Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 14.12.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    De der "uslebne diamanter" koster jo ikke bare gratis heller. Ivan Toney kostede angiveligt på den gode side af 40 millioner kroner, med bonusser der kan løbe helt op i 80 millioner. Du kan vel få OC for væsentligt mindre, og jeg er heller ikke i tvivl om, at sådan en spiller er inde på deres radar. Spørgsmålet er så, om de vurderer ham ligeså god og talentfuld som andre gør.
    Jeg tror han er for dyr for FCM, men et røverkøb for Brentford !

    Et to-cifret millionbeløb fra sidstnævnte og NT sælger ham på stedet.... hvorefter de udlejer ham til FCM (hvis JH har problemer eller stopper)
    Last edited by Online; 16-12-2020, 17:34.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg tror han er for dyr for FCM, men et røverkøb for Brentford !

      Et to-cifret millionbeløb fra sidstnævnte og NT sælger ham på stedet.... hvorefter de udlejer ham til FCM (hvis JH har problemer eller stopper)
      Det kan du godt have ret i, men lige nu er det også svært at forudse, hvordan den nye virkelighed bliver i FCM, hvis de laver to europæiske gruppespil i træk, måske endda to CL-gruppespil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det kan du godt have ret i, men lige nu er det også svært at forudse, hvordan den nye virkelighed bliver i FCM, hvis de laver to europæiske gruppespil i træk, måske endda to CL-gruppespil.
        Og hvis Brentford rykker op. Tænker de kommer til at konsolidere hinanden, på en ubehagelige måde for os andre.

        Comment

        Working...
        X