Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Sønderjyske 22.11.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg er faktisk rystet over hvor ringe et fodboldhold sønderjyske er. OB vidste jeg var ringe på forhånd så det er ikke overraskende. Ingen af holdene burde være kandidater til top 6. Og vil blive overrasket hvis det lykkedes for sønderjyske.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægPause. Vi spiller en fin kamp. Udover en chance for AK hvor Kasper reddede kom Sønderjyske ha til intet.
Er det virkelig nok at stå kompakt i defensiven om at ligge først i rækken?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg er faktisk rystet over hvor ringe et fodboldhold sønderjyske er. OB vidste jeg var ringe på forhånd så det er ikke overraskende. Ingen af holdene burde være kandidater til top 6. Og vil blive overrasket hvis det lykkedes for sønderjyske.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Pause. Vi spiller en fin kamp. Udover en chance for AK hvor Kasper reddede kom Sønderjyske ha til intet.
Er det virkelig nok at stå kompakt i defensiven om at ligge først i rækken?
Leave a comment:
-
Jeg er faktisk rystet over hvor ringe et fodboldhold sønderjyske er. OB vidste jeg var ringe på forhånd så det er ikke overraskende. Ingen af holdene burde være kandidater til top 6. Og vil blive overrasket hvis det lykkedes for sønderjyske.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Stod det til mig, så gik Frø ned på Okosuns plads, og Hylle eller den nye islænding røg ind på toppen.
JD og JJT fungerer. OB har manglet en stabiliserende spiller.
Leave a comment:
-
Er dommer racist. Igen og igen dømmes ikke frispark når Sabbi har bolden
Leave a comment:
Leave a comment: