Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Flirt med OB iflg anden artikel...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-forlader-agf
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Nja... hvis han er billig, OG vi mister en kantspiller... ellers nej tak.

      Mvh

      MaxHH
      Danny Olsen er ikke kantspiller, så kan ikke se hvorfor det skal afgøre det. Med Vadocz og måske Conor væk, vil det åbne en plads i mine øjne. Og i øvrigt vil han være en klar forstærkning over Spelmann, selvom at jeg godt kan lide Spel.
      Last edited by Sheed; 12-05-2014, 13:22.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        15 mål i 27 kampe lyder da i hvert fald ikke skidt... ,o)

        Mvh

        MaxHH
        I den algerske liga....

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
          Jan Schouby skriver i Stiften i dag, at Anders Kure flirter med OB. Det kunne vel sådan set være en udmærket erstatning for AMC!

          http://stiften.dk/agf/synspunkt-en-helt-ny-fortaelling
          Det er satme tungt!! Uambitiøst. Så hellere satse på egne talenter.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Ham og Kasper Poulsen er vel ret beset de eneste spillere fra AGF der ville kunne forstærke os væsentligt, eller styrke truppen på sårbare pladser...

            Mvh

            MaxHH
            Jeg kan ikke se Kure forstærke nogen hold i ligaen.
            Povlsen, Kirkeskov og Sloth(urealistisk) kunne dog være spændende.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Danny Olsen er ikke kantspiller, så kan ikke se hvorfor det skal afgøre det. Med Vadocz og måske Conor væk, vil det åbne en plads i mine øjne. Og i øvrigt vil han være en klar forstærkning over Spelmann, selvom at jeg godt kan lide Spel.
              Jeg aner ikke hvad han selv kalder sig... men jeg HAR da set ham spille på kanten i temmelig mange kampe... (ellers skal jeg da til at droppe den tobak de sælger mig i Kiwi...)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                I den algerske liga....
                Jeg tvivler på Skoubo, Mos eller Bodul kunne lave samme snit i den Algeriske liga... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Jeg kan ikke se Kure forstærke nogen hold i ligaen.
                  Povlsen, Kirkeskov og Sloth(urealistisk) kunne dog være spændende.
                  Hvis vi står med Momo, Larsen og Høegh til to centrale pladser i forsvaret, og Momo skal dække en back ved siden af, mener jeg nu godt Kure kunne være en mand der styrkede truppen lige på den plads...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg tvivler på Skoubo, Mos eller Bodul kunne lave samme snit i den Algeriske liga... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Ole OB kunne lave samme snit :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Ole OB kunne lave samme snit :)
                      Ole OB er et underkendt geni på mange fronter... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Hvis vi står med Momo, Larsen og Høegh til to centrale pladser i forsvaret, og Momo skal dække en back ved siden af, mener jeg nu godt Kure kunne være en mand der styrkede truppen lige på den plads...

                        Mvh

                        MaxHH
                        kure. Eller en anden - vi skal have hentet noget ind til forsvaret

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Danny Olsen er ikke kantspiller, så kan ikke se hvorfor det skal afgøre det. Med Vadocz og måske Conor væk, vil det åbne en plads i mine øjne. Og i øvrigt vil han være en klar forstærkning over Spelmann, selvom at jeg godt kan lide Spel.
                          Det kan diskuteres, om han er bedst centralt eller på kanten, men at sige, han slet ikke er kantspiller, er nok at stramme den noget. Han har spillet et hav af kampe på højrekanten for FCM.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Det kan diskuteres, om han er bedst centralt eller på kanten, men at sige, han slet ikke er kantspiller, er nok at stramme den noget. Han har spillet et hav af kampe på højrekanten for FCM.
                            Ja, men det ligger efterhånden år tilbage. Momo kom også som central midt, men det vil jeg ikke sige er hans position, hvis du spørger mig i dag. Selvfølgelig kan hans stadig begå sig som kant, men det sidste lange stykke tid i FCM var han central midt, og den samme position, sprang han direkte ind på i AGF, så det er vel mest relevant at omtale ham i den kontekst. Det bør i hvert fald ikke være et evt. salg af Emil eller Bashkim der afgør, om man skal investere i Danny. Danny har jo netop vist, at det var da han kom ind centralt, at hans evner for alvor kom til sin ret, så det ville da være idiotisk at parkere ham ude på den kant, hvor han endte som marginalspiller i FCM, indtil at de tog et skifte.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Hvis vi står med Momo, Larsen og Høegh til to centrale pladser i forsvaret, og Momo skal dække en back ved siden af, mener jeg nu godt Kure kunne være en mand der styrkede truppen lige på den plads...

                              Mvh

                              MaxHH
                              Husk vi også har EPJ der kan dække både back og centerforsvaret. Som 4 valg i m idten og nummer 2 på backen må det være ok med et talent som jeg ser det.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Husk vi også har EPJ der kan dække både back og centerforsvaret. Som 4 valg i m idten og nummer 2 på backen må det være ok med et talent som jeg ser det.
                                det kommer jo så an på om man mener høegh/KL kombi'en er god nok til en hel sæson - med diarra og epj som backup - personligt syntes jeg godt nok det er i den risikable ende.

                                Håber der findes en erstatning for amc

                                Comment

                                Working...
                                X