Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Randers 28.02.2021
Collapse
X
-
Enig, det er surt at han falder så uheldigt ned. Men direkte komisk at Tude-Thomasberg står og piver over at der ikke skulle være frispark til OB når Marxen kommer flyvende ind i Jebali med albuen i hovedhøjde. Men ja, synd for Marxen at han falder dårligt ned på ryggen.Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSynd for Maxen.
- Likes 1
Comment
-
Det var ja Marxen som hoppede højt på Jebali som løb efter bolden der. Synes ikke det var svinsk af JebaliOprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFuck hvor er Jebali et svin på den ulækre måde.. ved altså ikke om jeg har lyst til at beholde ham i længden.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det er så en måde at se det på! jeg synes ganske rigtigt han orientere sig om hvor marxen er....men underløber ham, synes jeg ikke han gør...tænker det er en fair kamp...og han kommer altså med en høj albue...Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jebali kigger bevidst på ham og underløber ham, fuldstændig unødvendigtDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
.
Comment