde årsagen i vores kedelige sæsoner: Intet europæisk, relativt tidligt ude af pokalen, FC Fyn låner den ikke længere, ingen koncert på tæppet og sikkert andre ting, jeg ikke lige har overvejet. Alt i alt færre kampe, bedre bane.
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
        Er det realistisk, at der er kommet mere fokus på plænen i en tid hvor alt er, eller bliver, sparet væk?
        Tror mere vi bl.a. skal finde årsagen i vores kedelige sæsoner: Intet europæisk, relativt tidligt ude af pokalen, FC Fyn låner den ikke længere, ingen koncert på tæppet og sikkert andre ting, jeg ikke lige har overvejet. Alt i alt færre kampe, bedre bane.
        Og knap så hård frost denne vinter kan også spille ind

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Og knap så hård frost denne vinter kan også spille ind
          Men det er vel det samme hos alle andre klubber også?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Men det er vel det samme hos alle andre klubber også?
            Ja det er rigtigt nok men nu kan vores plæne ha været hårde ramt netop pga. Flere kampe

            Comment

            Working...
            X