Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
    Av Det håber jeg godt nok bare er gætteri. Tror ikke på et uprøvett træner som Chr. Poulsen.
    Kan ikke se hvorfor thomasberg skulle vælge os frem for Randers. Og håber det virkelig heller ikke.
    Riddersholm kunne vel være oplagt. Men forfærdeligt.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
    Håber virkelig ikke Hemme lytter til de forslag.. Eller har haft dem i overvejelserne til at starte med..
    Ingen af dem er et step op ift. Jakob

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
    Magter ikke Glen eller Thomasberg Poulsen har jeg ikke noget forhold til.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Starteren er

    ............OC
    Ryan.....tverskov.....AJA....Østrøm
    ......Okosun....JJT...Kløve
    .....Hylle....Jebali...Opondo
    Lækker opstilling. Dejligt hylle, Ørstrøm og jjt får chancen.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Starteren er

    ............OC
    Ryan.....tverskov.....AJA....Østrøm
    ......Okosun....JJT...Kløve
    .....Hylle....Jebali...Opondo
    Fedt med Østrøm, JJT og Hylle i start 11’eren der mangler kun Vestergaard så havde det været perfekt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Opstillingen er 4-5-1 (eller 4-2-3-1). Ikke 4-3-3.

    Fed opstilling.

    Og JJT i stedet for JD, det er syg. De har lige vist opstillingen på Eurosport.
    Bare han er syg og ikke skadet

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Opstillingen er 4-5-1 (eller 4-2-3-1). Ikke 4-3-3.

    Fed opstilling.

    Og JJT i stedet for JD, det er syg. De har lige vist opstillingen på Eurosport.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Starteren er

    ............OC
    Ryan.....tverskov.....AJA....Østrøm
    ......Okosun....JJT...Kløve
    .....Hylle....Jebali...Opondo

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame kampen? Har ikke eurosport2
    Discovery + hvis man har det

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Tror også meget omkring Jebali har at gøre med tilgangen til kampene generelt. I sæsonens første kampe var Jebali jo også i særklasse som 9'er, fordi vi investerede stort i offensiven. Det kostede så lidt den anden vej og de to kanter har fået større roller i det defensive, som går udover de dybe løb vores kanter skal tage. Oveni det har vi i store perioder spillet med defensivt orienterede backs. De skal også flyve over flankerne så Sabbi og Opondo kan tage løbende ind i banen mellem back og stopper. Jeg håber vi får tør satse lidt mere offensivt nu hvor kampen om top 6 spidser til og vi ikke rigtig for kreeret de chancer som skal til for at vinde kampene, til trods for vi egentlig spiller ok.
    jeg synes nu stadig at Jebali er bedst når han har nogen foran sig, og jeg glæder mig allerede til at se Bashkim og Jebali sammen igen. Jebali har masser af styrke, men han mangler noget fart i de dybdeløb den position kræver

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame kampen? Har ikke eurosport2

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det undrer mig sært, at Sabbi virker til at være garanteret en startplads. Han har utvivlsomt nogle stærke spidskompetencer, men det bliver sjældent til noget, og han har grundlæggende skuffet mig, hvad mål og assists angår.

    Samtidig er han enormt ufleksibel, og kan vel nærmest kun spille kant i en 4-3-3. I ovenstående opstilling medfører det Jebali som frontangriber, hvilket er ærgerligt, da han er så umanerlig dygtig som hængende angriber.

    Jeg ville også gerne spille med JJT i stedet for Okosun. Det ville give en helt anden dynamik, og så kan Okosun komme ind, hvis der skal jagtes dødbolde.
    Tror også meget omkring Jebali har at gøre med tilgangen til kampene generelt. I sæsonens første kampe var Jebali jo også i særklasse som 9'er, fordi vi investerede stort i offensiven. Det kostede så lidt den anden vej og de to kanter har fået større roller i det defensive, som går udover de dybe løb vores kanter skal tage. Oveni det har vi i store perioder spillet med defensivt orienterede backs. De skal også flyve over flankerne så Sabbi og Opondo kan tage løbende ind i banen mellem back og stopper. Jeg håber vi får tør satse lidt mere offensivt nu hvor kampen om top 6 spidser til og vi ikke rigtig for kreeret de chancer som skal til for at vinde kampene, til trods for vi egentlig spiller ok.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Okosun var sammen med Kløve OB`s bedste imod AGF. Han giver så meget fysik og løb på den midtbane sammen med sit hovedspil at han gør en forskel. Så valget mellem ham og JJ skal tages ud fra den måde man vil gribe kampen an på. Og der tror jeg at Okosun står foran lige nu
    Jeg er ikke enig. Okosuns hovedspil har næsten ikke givet noget. Det ses også klart på Okosuns statistik som OB-spiller.

    Han er rimelig på bolden - meget bedre end jeg troede - men vi er i undertal på midten, fordi Okosun hele tiden er halvt på vej ind i feltet - til et indlæg som aldrig kommer eller slås for dårligt.

    Så jeg ser det som en mislykkes strategi med Okosun indtil videre, trods han er en habil midtbanespiller.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det undrer mig sært, at Sabbi virker til at være garanteret en startplads. Han har utvivlsomt nogle stærke spidskompetencer, men det bliver sjældent til noget, og han har grundlæggende skuffet mig, hvad mål og assists angår.

    Samtidig er han enormt ufleksibel, og kan vel nærmest kun spille kant i en 4-3-3. I ovenstående opstilling medfører det Jebali som frontangriber, hvilket er ærgerligt, da han er så umanerlig dygtig som hængende angriber.

    Jeg ville også gerne spille med JJT i stedet for Okosun. Det ville give en helt anden dynamik, og så kan Okosun komme ind, hvis der skal jagtes dødbolde.
    Okosun var sammen med Kløve OB`s bedste imod AGF. Han giver så meget fysik og løb på den midtbane sammen med sit hovedspil at han gør en forskel. Så valget mellem ham og JJ skal tages ud fra den måde man vil gribe kampen an på. Og der tror jeg at Okosun står foran lige nu

    Leave a comment:

Working...
X