Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 11/05/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Anders Møller er vel fortid.....
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #77
      Nu må det være slut med AMC, han er da bare utrolig ring, dårlig

      Comment


        #78
        for helvede igen amc der fucker op...

        Comment


          #79
          AMC på mellemhånd igen - trækker gult. Karantæne i sidste kamp sammen med Høegh. Det var nok sidste kamp for OB for AMC
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #80
            Langsomme AMC hiver et gult kort og er ude i sidste kamp, og det gør sådan set ikke noget.

            Comment


              #81
              Så tag den mand ud inden han bliver vist ud, han er langsom han har bare ikke niveau mere

              Comment


                #82
                Eneste gode ved det er så, at vi nok får Diarra at se centralt igen. Den glæder jeg mig til at se hvordan han løser.

                Comment


                  #83
                  Anders Møller - du er en skandale..

                  Comment


                    #84
                    Både AMC og Høegh med karantæne

                    Comment


                      #85
                      Så ser vi ikke meget mere til AMC i denne sæson. Er det bare mig, eller startede situationen ved Esbjergs mål ikke med et ikke dømt frispark på kanten?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                        Så ser vi ikke meget mere til AMC i denne sæson. Er det bare mig, eller startede situationen ved Esbjergs mål ikke med et ikke dømt frispark på kanten?
                        Syes jeg også en situation der minder meget om den hvor Falk fik kort

                        Comment


                          #87
                          Så er det nu Bodil, gør min skepsis til skamme!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                            Eneste gode ved det er så, at vi nok får Diarra at se centralt igen. Den glæder jeg mig til at se hvordan han løser.
                            Jeg tror usikkerheden omkring Diarra påvirker AMCs spil meget mere end vi ved, Han har ikke i meget lang tid kunnet være tryg ved hvad den venstre back foretager sig. Det betyder meget for hvor og hvordan han placerer sig.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                              Syes jeg også en situation der minder meget om den hvor Falk fik kort
                              Det var også min tanke, om muligt lidt mere hensynsløs end Falks, men sådanne situationer er der 100 af i en kamp... Så...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Jeg tror usikkerheden omkring Diarra påvirker AMCs spil meget mere end vi ved, Han har ikke i meget lang tid kunnet være tryg ved hvad den venstre back foretager sig. Det betyder meget for hvor og hvordan han placerer sig.
                                Det kunne du måske godt have ret i. Diarra laver mange gode indgreb i kampen og virker rolig på bolden, men jeg kan ikke helt vurdere om hans placeringsevne er helt skæv.

                                Comment

                                Working...
                                X