Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd OB-Lyngby 3/2-2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er noget af en liste. Ærgrer mig, at Marco foretrækkes frem for Vestergaard, men det var vel forventeligt. Hvis Mandé vitterligt er 3.-målmand nu, må man gå ud fra at man prøver benhårdt at få ham sendt videre til sommer.

    Håber JM tør spille med Østrøm på venstrebacken fra start og Oli på højre, men mon dog..
    Østrøm er højrebenet, så han kunne vel lige så godt spille højrebacken i stedet for AJA?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

      Østrøm er højrebenet, så han kunne vel lige så godt spille højrebacken i stedet for AJA?
      Han har også vikarieret lidt på VB. Så tror han fungerer lidt som en ung Oliver Lund schweitzer kniv

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er noget af en liste. Ærgrer mig, at Marco foretrækkes frem for Vestergaard, men det var vel forventeligt. Hvis Mandé vitterligt er 3.-målmand nu, må man gå ud fra at man prøver benhårdt at få ham sendt videre til sommer.

        Håber JM tør spille med Østrøm på venstrebacken fra start og Oli på højre, men mon dog..
        Jeg tror Mandé skal skubbes ud af døren. Hårdt. Så man bruger nok dette som første forsøg. En 3. Målmand SKAL være et talent i OB. Ikke en dyr aldrende spiller uden fremtid.
        Så man forbereder nok at Marcus Alstrup overtager for Mandé når det lykkedes at afskibe ham. Måske Bobber Møller fra U19 også kan komme spil. Han startede sæsonen foran Alstrup men blev vidst skadet og har ikke overtaget pladsen siden

        Comment


          #34
          Bedømt ud fra vejret bliver det en dårligere bane end i Vejle igår :O Underligt at udlade Svein til sådan en kamp hvor man må gå ud fra at der netop skal hældes lange bolde op i hovedet på de store drenge

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Bedømt ud fra vejret bliver det en dårligere bane end i Vejle igår :O Underligt at udlade Svein til sådan en kamp hvor man må gå ud fra at der netop skal hældes lange bolde op i hovedet på de store drenge
            Ja rent taktisk ville jeg måske også have foretrukket ham fremfor Hyllegaard med dette vejr hvor det nok bliver en herrefight på en skodbane

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tror Mandé skal skubbes ud af døren. Hårdt. Så man bruger nok dette som første forsøg. En 3. Målmand SKAL være et talent i OB. Ikke en dyr aldrende spiller uden fremtid.
              Så man forbereder nok at Marcus Alstrup overtager for Mandé når det lykkedes at afskibe ham. Måske Bobber Møller fra U19 også kan komme spil. Han startede sæsonen foran Alstrup men blev vidst skadet og har ikke overtaget pladsen siden
              Jokeren er vel, at OC meget vel kan blive solgt, hvis han står en god U21-slutrunde.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Østrøm stadig med i truppen

                Til kampen har Jakob Michelsen udtaget følgende spillere:

                13. Hans Christian Bernat
                27. Oliver Christensen

                2. Oliver Lund
                3. Alexander Juel
                5. Kasper Larsen
                6. Jeppe Tverskov
                7. Issam Jebali
                8. Janus Drachmann
                9. Mart Lieder
                11. Emmanuel Sabbi
                14. Jens Jakob Thomasen
                20. Ayo Simon Okosun
                23. Troels Kløve
                24. Marco Lund
                25. Moses Opondo
                26. Mikkel Hyllegaard
                29. Mads Frøkjær
                43. Robin Østrøm
                Er Sveinn skadet ?

                Ellers forstår jeg bestemt ikke lejemålet med ham, hvis han ikke får mulighed for at vise sig frem (i det mindste som indskiftningsspiller)


                OT: Når jeg går ind på OB.dk er der et kæmpe reklamebanner for "Chernobyl".... er det et (skjult) tegn på, at vi er på vej mod en total nedsmeltning... tror jeg kontakter Sophie Neveu og Robert Langdon for at få den tydet
                Last edited by Online; 03-02-2021, 12:05.

                Comment


                  #38
                  Vi har haft en snak med Janus Drachmann inden kampen i aften.

                  http://obstruktion.dk/drachmann-de-t...pe-er-finaler/

                  Comment


                    #39
                    JM vil rotere en del

                    https://fyens.dk/artikel/ob-opererer...nger-på-holdet

                    Desuden er Mandé småskadet og måske ikke degraderet endnu

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Er Sveinn skadet ?

                      Ellers forstår jeg bestemt ikke lejemålet med ham, hvis han ikke får mulighed for at vise sig frem (i det mindste som indskiftningsspiller)


                      OT: Når jeg går ind på OB.dk er der et kæmpe reklamebanner for "Chernobyl".... er det et (skjult) tegn på, at vi er på vej mod en total nedsmeltning... tror jeg kontakter Sophie Neveu og Robert Langdon for at få den tydet
                      JM vil rotere. Så mon ikke han stadig får sine muligheder

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        JM vil rotere. Så mon ikke han stadig får sine muligheder
                        Beklager, jeg ser ikke meget rotation i det.... spar dog hellere Jebali / Sabbi, som måske ikke kommer til deres ret på sådan en bane / vejr og brug dem mod højere rangerende modstandere... tror kampen mod Lyngby bliver "grim" og de ikke helt passer ind typemæssigt.

                        Comment


                          #42
                          Kunne man frygte at kampen bliver aflyst grundet vejret? Banen bliver jo ødelagt til ukendelighed, hvis de spiller på den i dette uciviliserede vejr!

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Kunne man frygte at kampen bliver aflyst grundet vejret? Banen bliver jo ødelagt til ukendelighed, hvis de spiller på den i dette uciviliserede vejr!
                            Kan den blive dårligere ?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så ude er Mandé,Ryan,Jørgen,Vestergaard,Thrandasson,Ibra,Sve inn,Sander,Fenger,Nissen
                              Da Mande var med i testkampen og er vel ikke skadet viser det vel at HC har overhalet ham og/eller Mande er på vej væk
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Da Mande var med i testkampen og er vel ikke skadet viser det vel at HC har overhalet ham og/eller Mande er på vej væk
                                Måske. SportFyn melder ham dog småskadet

                                Comment

                                Working...
                                X