Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
    Jeg var da også OB fan da jeg var ni. Jeg siger ikke at han har kørt i pendulfart til faxetribunen for at heppe på dem, men har man engang kastet sin kærlighed efter en klub, forsvinder den nok aldrig helt... Frygter mere end før at en nedtonet drøm for falk nu kan blive virkelighed, det vil skære dybt i mit stribede hjerte...
    Jeg var som 10-årig Manchester United fan, da de spillede CL-finale '99.

    Idag er jeg Newcastlefan og hader Man United.

    Comment


      I starten af folkeskolen var jeg også bøf fan, det ændrede sig hurtig og i dag hader jeg den klub. Ved ikke hvor meget man skal ligge i det mht. Falken.

      Comment


        Hvis salget til en dansk klub bliver en realitet er jeg noget nervøs for at vi bliver et nyt Vejle - en tidligere hæderkronet topklub i DK som hænger fast i muddder dyndet i 1. division.

        Det nye OB vil være en Saga - at vi er ved at skrive med en spiller som Kryger fortæller vel alt om at vi er ved at opgive projektet.

        Det tyder på at der ikke bliver nogen økonomisk indsprøjtning til OB, og vi riskerer at spare os ihjel. - Så riskerer vi sikkert også at miste Kadrii og Diarre.

        Respekt for at vi har skrevet kontrakt med flere af vores unge talenter, i alt ære og respekt mener jeg ikke der er nogen Falk kaliber(Måske lige på nærDressler) blandt dem, alle har muligheden for at blive fremtidige superliga spillere, men svært at se nogen af dem være bærende spillere de første år.

        Alt dette kan selvfølgelig være en AND, og at der er ingen planer om at sælge Falk til en dansk klub.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
          I starten af folkeskolen var jeg også bøf fan, det ændrede sig hurtig og i dag hader jeg den klub. Ved ikke hvor meget man skal ligge i det mht. Falken.
          Tror du kan lægge meget i det, Falk gør meget ud af at udtrykke at han bære OB i sit hjerte.

          Kender ikke hans løn og andre vilkår i OB,men hvis ledelsen giver udtryk for at de vil sælge ham, kan betingelserne i andre klubber måske blive for tillokkende, karrieren kan være forbi hurtigt med en alvorlig skade, og økonomisk og sportsligst er et skifte sikkert fristende.

          I mine øjne kommer Falk's kvaliteter ikke altid til sin ret i OB, meget af dette skyldes TB's slingre kurs.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Hvis salget til en dansk klub bliver en realitet er jeg noget nervøs for at vi bliver et nyt Vejle - en tidligere hæderkronet topklub i DK som hænger fast i muddder dyndet i 1. division.

            Det nye OB vil være en Saga - at vi er ved at skrive med en spiller som Kryger fortæller vel alt om at vi er ved at opgive projektet.

            Det tyder på at der ikke bliver nogen økonomisk indsprøjtning til OB, og vi riskerer at spare os ihjel. - Så riskerer vi sikkert også at miste Kadrii og Diarre.

            Respekt for at vi har skrevet kontrakt med flere af vores unge talenter, i alt ære og respekt mener jeg ikke der er nogen Falk kaliber(Måske lige på nærDressler) blandt dem, alle har muligheden for at blive fremtidige superliga spillere, men svært at se nogen af dem være bærende spillere de første år.

            Alt dette kan selvfølgelig være en AND, og at der er ingen planer om at sælge Falk til en dansk klub.
            der kommer ingen økonomisk indsprøjtning - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig - beløbet der skal til for at løfte os tilbage til toppen må være enormt.
            - Og ja jeg frygter også vi spare os ihjel....ikke at jeg mener vi skal bruge enorme summer at penge vi ikke har, ala BIF - men der må være en mellemvej. Vi spare os næppe til flere sejre og bedre placeringer - der vil give et større afkast fra tv-pengene. Og udebliver spillet også - som det efterhånden har gjort en del år, så mister man opbakningen fra Hr. 0g Fru Fynbo - der finder noget andet at underholde sig med...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg var som 10-årig Manchester United fan, da de spillede CL-finale '99.

