Havde ikke regnet med noget i dag, så det er ganske fint
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM-OB 14.12.20
Collapse
X
-
God kamp. Indsats og præstationer er absolut godkendt men når man kigger på rækken er ét point egentlig for lidt.
Nen de sidste to kampe viser: holdet lever og har et fint udtryk.
Så henter vi bare en sejr i Parken og det bliver de fire point som jeg forventede minimum ud af de to kampe. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
God fight over hele linjen. Måske et lidt heldigt point, men det kommer fordi alle mand kæmper.
men for fanden.. Hylle på kanten? I sådan en kamp SKAL vi bruge ham på toppen, hvis vi skal bruge ham. Ikke én gang sættes han op til et dybdeløb og så er han nærmest ligemeget.
Mange fejl. God fight. Jeg kan lide dét ob.
- Likes 1
Comment
-
Vildt at få point mod rækkens bedste hold, når kun OC toppræsterer mens Larsen, Lund, Lund og Kløve spiller godt. Dog sparsomt med deciderede dårlige præstationer.
endnu engang er vi vidne til rædderlige dispositioner fra bænken. Hylde på kant? Som ikke løber med i kontra? 4-4-2 I 2. halveg som sælger hele midten i en kamp hvor vi skal og ikke kan andet end at forsvare? Fyr Michelsen. Det kan kun gå for langsomt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægGod fight over hele linjen. Måske et lidt heldigt point, men det kommer fordi alle mand kæmper.
men for fanden.. Hylle på kanten? I sådan en kamp SKAL vi bruge ham på toppen, hvis vi skal bruge ham. Ikke én gang sættes han op til et dybdeløb og så er han nærmest ligemeget.
Mange fejl. God fight. Jeg kan lide dét ob."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGod kamp. Indsats og præstationer er absolut godkendt men når man kigger på rækken er ét point egentlig for lidt.
Nen de sidste to kampe viser: holdet lever og har et fint udtryk.
Så henter vi bare en sejr i Parken og det bliver de fire point som jeg forventede minimum ud af de to kampe. :-)
2019: 2-1 til FCK. To mål til FCK i de sidste 10 min.
2015: 4-1 til FCK.
2009: 2-0 til FCK (ellers havde OB vundet mesterskabet)
2007: 2-1 til FCK (dog 24/11)
Det er altid triste, kolde, mørke lortekampe :-)
Comment
Comment