Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 14.12.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Vildt at få point mod rækkens bedste hold, når kun OC toppræsterer mens Larsen, Lund, Lund og Kløve spiller godt. Dog sparsomt med deciderede dårlige præstationer.

    endnu engang er vi vidne til rædderlige dispositioner fra bænken. Hylde på kant? Som ikke løber med i kontra? 4-4-2 I 2. halveg som sælger hele midten i en kamp hvor vi skal og ikke kan andet end at forsvare? Fyr Michelsen. Det kan kun gå for langsomt.
    Jeg syntes kampen viser at JM har omklædningsrummet, vi kom ud med tro og selvtillid, og spillede rigtigt godt sålænge vi havde kræfterne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Skal vi prøve at liste december-kampe mod FCK? :-)

      2019: 2-1 til FCK. To mål til FCK i de sidste 10 min.
      2015: 4-1 til FCK.
      2009: 2-0 til FCK (ellers havde OB vundet mesterskabet)
      2007: 2-1 til FCK (dog 24/11)

      Det er altid triste, kolde, mørke lortekampe :-)
      Du kan vist bare liste ALLE kampe i parken mod FCK, samme udfald, december eller ej:-)

      Comment


        Fin kamp og godt point at få. Men igen, min bekymring har på intet tidspunkt været vores hjemmekampe. Vi har vist i den her sæson, at vi er et fint hjemmehold, og det gjorde vi også sidste sæson. Problemet er når vi kommer på udebane, hvor vi er nærmest håbløse. Vores resterende udekampe er i Parken, Farum, Horsens, Haderslev, Vejle og Aalborg. Her skal vi altså til at have nogle sejre, mindst to og nok også tre. Er vi i stand til det, så kan vi godt opnå sæsonens målsætning, men jeg ved ikke hvor meget jeg tror på det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

          Jeg syntes kampen viser at JM har omklædningsrummet, vi kom ud med tro og selvtillid, og spillede rigtigt godt sålænge vi havde kræfterne.
          Jeg er ikke i tvivl om at han har opbakningen i truppen. Andet skulle undre mig. Jeg er i tvivl om han er dygtig nok over en længere periode. Og jeg bryder mig ofte ikke om hans beslutninger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Vildt at få point mod rækkens bedste hold, når kun OC toppræsterer mens Larsen, Lund, Lund og Kløve spiller godt. Dog sparsomt med deciderede dårlige præstationer.

            endnu engang er vi vidne til rædderlige dispositioner fra bænken. Hylde på kant? Som ikke løber med i kontra? 4-4-2 I 2. halveg som sælger hele midten i en kamp hvor vi skal og ikke kan andet end at forsvare? Fyr Michelsen. Det kan kun gå for langsomt.
            Nåå, Det fungerede ja. Hvad forventer du? Vi spillede mod ligaens stærkeste hold og har selv et hav af skadede spiller hvad koster muligheder for JM. I første halvleg var vi ja på øjenhøjde, især på midtbanen.. Den opstilling med Opondo som virkede uforståeligt viste sig ja som god idé. Ja, de overtog kampen i store dele af anden halvleg men det skyldes vel Drachmanns skade og vi er nu desvlrre i den personelle situation at vi ikke kan kompensere det.
            Og så blev det bare fightet hjem. Absolut godkendt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Skal vi prøve at liste december-kampe mod FCK? :-)

              2019: 2-1 til FCK. To mål til FCK i de sidste 10 min.
              2015: 4-1 til FCK.
              2009: 2-0 til FCK (ellers havde OB vundet mesterskabet)
              2007: 2-1 til FCK (dog 24/11)

              Det er altid triste, kolde, mørke lortekampe :-)
              Ikke denne gang! :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                Jeg syntes kampen viser at JM har omklædningsrummet, vi kom ud med tro og selvtillid, og spillede rigtigt godt sålænge vi havde kræfterne.
                Helt enig. Man kan ikke sætte en finger på holdets indsats og indstilling. Og det indikerer helt klart at JM har spillernes tiltro.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Du kan vist bare liste ALLE kampe i parken mod FCK, samme udfald, december eller ej:-)
                  Borset fra pokalfinaler - dem tager vi hver gang!!

