Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Klasse! Vores offensivspil var meget lovende i dag. Meget direkte, hurtige kombinationer. Men man skal vel sige at vi dummede os ved Esbjergs scoring.
    Jeg syntes nemmere at det er fornærmende ringe at 3 mand bare står og glor fodbold imens de scorer

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg syntes nemmere at det er fornærmende ringe at 3 mand bare står og glor fodbold imens de scorer
      Ja, der har du ret. "At dumme sig" lyder vel alt for fint for det.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja, der har du ret. "At dumme sig" lyder vel alt for fint for det.
        Det er bare rigtig dårligt forsvarsspil. Kunne ikke rigtig se hvem det var

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ca 20,28,77,87
          Tak under alle omstændigheder

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det er bare rigtig dårligt forsvarsspil. Kunne ikke rigtig se hvem det var
            Det er i hvert fald Kløve som tunnellen laves på og Lieder, som i hvert fald ikke hjælper helhjertet til højest i banen. Kan heller ikke lige se hvem der virkelig får beundret den tunnel, men hold da kæft han kigger fodbold
            Ellers et par rigtig fine mål. Skarpt og frækt af Lieder til 3-0 og så er jeg bare vild med alt omkring mål nummer 2. Opondo, som erobre, aflevere og løber dybt. Okosun, som tager det løb i feltet som han skal, men som vi så ofte i OB ser ikke bliver taget. Mere af det fra både Opondo og okosun tak!!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det er i hvert fald Kløve som tunnellen laves på og Lieder, som i hvert fald ikke hjælper helhjertet til højest i banen. Kan heller ikke lige se hvem der virkelig får beundret den tunnel, men hold da kæft han kigger fodbold
              Ellers et par rigtig fine mål. Skarpt og frækt af Lieder til 3-0 og så er jeg bare vild med alt omkring mål nummer 2. Opondo, som erobre, aflevere og løber dybt. Okosun, som tager det løb i feltet som han skal, men som vi så ofte i OB ser ikke bliver taget. Mere af det fra både Opondo og okosun tak!!
              Meget enig. Men sådan går det når vi er sårbare på backs og meget af tiden spiller med 2./3. valg.
              Så længe man scorer masser af mål i den anden ende så går det også i nogle kampe

              Ja det var nogle rigtig gode mål igår. Lieders var lige en my over de andre.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Meget enig. Men sådan går det når vi er sårbare på backs og meget af tiden spiller med 2./3. valg.
                Så længe man scorer masser af mål i den anden ende så går det også i nogle kampe

                Ja det var nogle rigtig gode mål igår. Lieders var lige en my over de andre.
                Haha, ja hvis vi pludselig begynder at lave 3-4 mål pr. kamp, så gør det selvfølgelig behovet for at styrke vores backs mindre. Jeg håber nu MH finder en dygtig back uden stor skadesfrekvens i det her vindue og jeg sælger gerne Marco nu for at hente sådan en, hvis det er muligt og det der skal til. At vi lige pludselig laver mål på samlebånd har jeg svært ved at tro på.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Haha, ja hvis vi pludselig begynder at lave 3-4 mål pr. kamp, så gør det selvfølgelig behovet for at styrke vores backs mindre. Jeg håber nu MH finder en dygtig back uden stor skadesfrekvens i det her vindue og jeg sælger gerne Marco nu for at hente sådan en, hvis det er muligt og det der skal til. At vi lige pludselig laver mål på samlebånd har jeg svært ved at tro på.
                  Ja skyd ham afsted for 1/2 mill og lad os finde noget der kan konkurrere mod Skjelvik. Også selvom vi rykker Brems op til sommer.
                  Hvis vi finder sådan en så vil det være nemmere at cutte Oliver Lund..

                  Comment

                  Working...
                  X