Oprindeligt indsendt af bengaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Lyngby 3.2.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Vi giver 6-8 kæmpe scoringschancer væk mod ligaens nummer sidst, der ikke har vundet en eneste kamp i 13 forsøg og har lavet 0,3 (0,3!) point per kamp.
Uanset hvad dommeren gør, så er det en katastrofe og det er en pinlig optræden.
Ja. Men man skal vel tage betingelser i betragtning. De tilladt ja ikke en rigtig fodboldkamp i dag. De stod ja i mudder, slippede, og manglede stabilitet om at sparke eller aflevere ordentligt. Som fodboldkamp er det svært at bedømme. Synes bare at man kan ikke bebrejde holdet for en manglende indsats. Den var godkendt.
At det er lortepis, ja. At det minimerer alle ideer om Top 6 , ja. Men Top 6 blev ikke tabt i dag. At vi står i en situation hvor en mudderkamp mod Lyngby allerede lukker vores ambitioner i første forårkamp er resultat af en længere historie hvor Hemme/ledelsen skal tage ansvar for."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægGad vide hvornår Hemmingsen og resten af OBs ledelse indser at vi ikke har truppen til at spille fast i top 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægt vi
Ja. Men man skal vel tage betingelser i betragtning. De tilladt ja ikke en rigtig fodboldkamp i dag. De stod ja i mudder, slippede, og manglede stabilitet om at sparke eller aflevere ordentligt. Som fodboldkamp er det svært at bedømme. Synes bare at man kan ikke bebrejde holdet for en manglende indsats. Den var godkendt.
At det er lortepis, ja. At det minimerer alle ideer om Top 6 , ja. Men Top 6 blev ikke tabt i dag. At vi står i en situation hvor en mudderkamp mod Lyngby allerede lukker vores ambitioner i første forårkamp er resultat af en længere historie hvor Hemme/ledelsen skal tage ansvar for.
Comment
-
Nå det var så dén sæson. Dem som dukkede op for at rydde sne; respekt; I leverede et bedre stykke arbejde end truppen der er "bedre end AGFs"
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Vi giver 6-8 kæmpe scoringschancer væk mod ligaens nummer sidst, der ikke har vundet en eneste kamp i 13 forsøg og har lavet 0,3 (0,3!) point per kamp.
Uanset hvad dommeren gør, så er det en katastrofe og det er en pinlig optræden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGenialt at holde fast i en træner der er færdig i klubben, så vi kan træffe en masse kortsigtede beslutninger og blive nr. 8, i stedet for at give en ny træner et godt indløb til næste sæson med et "gratis" forår. Det er virkelig gennemtænkt og kompetent ledelsesarbejde, det må jeg bare sige.
Kampen var i øvrigt elendig. OC strålede, Jebali skilte sig positivt ud med sit pasningsspil, Sabbi ligeså med sine dybdeløb. Det er lige det, jeg umiddelbart kan huske.
- Likes 1
Comment
-
Jeg undrer mig over at Lyngby godt kan spille på den bane og skabe chancer, når vi ikke kan. Vi bør da presse dem i bund og hælde bolde i hovedet på Okosun, men i stedet løber vi og jagter Lyngby. Det ender så med ingenting. Hvad er der galt med det hold, siden de ikke kan dominere en kamp? På papiret er der jo mange stærke spillere på holdet.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Med stor fare for at lyde som en konspirationstosse, så fristes jeg til at tro, at ledelsen (MH specifikt) har en interesse i, hvor forskruet det end lyder, at vi ikke kommer i top-6 - for hvis en færdig JM får klubben i top-6, så kommer ledelsen til at se meget dumme ud ved at have erklæret JM færdig i klubben på baggrund af at han ikke har fået de forventelige resultater. Man har ikke engang villet hente reserver til vores evigt skadede backs. Hele beslutningsprocessen har været helt i hegnet ved ikke at have taget afsked med JM til at starte med, fordi i den situation vi er i nu, så har ledelsen, uagtet at sportslig succes i bund og grund altid er velkommen, en interesse i, at vores hold ikke kommer i top-6, så man ikke udstiller sig selv. Jeg vil aldrig kunne begribe, hvordan vi er endt her. Selv hvis man ansatte en her fra forum som træner, havde været bedre end at have et ben i hver lejr - eller ingen ben i nogen lejre overhovedet.
Kampen var i øvrigt elendig. OC strålede, Jebali skilte sig positivt ud med sit pasningsspil, Sabbi ligeså med sine dybdeløb. Det er lige det, jeg umiddelbart kan huske.
men os der kender klubben lader os ikke snyde
- Likes 1
Comment
Comment