Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    De sidste par sæsoner har givet (mig) et indtryk af, at det eneste man pt. går efter i OB er overlevelse i superligaen. Det er sgu et lidt fesent signal at sende...og det koster også på tilskuersiden. Hr. og Fru Fynbo, som du nu kalder dem, de lægger altså også penge i kassen, når de kommer for at se god fodbold. Den slags fodbold får de desværre ikke at se i Odense foreløbigt, ser det ud til, og de har heller ikke fået det at se de sidste par sæsoner. Det holder dem væk. Forståeligt. De vil underholdes. Så er der kun vi andre tilbage. Os fodbold-"entusiaster", "kæmpe-fans" og hvad vi nu ellers kan kalde os. Vi ønsker alt det bedste for OB, og elsker OB - men vi får den ene mavepuster efter den anden. Når man så allerede ser rygter fra dette transfervindue, der går på at man måske er i forhandlinger om at sælge vores måske bedste spiller af egen avl til en liga-konkurrent, og samtidig er ved at hente en middelmådig 1. div. spiller, så taber man sgu pusten, mister moralen og troen....og lysten til OB. Jeg gør i hvert fald.

    Måske er jeg ved at blive (for) gammel - men de sidste 3-4-5 år har virkelig trukket tænder ud, og jeg kan mærke at OB på ingen måde er ligeså interessant, som OB var for bare 5-6-7 år siden. Og det hænger helt sikkert sammen med "middelmådigheden" og de manglende ambitioner om at gøre OB til et tophold i DK.
    jamen jeg er helt enig. Jeg mangler i den grad også nogle ambitioner - der så også bliver bakket op rent økonomisk, den der med at melde ud at målet er EL når truppen knap er til overlevelse - den går ikke mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jamen jeg er helt enig. Jeg mangler i den grad også nogle ambitioner - der så også bliver bakket op rent økonomisk, den der med at melde ud at målet er EL når truppen knap er til overlevelse - den går ikke mere.
      Nej den går ikke - også derfor det ikke længere er målsætningen.

      Comment


        På sn.dk står der at Lasse Nielsen har skrevet en 2 års kontrakt med ob:)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          På sn.dk står der at Lasse Nielsen har skrevet en 2 års kontrakt med ob:)
          http://www.sn.dk/sport/lasse-nielsen...artikel/414378
          Umiddelbart ser den da troværdig nok ud - de har nok bare glemt at afstemme offentliggørelsen

          Edit: Nu har Leif også været her
          http://www.fyens.dk/sport/Lasse-Niel...rtikel/2524747
          Last edited by cykelmyggen; 14-06-2014, 17:50.

          Comment


            Hmm var han ikke skiftet til Randers i sidste weekend. Øf øf

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Hmm var han ikke skiftet til Randers i sidste weekend. Øf øf
              Nå ja så lyver Lasse Nielsen nok. Han bliver præsenteret i Randers på mandag
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                For det er vi jo alle sammen, så også dig min skat😘

                Comment


                  To nye spillere i morgen:

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-med-to-...rtikel/2525247

                  Comment


                    Havde håbet på en angriber også. Men fint nok

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Havde håbet på en angriber også. Men fint nok
                      Jeg tror mere og mere Kryger er hentet som angriber, erstatning for Skoubo og/eller Jeppe Hansen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Jeg tror mere og mere Kryger er hentet som angriber, erstatning for Skoubo og/eller Jeppe Hansen.
                        Hvis det er tilfældet kan jeg også leve med det - så længe der også kommer en erstatning for Mos.

                        Men nu skal han jo lige præsenteres først.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Jeg tror mere og mere Kryger er hentet som angriber, erstatning for Skoubo og/eller Jeppe Hansen.
                          Total useriøst hvis det er som erstatning for Skoubo. Håber godt nok på at der kommer lidt afklaring på det i morgen

                          Comment


                            OBs facebook skriver at der er 3 nye striber til træningen i morgen, Lucas Jensen, Lasse Nielsen og den sidste?????

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                              OBs facebook skriver at der er 3 nye striber til træningen i morgen, Lucas Jensen, Lasse Nielsen og den sidste?????
                              Lasse Kryger antager jeg
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                OBs facebook skriver at der er 3 nye striber til træningen i morgen, Lucas Jensen, Lasse Nielsen og den sidste?????
                                ja det kan næsten kun være Kryger fra Horsens

                                Comment

                                Working...
                                X