Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers vs OB 27/11-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Randers vs OB 27/11-2020

    Så gælder det drenge! Det er NU at sejrene og den gode stime skal begynde.

    Det er alt alt for længe siden at vi har taget de 3 point med fra Randers.

    mit bud på start 11:
    4-3-3
    OC
    Jørgen KL JT RJL
    okusun JJT JD
    Frø Jebali Sabbi

    Håbet er en benhård 0-3 til os, realistisk så ender kampen uafgjort..

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    Så gælder det drenge! Det er NU at sejrene og den gode stime skal begynde.

    Det er alt alt for længe siden at vi har taget de 3 point med fra Randers.

    mit bud på start 11:
    4-3-3
    OC
    Jørgen KL JT RJL
    okusun JJT JD
    Frø Jebali Sabbi

    Håbet er en benhård 0-3 til os, realistisk så ender kampen uafgjort..
    Tror desværre ikke på andet et nederlag til os i morgen...
    siden 1887

    Comment


      #3
      Jeg er blevet fortalt at kun 1! gang har et hold vundet fredagskampen efter også at have spillet og vundet mandagen før...... Har ikke tjekket.. Eller har styr på hvor mange gange et hold har spillet mandag/fredag..
      Så med tanke på hvor dårlige vi er på udebane er mit gæt et heldigt kryds(X)

      Comment


        #4
        Står der noget interessant?

        https://fyens.dk/artikel/det-trækker...-storm-over-ob

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg er blevet fortalt at kun 1! gang har et hold vundet fredagskampen efter også at have spillet og vundet mandagen før...... Har ikke tjekket.. Eller har styr på hvor mange gange et hold har spillet mandag/fredag..
          Så med tanke på hvor dårlige vi er på udebane er mit gæt et heldigt kryds(X)
          Det var Benjamin Leander der nævnte det i Mediano optakt til Superliga, så den er god nok - Det var dog vidst med udgangspunkt i den seneste sæson.

          Ellers har vi jo haft det notorisk svært i Randers, og bare generelt med Randers. Ligesom med Sønderjyske så kan jeg simpelthen ikke huske at vi har spillet en flot med Randers, lige såvel kan jeg heller ikke huske at Randers har spillet en god kamp mod os.

          Jeg håber på en smal 0-1'er til os.

          Comment


            #6
            ..lJeg kommer som sædvanlig til at prioritere at se kampen på tv. Jeg håber det lykkes trænerne at sætte det rigtige hold, at lægge den rette taktik og at motivere spillerne til at yde maksimalt. Det håb har jeg haft længe. Max et enkelt point.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Randers var gode mod FCK. Men hvem er ikke det?
              1 point er nok det, OB realistisk bør gå efter.

              Comment


                #8
                Truppen:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...nders-fc-ob-1/

                Vi skal bare vinde den kamp om at tilmelde os i kapløbet om Top 6. Ellers mister vi kontakten til rækkens bedre halvdel alt for meget.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Det var Benjamin Leander der nævnte det i Mediano optakt til Superliga, så den er god nok - Det var dog vidst med udgangspunkt i den seneste sæson.

                  Ellers har vi jo haft det notorisk svært i Randers, og bare generelt med Randers. Ligesom med Sønderjyske så kan jeg simpelthen ikke huske at vi har spillet en flot med Randers, lige såvel kan jeg heller ikke huske at Randers har spillet en god kamp mod os.

                  Jeg håber på en smal 0-1'er til os.
                  Jeg er helt på linje. Det eneste der taler for at vi får bare en smule mere seværdig fodbold, er at jeg tror Randers møder op for at score og ikke for at forsvare som sønderjyske gjorde. OB er ligeledes pisket til at komme for at vinde, men jeg tror ikke nogen af holdene har kvalitet nok til at kampen bliver andet end en rodet forestilling med massere nærkampe, fejlafleveringer og en røvfuld frispark.
                  De små fejl kommer til at afgøre det.

                  Jeg håber bare at OB ikke som vanligt overlader initiativet til hjemmeholdet og satser på kontra, når vi er på udebane. Jeg tror Randers vil møde os aggressivt og håber vi følger op og går ind til kampen med aggressivitet og højt genpres. I den forbindelse håber jeg ikke som Stiften regner med, at Drachmann starter ude. Han var et lyspunkt at se tilbage i start-11'eren sidst, fordi han bringer det her pres, som kan skabe omstillinger. I sidste kamp blev OB dårligere som kampen skred frem. En del af forklaringen tror jeg bunder i Drachmann til sidst blev træt og måtte ud. Han er vigtig lige nu, hvor spillet ikke kører. Vi skal have ledere som samler holdet op og går forrest i duellerne. Lige i den del af spillet er Drachmann vores bedste mand, så jeg har ærligt talt hovedrysten til overs, hvis han starter ude, også selvom han kun holder en time.
                  ​​​​​

                  Comment


                    #10
                    Gad godt se os prøve noget 4-4-2 i dag eller de næste kampe?

                    Sabbi - JD - JJ - Kløve(Frøkjær)

                    Jebali - Svein(Fenger når han er klar)
                    siden 1887

                    Comment


                      #11
                      Randers beskytter forsvaret godt. Der er gået 10 mål ind. Det er et irriterende hold at spille imod. Faktisk har de kedet mig i mange år, men de er effektivt med god struktur. Vi skal undgå at spille for langsomt midt på banen. De ligger som en slange og venter på muligheden for kontra - også på hjemmebane.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Gad godt se os prøve noget 4-4-2 i dag eller de næste kampe?

                        Sabbi - JD - JJ - Kløve(Frøkjær)

                        Jebali - Svein(Fenger når han er klar)
                        Eller den helt oplagte 4-2-3-1 som mange hold benytter. Vi har de perfekte spillere til den.
                        Frø vil jeg så gerne have ind mere centralt.
                        Ideal:

                        OC
                        RL - Tverskov - KL - JS
                        JD - JJT
                        Sabbi - Frø - Jebali
                        Fenger/Islænding



                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ville sende dig en PM, men din indboks er overfyldt

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ville sende dig en PM, men din indboks er overfyldt
                            Tak jeg rydder lige lidt op med det samme. der bliver sgu snakket lidt bag kulisserne til tider

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tak jeg rydder lige lidt op med det samme. der bliver sgu snakket lidt bag kulisserne til tider
                              Du har fået post

                              Comment

                              Working...
                              X