              Idag er jeg Newcastlefan og hader Man United.
              Det var dog ulækkert. Hvornår bliver du Arsenal-fan?
              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

              Comment


                Tyder på, at vi i fremtiden skal vænne os til at OB bliver en rugekasse for de store klubber i Danmark (som OB ikke er en del af) på linje med alle klubber i den nederste halvdel af tabellen!!

                Hvor er ambitionerne henne? Døde de med fyringen af Lars Olsen og Kim Brink? Nu er Flemming Povlsen også fyret med rygtet om, at der ikke var penge til ham (han fik meget lidt i løn) - og saftsuseme om vi ikke kigger efter spillere i første division!!

                Nu er der lang tid til 1. september - og jeg vil afvente indkøb - men jeg tror desværre ikke, at vi kan forbedre vores placering som nr. 8. i suppen - rent styrkeforholdsmæssigt passer det meget godt, at det er der vi ligger (8-10)

                mit hjerte gør ondt!
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  HEY DO?

                  Gunners 4 Life!!
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                    HEY DO?

                    Gunners 4 Life!!
                    Om Gunners er lort eller ej, var nu ikke essensen i det :-)
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Det var dog ulækkert. Hvornår bliver du Arsenal-fan?
                      Øhh? Ulækkert ikke at kunne lide Manchester United??

                      Hvornår bliver du indlagt for apopleksi-induceret hjernenekrose? Eller er det en frontallaps-læsion vi er ude i?

                      Comment


                        Nej nej, fair nok at f.eks. Liverpool-fans hader bl.a. Manchester United. Det ulækre er at man bare sådan vælger ikke at være "fan" af et hold længere, for at blive "fan" af et andet.

                        Og så er det underordnet om du var 10 år eller 25 år.

                        Det var godt nok nogle flotte ord du kunne dér. Dygtiiiig....
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                          Nej nej, fair nok at f.eks. Liverpool-fans hader bl.a. Manchester United. Det ulækre er at man bare sådan vælger ikke at være "fan" af et hold længere, for at blive "fan" af et andet.

                          Og så er det underordnet om du var 10 år eller 25 år.

                          Det var godt nok nogle flotte ord du kunne dér. Dygtiiiig....
                          Nej. Det er ikke underordnet.

                          Det er ikke "flotte ord". Det er navne (endda forsimplede danske) for ætiologien til det, du i høj grad udviser symptomer på. Det skal jeg dog nok lade ligge nu..

                          Comment


                            Komplet underordnet jo. Illoyalitet og vendekåberi kender ingen alder.

                            Det er iorden Doctor Bombay...
                            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Nej nej, fair nok at f.eks. Liverpool-fans hader bl.a. Manchester United. Det ulækre er at man bare sådan vælger ikke at være "fan" af et hold længere, for at blive "fan" af et andet.

                              Og så er det underordnet om du var 10 år eller 25 år.

                              Det var godt nok nogle flotte ord du kunne dér. Dygtiiiig....
                              Ahr... Fordi man er "fan" af en klub som 10 årig fordi far ser bold og vennerne render rundt i trøjer købt af deres fædre betyder jo ikke at man som ældre ikke selv kan udvikle et forhold til en anden klub... Der kan trods alt være mere personlige forhold der gør sig gældende...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Ahr... Fordi man er "fan" af en klub som 10 årig fordi far ser bold og vennerne render rundt i trøjer købt af deres fædre betyder jo ikke at man som ældre ikke selv kan udvikle et forhold til en anden klub... Der kan trods alt være mere personlige forhold der gør sig gældende...
                                I så fald har man ikke været fan. Men nu kaldte anglicantian sig selv for United-fan, deri ligger det ulækre.
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X