                  Comment


                    Atalanta - FCM: 1 - 1

                    FCM - Liverpool: 1 - 1

                    OB - FCM: 1 - 1

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                      Jeg er ikke i tvivl om at han har opbakningen i truppen. Andet skulle undre mig. Jeg er i tvivl om han er dygtig nok over en længere periode. Og jeg bryder mig ofte ikke om hans beslutninger.
                      Sådan har jeg det også. Jeg er imponeret af spillerne står så fint sammen og kæmper røven ud af bukserne. Ingen tvivl om at JM har spillernes opbakning og det er flot både af træner og spillere de kan stå sammen og få de her resultater, selvom det nok er utænkeligt JM ikke er fortid kort efter der fløjtes af i parken næste weekend.
                      Jeg forstår bare ikke at JM enten har taget en skadet tverskov med på bænken eller hvorfor han ikke skal ind i en kamp som i dag, samt hvorfor vi skal vente så lang tid med udskiftningerne, når vi kan skifte så mange. Jooo truppen er tynd med de skader vi har, men når vi er så flade som vi er de sidste 10 min i dag, så havde lidt energi 5-10 min før medvirke til vi også har lidt den anden vej. Det er ikke et enkeltstående tilfælde og jeg synes ikke det vi har på bænken i dag er så skrald at vi skal se Opondo nærmest ikke kan stå oprejst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Vildt at få point mod rækkens bedste hold, når kun OC toppræsterer mens Larsen, Lund, Lund og Kløve spiller godt. Dog sparsomt med deciderede dårlige præstationer.

                        endnu engang er vi vidne til rædderlige dispositioner fra bænken. Hylde på kant? Som ikke løber med i kontra? 4-4-2 I 2. halveg som sælger hele midten i en kamp hvor vi skal og ikke kan andet end at forsvare? Fyr Michelsen. Det kan kun gå for langsomt.
                        Nej nu er du vist Bambi på glatis mht. JM.

                        Comment


                          Man kan jo håbe FCK mod Fcm i pokalen trækker en masse kræfter ud på torsdag. Det er vel ved at være tid til en sejr i parken. Det er alt for længe siden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Nej nu er du vist Bambi på glatis mht. JM.
                            Tverskov er med på bænken, men kommer ikke ind. Så må han have været for skadet til at være med, endnu en håbløst beslutning. Ellers var det jo helt oplagt at han skulle ind, enten i stedet for Drachmann eller til sidst i kampen, hvor vi alligevel bare parerer.

                            Spillerne får et godt resultat i dag på ren vilje og fight, på trods af træneren. Ikke træneren der giver spillerne spillerne gode betingelser for at shine.

                            En anden note. Hold kæft, hvor er Drachmann vigtig for os. Den snak der var om, at han skulle være tilbudt til andre klubber. Godt han stadig er her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                              Tverskov er med på bænken, men kommer ikke ind. Så må han have været for skadet til at være med, endnu en håbløst beslutning. Ellers var det jo helt oplagt at han skulle ind, enten i stedet for Drachmann eller til sidst i kampen, hvor vi alligevel bare parerer.

                              Spillerne får et godt resultat i dag på ren vilje og fight, på trods af træneren. Ikke træneren der giver spillerne spillerne gode betingelser for at shine.

                              En anden note. Hold kæft, hvor er Drachmann vigtig for os. Den snak der var om, at han skulle være tilbudt til andre klubber. Godt han stadig er her.
                              Selvfølgelig er JD vigtig. Det tvivler ingen (vel) på? Det er skadesfrekvensen, der er bekymrende. Han er ingen vårhare, og nu er han skadet for tredje gang. Det ser ikke godt ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                                Hvad fanden... spurgte Dreyer lige OC, om de kunne bytte trøjer, der til sidst, mens Laudrup snakkede ind over? Andre der så det?
                                Bed jeg også mærke i håber ikke ledelsen i Herning også er imponeret af OC
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X