Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 07.02.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Du bryder dig ikke om at høre TV-Poul kommunikere via lyde i halvdelen af tiden?
    Han lyder fanme som en syg ugle. Træt af dage og forvirret.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Hvor lang tid skulle Frø og Hylle have på banen sammen for det mål? :-)

    Men også meget pænt af Vindahl at gå væk fra målet. Det hjælper lidt.
    Jeg fatter ikke hvorfor Lieder fik så lang tid på banen. Hylle viste i sin første aktion hvorfor han er manden vi skal satse på.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    4-4-2 / 4-4-1-1 mod GF. Ikke så meget pjat.

    Hylle
    Jebali
    Frø - JD - Okosun - X
    Whatevs

    Jebali er glimrende som hængende angriber/offensiv midtbane. Han fylder og tager ansvar. Hylle fortjener en startplads; det samme gør Frø.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Griber vi den sidste lille chance for Top6 i dag eller bliver det nu endegyldigt det kedelige superligaforår for os ?

    Det er Oliver
    AJA Kasper Tverskov O.Lund
    Okosun Drachmann Opondo
    Lieder Jebali Kløve

    som løber på banen for os.

    Så greb vi den chance. 5 point op til Sønderjyske og vi har stadig en direkt duel mod nordtyskerne. Hvis AaB taber i Brøndby så ligger vi med tre hold a` point.
    Det er ikke helt umuligt men det kræver at vi sætter en god stime tilsammen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Super kamp af OB, i kontrol fra start til slut. Det havde jeg mildt sagt ikke ventet. Synes alle mand gjorde det rigtig fint, lad os bare starte med Hylle næste gang.
    Ja, fin kamp. Vi var bedst i første halvleg men i anden blev lidt bange. Før Hylles scoring så det ikke mere særlig kontrolleret ud. FCN pressede højere end med mere aggressivitet i anden halvleg og vi havde det svært at spille os fri ud af deres press. Det skyldes måske også udskiftning af Tverskov som er bedre i opspillet end Marco.
    Med lidt mere kynisme havde de scoret.
    Men det var en rigtig god holdpræstation hvor især Jebali og Opondo kunne vise sig bedst. Og Hylle er bare et våben.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Super kamp af OB, i kontrol fra start til slut. Det havde jeg mildt sagt ikke ventet. Synes alle mand gjorde det rigtig fint, lad os bare starte med Hylle næste gang.
    Fuld kontrol vil jeg nu ikke sige. Kontrol fra 2-0, men enig i at det var en god kamp, med få fejl.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Super kamp af OB, i kontrol fra start til slut. Det havde jeg mildt sagt ikke ventet. Synes alle mand gjorde det rigtig fint, lad os bare starte med Hylle næste gang.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Du bryder dig ikke om at høre TV-Poul kommunikere via lyde i halvdelen af tiden?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kløve skadet.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er altså en lidelse at høre på de to Viaplay-spassere. Og hvornår lærer de alle at sige AAB med åben lyd så det ikke lyder som OB.
    Du bryder dig ikke om at høre TV-Poul kommunikere via lyde i halvdelen af tiden?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    80 min før OL er tæt på at lave straffe. Flot af ham en kamp uden de sædvanlige 5-6hjerneblødninger
    Klasse kamp af Oliver som tog også mange meter. Med Sabbi ude tager Olli ja nu også alle de indkast offensivt på højre side og skal så hurtigst tilbage på venstre side.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Det er altså en lidelse at høre på de to Viaplay-spassere. Og hvornår lærer de alle at sige AAB med åben lyd så det ikke lyder som OB.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    "Jebali ud og ind med Trætterson". Det er også sådan jeg har det, når jeg ser ham spille fodbold.

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Han er en kvik fodboldspiller, der placerer sig godt og bryder mange angreb, når modstanderen vil spille gennem midten. Hans problem er selvfølgelig når de spiller hurtigt omkring ham.
    Han er boks-til-boks fra start til slut. Det er måske hans problem - han er god til det meste, men bedst på hovedstød. Hvis han kunne få 1-2 spidskompetencer mere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Perfekt timet indskiftning af Hyllegaard. Lige efter FCN har sat yderligere 2 offensivspillere ind, så der er ekstra plads i bagrummet til vores hurtigløber.

    i øvrigt, er det bare mig eller er ham Vindahl en rigtig sløj målmand?
    Nej, der var lidt slapstick i målmandens placering ved Hylkes scoring

    Leave a comment:

Working...
X