Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Lige ved og næsten er overskriften stadigvæk

    Comment


      #32
      Aja,Sabbi og Drach ud
      Opondo,JJ og Østrøm ind

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lige ved og næsten er overskriften stadigvæk
        Vi virker ellers rigtig sultne og presser virkelig Randers i bund, men de helt store chancer udebliver. Vi kunne godt bruge en rigtig goalgetter blandt vores harem af angribere.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Vi virker ellers rigtig sultne og presser virkelig Randers i bund, men de helt store chancer udebliver. Vi kunne godt bruge en rigtig goalgetter blandt vores harem af angribere.
          enig. Men passer mig fint vi ikke vinder alle træningskampene

          Vestergaard viser potentialet i nogle aktioner

          Comment


            #35
            0-1 slut

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              enig. Men passer mig fint vi ikke vinder alle træningskampene

              Vestergaard viser potentialet i nogle aktioner
              Ja han skal nok få sine minutter her i foråret er jeg sikker på. Generelt ser vi egentlig komfortable nok ud nede bagved, selvom det langt henad vejen lignede vi spillede lidt af det offensive bold vi så de første tre kampe af efteråret. Det skal vi i hvert fald tage med og så skal vi altså se at få tilknyttet en offensiv back. Hvis Ryan er ude i noget tid endnu, så er Juel altså en klods om benet på på den her offensive stil. Så næsten hellere opondo ind på midten og kløve derned, hvis ikke det kan blive anderledes.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                0-1 Randers. Lund laver straffe
                Surprise, han lære det aldrig.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Ja han skal nok få sine minutter her i foråret er jeg sikker på. Generelt ser vi egentlig komfortable nok ud nede bagved, selvom det langt henad vejen lignede vi spillede lidt af det offensive bold vi så de første tre kampe af efteråret. Det skal vi i hvert fald tage med og så skal vi altså se at få tilknyttet en offensiv back. Hvis Ryan er ude i noget tid endnu, så er Juel altså en klods om benet på på den her offensive stil. Så næsten hellere opondo ind på midten og kløve derned, hvis ikke det kan blive anderledes.
                  Meget enig. Han gør det ok defensivt men heller ikke mere. Syntes ikke han er en højrekant spiller i en OB stil mere. Der er Lund mere synlig på VB

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Surprise, han lære det aldrig.
                    Kunne ikke se det tydeligt nok til at udtale mig om det. Men det så lidt tilfældigt ud

                    edit: Har set den igen. Klart en fejl af Oli. Han går ned for at blokere et skud og strækker den ene arm ud samtidig som bliver ramt af skuddet.
                    Last edited by fmprOB; 26-01-2021, 15:08.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lige ved og næsten er overskriften stadigvæk
                      Det er vel nærmest overskriften på hele JM's tid som træner i OB. Men når det så ser aller sortest ud, så får vi alligevel reddet vores røv inden den helt store ydmygelse.

                      Comment


                        #41
                        Vi snakkede med Jakob Michelsen efter kampen mod Randers, og han kommer også med en lille update på skaderne.

                        http://obstruktion.dk/trods-nederlag...n-mod-randers/

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi snakkede med Jakob Michelsen efter kampen mod Randers, og han kommer også med en lille update på skaderne.

                          http://obstruktion.dk/trods-nederlag...n-mod-randers/
                          Ved I lidt mere om hvor langt Ryan og Jørgen er fra at blive kampklar igen? Det kan ret hurtigt blive vanskeligt hvis ikke mindst én af begge er tilbage snart. AJA ser allerede nu kun som nodeløsning fordi han er ikke stærkt nok offensivt og hvis ham eller Olli går i stykker så ser det fuldstændig grimt ud.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ved I lidt mere om hvor langt Ryan og Jørgen er fra at blive kampklar igen? Det kan ret hurtigt blive vanskeligt hvis ikke mindst én af begge er tilbage snart. AJA ser allerede nu kun som nodeløsning fordi han er ikke stærkt nok offensivt og hvis ham eller Olli går i stykker så ser det fuldstændig grimt ud.
                            Ryan skulle være tæt på comeback og i en udmærket fysisk forfatning. Jørgen har ikke trænet optimalt siden sin skade i november, så det ser ikke lovende ud med ham

                            Comment


                              #44
                              Halmstrå, men jeg hæfter mig ved at JM siger de to backs “ikke spiller i morgen”. Det lyder som om de ikke er langt fra, så havde han muligvis formuleret sig anderledes og talt om en længere periode?

                              Måske lidt tynd tolkning :)

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Ved I lidt mere om hvor langt Ryan og Jørgen er fra at blive kampklar igen? Det kan ret hurtigt blive vanskeligt hvis ikke mindst én af begge er tilbage snart. AJA ser allerede nu kun som nodeløsning fordi han er ikke stærkt nok offensivt og hvis ham eller Olli går i stykker så ser det fuldstændig grimt ud.
                                Angående Jørgen har jeg lidt en fornemmelse af, at de ikke selv rigtig ved, hvordan det ser ud med ham. Ryan har jeg ikke en fornemmelse af, er så langt væk.

                                Comment

                                Working...
                                X