Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd FCN-OB 07.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er jo næsten 1 til 1 udskiftning :-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det er jo næsten 1 til 1 udskiftning :-)
      Næsten,, kun NÆSTEN!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Folk er vel ikke mere tændte på Robin Østrøm, (er det et specielt eksotisk navn?) end de har været på JJ, Dessler, Greve, Eske, Frø, OC, Bernat, Fenger, Obbe, etc. Skørt at det skal gøres til et spørgsmål om race blot fordi en vilkårlig ung spiller synes at have noget kvalitet og potentiale der begejstre. Jeg synes personligt at Østrøm har set enormt spændende ud, og det skyldes det han har vist på banen og ikke hans fede garn.

        Hvor fra har du iøvrigt at folk forbinder det eksotiske med kvalitet? Det er uden tvivl rigtigt at fodbold fra forskellige steder i verden forbindes med forskellige ting - “brasiliansk samba-bold” etc., men det er jo ikke lig med kvaliter. Selv hvis man eksempelvis forudindtager at en spansk spiller per definition er en lille, hurtig spiller der er teknisk stærk siger man vel ikke noget som helst om spillerens kvaliteten.
        Det er vel snarere et spørgsmål om at visse fodbold stilarter af mange anses som værende seværdig og underholdende og noget en liga som DK ikke nødvendigvis boltre sig i, hvorfor det altid er spændende når spillere fra “eksotiske” lande rygtes til ens klub.

        I tillæg kan man sige at det for mange vil være mere spændende at få en totalt ukendt lottokupon til klubben end at skrive med en kendt spiller ala Lasse Krüger også selvom Lasse Krüger formegentligt vil være bedre end den eksotiske lykkeridder 9 ud af 10 gange. Lidt ligesom det er mere spændende at købe en pakke magic kort hvor indholdet med al sandsynlighed er værdiløst, frem for bare at købe løse magic kort hvor man ca. får hvad man betaler for. Det kan jo være at du rammer pakken med den vilde alternate art foil mythic et-eller-andet. (Beklager min magic metafor)
        Al snak om race i forbindelse med mit indlæg vil jeg gerne have mig frabedt.

        Kort: der er lavet utallige studier desangående. Folk med et attraktivt eller spændende udseende - endda et ‘eksotisk navn’ - får mere kredit for samme arbejde end det ‘jævne menneske’.

        Det er menneskelig psykologi side 1 eller 2. Googl efter lyst omkring emnet. Jeg kender ikke til specifikke studier omkring fodbold, men branchen undtager sig næppe de resultater, man generelt finder.

        Og ja, agentarbejde spiller en rolle. Men du ser aldrig en agent have held med at sælge en spiller uden evner fra Vestjylland fra Jyllandsserien til en topklub. Netop fordi vi drages af det ‘eksotiske’.

        Vi mennesker har utallige bias, og de er os ubevidste.
        Jeg stopper her :). Det er et emne, der bliver misforstået.
        Last edited by Jungledyret; 07-02-2021, 10:37.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det er jo næsten 1 til 1 udskiftning :-)
          Ikke meget rotation i denne omgang

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Jeg er efterhånden så ligeglad med sæsonen at det eneste som kan tænde mig er håbet om at se vores yngre spillere få spilletid og forhåbentligt gøre det godt. Specielt Østrøm, Hyllegaard, Frøkjær og Fenger fordi jeg vil mene de er tæt på at have niveau til at være minimum til par med dem de konkurrerer med.

            Vil gerne se:

            OC
            Østrøm - Kasper Larsen - Tverskov - OL
            Drachmann
            JJT - Opondo
            Hyllegaard - Jebali - Frøkjær

            Frygter/regner med at se:

            OC
            AJA - Kasper Larsen - Tverskov - OL
            Drachmann
            Kløve - Okusun
            Opondo - Jebali - Frøkjær
            Opstillingen er jo værre end det jeg regnede med. Lieder som kant i stedet for Frø. Vor herre bevares, få så den træner ud!!!!

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

              Opstillingen er jo værre end det jeg regnede med. Lieder som kant i stedet for Frø. Vor herre bevares, få så den træner ud!!!!
              Frygtelig opstilling
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Lieder i stedet for Frøkjær? Sidstnævnte burde alt andet lige have bedre betingelser på FCNs bane frem for vores mudderpøl. Og så holder JM stadig fast i Jebali på toppen og så endda Lieder på kanten...Hold da kæft, det grænser sig kapitulation!

