Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.

    Men enig omkring CV og Robin!
    Hvis Tarik ikke er god nok nu til at få nogle små indhop så er det vel et spørgsmål om han overhovedet bliver det han er trods alt 20 år så måske tiden er inde for ham at søge mod en 1.div klub for at få gang i udviklingen.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg kan helt sikkert godt forstå at I gerne vil tro på de unge, jeg så ham bare som udfordret i den her kamp.

    Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
    ... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!
    Der er helt sikkert ting han skal arbejde med og forbedre, men synes klart man kan se potentialet er der (altså Vestergaard)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Andlox og fmprob, jeg genser kampen og nærstuderer ... det er altid interessant.
    Helt fint. Vi behøver ikke at have samme mening. Men du får mig ihverfald ikke overbevist om det modsatte uanset hvad

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
    I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
    Andlox og fmprob, jeg genser kampen og nærstuderer ... det er altid interessant.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det er også udfra de hensyn jeg nævnte tidligere; altså hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han var oppe imod (debut mod DKs bedste hold), så udfra DET perspektiv, så er det mere end godkendt
    Jeg kan helt sikkert godt forstå at I gerne vil tro på de unge, jeg så ham bare som udfordret i den her kamp.

    Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
    ... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Meget enig i LRs betragtninger

    https://fyens.dk/artikel/ob-manglede...ghed-i-frosten

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Frøkjær har været en tur omkring OUH og er tvivlsom til søndag

    https://fyens.dk/artikel/ob-træner-f...et-90-minutter

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
    I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
    Enhver med bare lidt fodbold forstand burde kunne se tegningen til en kommende startende superliga spiller. Om han driver det længere er altid svært at sige. Men han er god og kan lægge rigtig rigtig meget på endnu.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
    Opondo var god!
    19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
    I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.

    Men enig omkring CV og Robin!
    Det er selvfølgelig rigtig svært at følge spillere lige nu.. Men mit gæt er at ikke har niveauet endnu. Delvis pga konstante skader

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
    Opondo var god!
    Og du kan ikke se Østrøm som en god back. Vestergaard viste klasse idag af en debutant. Gider ikke høre på det der

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
    Opondo var god!
    Det er også udfra de hensyn jeg nævnte tidligere; altså hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han var oppe imod (debut mod DKs bedste hold), så udfra DET perspektiv, så er det mere end godkendt

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
    Opondo var god!

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tarik er pt ikke god nok. Og så er han konstant skadet. Har svært ved at se ham slå igennem lige foreløbig. Hvis nogensinde.

    Det er noget helt helt andet med Ø og CV. For satan der er krummer i de drenge. Vestergaard når Marco Lund niveau i løbet af ganske kort tid og Østrøm skal skoles noget mere på backen som jeg tror vil være hans foretrukkende plads.
    2026 kontrakter til begge tak
    Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.

    Men enig omkring CV og Robin!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Tarik skal også bare have spilletid i stedet for Thrandar og Østrøm i stedet for AJA. Det kan simpelthen kun gå for langsomt. + self Vestergaard i stedet for Marco
    Tarik er pt ikke god nok. Og så er han konstant skadet. Har svært ved at se ham slå igennem lige foreløbig. Hvis nogensinde.

    Det er noget helt helt andet med Ø og CV. For satan der er krummer i de drenge. Vestergaard når Marco Lund niveau i løbet af ganske kort tid og Østrøm skal skoles noget mere på backen som jeg tror vil være hans foretrukkende plads.
    2026 kontrakter til begge tak

    Leave a comment:

Working...
X