Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - pokalkamp FCM-OB, den 10. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ha ha ha...dommeren er sgu da helt væk.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja. Men han er ung og vi har lang kontrakt med ham. Talent er der og det vil nok komme og give resultater.
      Kan vi håbe, ellers så BIF rigtigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja. Men han er ung og vi har lang kontrakt med ham. Talent er der og det vil nok komme og give resultater.
        Han er truppens formentligt bedst betalte, så det må også forventes, at han stabilt er en af de allerbedste. Vi skal ikke vente på, at han bliver rigtigt god. Og han er altså også blevet 23, så vi kan nok ikke forvente, at han bliver forfærdeligt meget bedre endnu. Det bliver spændende, hvordan den nye træner håndterer ham, men foreløbigt synes jeg ikke, at Michelsen har formået at gøre ham til mere end den ustabile spiller med de geniale glimt som han var i Hobro

        Comment


          Synes kommentatorerne har været gode !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Hverken på topfart over kort afstand eller over længere distance.
            Fart er jo et matematisk veldefineret fysisk fænomen. Det er tilvækst i afstand pr tidsenhed. Men nu kan jeg ikke se hvad du synes det er?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Synes kommentatorerne har været gode !
              Enig. Syntes sgu det er en fornøjelse at følge de pokal kampe på dr1

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Han er truppens formentligt bedst betalte, så det må også forventes, at han stabilt er en af de allerbedste. Vi skal ikke vente på, at han bliver rigtigt god. Og han er altså også blevet 23, så vi kan nok ikke forvente, at han bliver forfærdeligt meget bedre endnu. Det bliver spændende, hvordan den nye træner håndterer ham, men foreløbigt synes jeg ikke, at Michelsen har formået at gøre ham til mere end den ustabile spiller med de geniale glimt som han var i Hobro
                Der er enig. Og ville ikke undskylde ham fordi det var ikke nok han viste hidtil. Men det betyder ikke at han ikke kan blive rigtig godt og leverer hvad lønsedler kræver fra ham i fremtiden.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                  Enig. Syntes sgu det er en fornøjelse at følge de pokal kampe på dr1
                  Ville ønske at dr havde råd til superligaen. Det er en befrielse med ordentlig journalistik og spændende indslag i pausen i stedet for uendelige betting reklamer. Ved godt det ikke kommer til at ske, men bliver lidt nostalgisk. Måske også ovenpå Tommy Troelsens død. Det var en anden tid.
                  Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                  lykke, ulykke de gange på rad,
                  medgang og modgang hinanden tilråbe,
                  solskin og skyer de følges og ad.
                  Jorderigs guld
                  er prægtig muld,
                  Himlen er ene af salighed fuld.
                  - Kingo, 1681

                  Comment


                    Nå men som forventet ude af pokalen.

                    Syntes dog det er dejligt at kadrii fik nogle min i benene. Comeback til Frøkjær og skjelvik, som også fik lidt min i benene.

                    Også spilletid til flere unge spillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                      Fart er jo et matematisk veldefineret fysisk fænomen. Det er tilvækst i afstand pr tidsenhed. Men nu kan jeg ikke se hvad du synes det er?
                      For mig er det at holde afstand når man har sat en modstander, så man ikke skal sætte ham igen og igen. Eller bare løbefra en modstander.
                      Det gør Sander desværre overhovedet ikke.

                      Comment


                        Tja, det forventelige er sket. Jeg synes det er et mål for højt. Dejlig med spilletid til de unge og jeg tror vi skal give Sveinn stadigvæk en chance fra start. Vi mangler indlæg fra kanterne, uden dem kan han ikke vise sine styrker. Jeg ved at han ikke spillede prangende, for at sige det forsigtig, men han er helt sikkert ikke dårligere end Lieder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          Tja, det forventelige er sket. Jeg synes det er et mål for højt. Dejlig med spilletid til de unge og jeg tror vi skal give Sveinn stadigvæk en chance fra start. Vi mangler indlæg fra kanterne, uden dem kan han ikke vise sine styrker. Jeg ved at han ikke spillede prangende, for at sige det forsigtig, men han er helt sikkert ikke dårligere end Lieder.
                          Jeg syntes langt fra nogen af dem er god nok til at være 9`er i OB. Det må simpelthen kunne fåes bedre og hvis de begge forsvinder til sommer mister jeg ikke søvn over det. Vil meget hellere satse på Max Fenger hvis han på et tidspunkt kommer over sine knæproblemer. Hvis man kunne hente en top 9`er angriber skal vi selvfølgelig gøre det. Men han skal være god

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Nå men som forventet ude af pokalen.

                            Syntes dog det er dejligt at kadrii fik nogle min i benene. Comeback til Frøkjær og skjelvik, som også fik lidt min i benene.

                            Også spilletid til flere unge spillere.
                            Frø lavede nogle fantastiske ting og Skjelvik viste i glimt hvorfor vi har manglet en venstrebenet back med fart. Håber næsten vi starter med ham søndag hvis han kan nå at restituere nok. Kadrii mangler en del og skal spilles i form. Så burde han komme stærkt igen i foråret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Frø lavede nogle fantastiske ting og Skjelvik viste i glimt hvorfor vi har manglet en venstrebenet back med fart. Håber næsten vi starter med ham søndag hvis han kan nå at restituere nok. Kadrii mangler en del og skal spilles i form. Så burde han komme stærkt igen i foråret
                              Enig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Frø lavede nogle fantastiske ting og Skjelvik viste i glimt hvorfor vi har manglet en venstrebenet back med fart. Håber næsten vi starter med ham søndag hvis han kan nå at restituere nok. Kadrii mangler en del og skal spilles i form. Så burde han komme stærkt igen i foråret
                                Bif har fart i front, så det gir mening. Ikke at OL er langsom, kun han er risikabel at spille med pga mange fejl og kort

                                Comment

                                Working...
                                X