                Comment


                  #38
                  Wow. Der har været mange OB hold gennem årene jeg har fundet decideret kedelige og uinspirerende. Men den her tager alligevel prisen.... Virkelig ringe opstilling. Skal nok blive sjovt at se AJA og Lund bliver kneppet af deres hurtige kanter. Generelt har vi mange tunge spillere med. AJA, Lund, Tverskov, KL, JD, Okosun, og Jebali. Det er jo heller ikke fordi Opondo, Kløve og Lieder er specielt hurtigere.

                  Jeg vil se et fysisk stærkt OB hold med massere af fart. Det her er bare lort med lort på.

                  Comment


                    #39
                    Hvad blev der af at give chancen til dem, der rent faktisk viser noget, når de er banen? Hyllegaard viser igen og igen, i så vel træningskampe som ligakampe, at hans fart og timing alene skaber ravage for modstanderen. Nu spiller vi en kamp på en hurtig bane mod et hold, hvor vi må forvente at have bolden mindst. Hvorfor stiller vi med 2 tunge angribere, som på det seneste hverken har vist sig at have skarphed eller indstilling. Vi har også en Østrøm som kommer ind og erstatter en Alexander Juel som var helt væk mod Lyngby. Hvad kan det skade, at give nogle af disse spillere en chance, når de andre spillere på ingen måder præsterer på et niveau, der giver dem merit til at starte kamp efter kamp.

                    Jeg er med på, at der taktisk kan være noget i først at bringe fx Hyllegaard senere i kampen. Og selvfølgelig har vi en træner, der tænker mere kortsigtet end langsigtet. Men disse beslutninger synes jeg ikke engang giver mening kortsigtet. Fair nok at satse på, at Hylle kan gøre skade senere i kampen, men hvad er så planen i perioden inden han kommer ind. Satser vi bare på at holde stand, og så først prøve at præge kampen, når modstanderen har brugt en masse kræfter?

                    Jeg håber ederbankme vi finder en ny træner, som har modet, og ikke mindst opbakningen fra den sportslige ledelse, til at turde give vores unge spillere en chance for at spille sig ind på holdet. Især når alternativet er så hamrende sløjt og uden perspektiv for udvikling. Hele den her ungdoms-/fynbo-satsning klinger simpelthen så hult, når man ser dagens startopstilling næsten udelukkende bestående af aldrende "sikre" kort. Der er ingen ungdommelig, frisk og fremadrettet ånd over dagens hold. Det er driftsikkert, tungt og møgkedeligt. Når vi gang på gang fravælger de unge, på trods af at de holder niveau og har en god indstilling, så afvikler vi deres selvtillid. Vi fortæller dem, at lige meget om de præsterer når de får chancen, så får de ikke muligheden for at vokse yderligere. Paradoksalt nok spiller vi i dag mod et hold, som ikke ryster på hånden over at stole på deres unge folk, og det kæmpe arbejde der bliver gjort for at gøre dem klar.

                    Beklager rantet lidt ud af det blå, men jeg kan bare ikke overskue udsigten til at skulle blive belært om innovativ og spændende fodbold og strategi i dagens kamp.

                    Mit håb er, at jeg har set helt forkert, og vi går ud at vinder 2-0 stensikkert.
                    Last edited by OensBK; 07-02-2021, 13:36.

                    Comment


                      #40
                      Det værste ved det hele er at opstillingen i dag er et tydeligt bevis på man ikke skal have en træner uden fremtid i klubben siddende på posten. Jeg håber vi tager 6-0 og kyler ham på porten. Det her er ikke mit OB!

                      Comment


                        #41
                        OB har stor fokus på unge spillere og udvikling af talenter -> Stiller op med ældste startopstilling i 9 sæsoner.

                        Comment


                          #42
                          OB taber stort i dag :).

                          Okosun mod FCN. Come on. Vi kommer til at være i konstant underskud på midten.

                          Comment


                            #43
                            Ha ha ha så står kaptajn blålys og snakker sort snak....og ligner en der ikke selv tror på det mundlort han står og lukker ud....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #44
                              Efter vi har tabt stort idag stiller jeg mig forrest i koret “Fyr Michelsen”

                              3-0 til FCN

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Ha ha ha så står kaptajn blålys og snakker sort snak....og ligner en der ikke selv tror på det mundlort han står og lukker ud....
                                Hvad vrøvler han?

                                Comment

                                Working...
                                X