Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg kan helt sikkert godt forstå at I gerne vil tro på de unge, jeg så ham bare som udfordret i den her kamp.
Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det er også udfra de hensyn jeg nævnte tidligere; altså hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han var oppe imod (debut mod DKs bedste hold), så udfra DET perspektiv, så er det mere end godkendt
Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!
Leave a comment:
-
- Likes 2
Leave a comment:
-
Frøkjær har været en tur omkring OUH og er tvivlsom til søndag
https://fyens.dk/artikel/ob-træner-f...et-90-minutter
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
Opondo var god!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.
Men enig omkring CV og Robin!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
Opondo var god!
Leave a comment:
-
I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
Opondo var god!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tarik er pt ikke god nok. Og så er han konstant skadet. Har svært ved at se ham slå igennem lige foreløbig. Hvis nogensinde.
Det er noget helt helt andet med Ø og CV. For satan der er krummer i de drenge. Vestergaard når Marco Lund niveau i løbet af ganske kort tid og Østrøm skal skoles noget mere på backen som jeg tror vil være hans foretrukkende plads.
2026 kontrakter til begge tak
Men enig omkring CV og Robin!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægTarik skal også bare have spilletid i stedet for Thrandar og Østrøm i stedet for AJA. Det kan simpelthen kun gå for langsomt. + self Vestergaard i stedet for Marco
Det er noget helt helt andet med Ø og CV. For satan der er krummer i de drenge. Vestergaard når Marco Lund niveau i løbet af ganske kort tid og Østrøm skal skoles noget mere på backen som jeg tror vil være hans foretrukkende plads.
2026 kontrakter til begge tak
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: