Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 28.02.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Flot kamp af OB, som viser karakter ved ikke at gå i opløsning over OC gigantiske fuck up.
    Efter en lidt rodet start får vi for alvor fat og har jo nok tre chancer vi skal score på foruden Sabbis kasse i 1. Halvleg. Det klædte vores spil at give okosun en pause. Det gav mere fart og vi lignede lidt mere det hold, som spillede i starten af sæsonen og så også endte med at efterlade lidt rum den anden vej et par gange, som vores gamle ven Greve heldigvis udnyttede rigtig dårligt.
    2. halvleg fortsætter med os i teten og vi får hurtigt vores mål, som i øvrigt var et rigtig flot et af slagsen, hvorefter vi forkrampes lidt i noget der ligner en blanding af træthed og nervøsitet over kampens betydning. Det til trods bliver Randers kun for alvor farlige på dødbolde, så ganske solid indsats. Noget vi skal fortsætte på torsdag, hvor vi trods udebane skal turde at angribe dem, da det uanset resultatet i morgen er os der skal jagte, fordi vores restprogram er en smule hårdere end sønderjyskes

    Comment


      Klasse i 70 minutter.

      OC begår den ene fejl han nu engang begår hver 10. kamp. Heldigvis kostede det ikke.

      OL begik de fejl, han gør regelmæssigt. Heldigvis kostede det ikke.

      Sabbi er virkelig en irriterende spiller, der laver nogle enkelte lækkerier på højt niveau, men generelt bare forsøger for meget, selv, uden blik for medspillerne.

      Lieder er faktisk en fin fodboldspiller med en god afslutterfod.

      Jeppe T er begyndt at se godt ud, selv med kun 2 CF’ere.

      JJT mangler power, men spillet flyder godt omkring ham.

      Resten gjorde det bare godt indtil de sidste 20 og det hjælper virkelig at det hele ikke handler om en lang bold til Okosun.

      Og hey! Vi scorede to! :) :)

      Comment


        Er jeg den eneste der syntes at AJA/Tverskov duoen ser væsentlig bedre ud end Larsen/Tverskov? De 2 ligner bare nogle der komplimenterer hinanden vildt godt. Syntes at AJA er noget bedre til at være agressiv på angriberen når man står højt i forsvaret. Og Tverskov ligner endelig sig selv igen
        Så længe at de 2 spiller så godt sammen ser jeg ingen grund til skifte når KL kommer tilbage og det er vel også fair nok at der pt ikke er plads til fremtidens mand Vestergaard

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Er jeg den eneste der syntes at AJA/Tverskov duoen ser væsentlig bedre ud end Larsen/Tverskov? De 2 ligner bare nogle der komplimenterer hinanden vildt godt. Syntes at AJA er noget bedre til at være agressiv på angriberen når man står højt i forsvaret. Og Tverskov ligner endelig sig selv igen
          Så længe at de 2 spiller så godt sammen ser jeg ingen grund til skifte når KL kommer tilbage og det er vel også fair nok at der pt ikke er plads til fremtidens mand Vestergaard
          Tverskov stepper i hvert fald op fra kamp til kamp og bliver igen den "gamle". Men ved ikke om det skyldes sammenspil med AJA. Måske er det fordi han kom over de småskader nu efter man skånede han lidt? Og er langt mere tryg med AJA som cf end som hb hvor hans manglede speed ikke trækker ned. Han gør det rigtig fint i midtforsvaret, god placering og spilforståelse.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er jeg den eneste der syntes at AJA/Tverskov duoen ser væsentlig bedre ud end Larsen/Tverskov? De 2 ligner bare nogle der komplimenterer hinanden vildt godt. Syntes at AJA er noget bedre til at være agressiv på angriberen når man står højt i forsvaret. Og Tverskov ligner endelig sig selv igen
            Så længe at de 2 spiller så godt sammen ser jeg ingen grund til skifte når KL kommer tilbage og det er vel også fair nok at der pt ikke er plads til fremtidens mand Vestergaard
            Jeg er enig. Aja har overrasket positivt og langt over min forventning. Jeg har igennem længere tid ikke været imponeret over KL og synes han får for “lang snor”.
            trods det at Aja ikke er så offensiv i sit mindset så gør han det ganske glimrende

            Comment


              JM forklarer fravalget af Okosun

              https://fyens.dk/artikel/ob-træner-k...undeslagsmålet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Jeg er enig. Aja har overrasket positivt og langt over min forventning. Jeg har igennem længere tid ikke været imponeret over KL og synes han får for “lang snor”.
                trods det at Aja ikke er så offensiv i sit mindset så gør han det ganske glimrende
                Enig. Kasper Larsen har heller ikke imponeret ret meget. Meget skadet og koster et mål hist og pist. Til den pris vi gav burde han simpelthen være en meget større profil end han er

                Comment


                  Satme god Randers humor

                  https://fyens.dk/artikel/familien-he...bunen-i-odense

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er jeg den eneste der syntes at AJA/Tverskov duoen ser væsentlig bedre ud end Larsen/Tverskov? De 2 ligner bare nogle der komplimenterer hinanden vildt godt. Syntes at AJA er noget bedre til at være agressiv på angriberen når man står højt i forsvaret. Og Tverskov ligner endelig sig selv igen
                    Så længe at de 2 spiller så godt sammen ser jeg ingen grund til skifte når KL kommer tilbage og det er vel også fair nok at der pt ikke er plads til fremtidens mand Vestergaard
                    Jeg tænkte samme tanke i løbet af kampen i dag. Man må gå ud fra at AJA har erobret den plads for nuværende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig. Kasper Larsen har heller ikke imponeret ret meget. Meget skadet og koster et mål hist og pist. Til den pris vi gav burde han simpelthen være en meget større profil end han er
                      Jeg oplever bare tit i nogle af de diskutioner jeg har deltaget i, at man lovpriser ham fordi han er “gammel ob’er” og det er lidt træls..
                      men pyt skidt, vi vandt i dag! Det er det vigtigste

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg tænkte samme tanke i løbet af kampen i dag. Man må gå ud fra at AJA har erobret den plads for nuværende.
                        Jeg tænker da at JM har en stor interesse i at stille det hold der har størst chance for at vinde. Men nu lyder det også til at det varer lidt inden KL er klar igen. Så meget kan ændre sig

                        Comment


                          Oliver håndterer det rigtig fint:

                          "Det er ligesom at lege på isen, på et eller andet tidspunkt falder man igennem. "
                          "Måske kommer jeg til at tænke lidt over det i aften, men det er sådan en situation, der sker måske hver tredje eller fjerde år, hvor du laver noget så mærkeligt, som det jeg fik lavet."

                          https://fyens.dk/artikel/oliver-chri...er-man-igennem
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oliver Lund mener, vi spillede os ind i kampen om top seks med sejren over Randers, og han vil ikke pege fingre af Oliver Christensen efter hans fejl.

                            http://obstruktion.dk/oliver-lund-ha...p-seks-raeset/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Oliver Lund mener, vi spillede os ind i kampen om top seks med sejren over Randers, og han vil ikke pege fingre af Oliver Christensen efter hans fejl.

                              http://obstruktion.dk/oliver-lund-ha...p-seks-raeset/
                              Jo, det er ja ikke helt ukendt for ham. ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X