Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Bif-OB 8.11.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Tja ikke let at være JM. Vi har vundet med Okosun men ikke spillet så godt. Min lommefilosofi er, at man skal spille med dem der vinder kampene. Mår man vinder så bliver spillet også bedre over tid.
    Ja. Og synes han lyder ikke mere så frisk og cool end ellers han udtalte sig når der blev efterspørgt fra journalisterne. Virker lidt mere lukket og lidt sur.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Han er ihvertfald dygtig til at snakke og ophøje de resultater han har opnået i OB som værende rigtig flotte og vi var ihhh så tæt på Europa.


      Første sæson en fin 5. Plads men statister i slutspillet. Måske var det bare vores pop-up sæson.

      Anden sæson en 7. Plads og vinder af taberslutspillet efter den største konkurrent var pillet ud fordi de havde vundet pokalen.
      Og imo så reddede de unge sultne spillere røven på JM da en stor den af “stjernerne” var skadet.

      Det er bestået men ikke prangende.
      Gennemsnitligt har JM gjort det bedre end efter sølvårene. Fra sæson 11/12 - 17/18 var vores gns. placering nr. 9(undtagelsen var i 15/16 hvor det blev til 7. plads)

      Pt. har JMs 2 sæsoner givet en gns. 6. plads., så på den front er han lykkedes bedre end andre i den tid.

      Sæsonen er langt fra overstået endnu, og vi har vist gode tendenser. Nu skal der bare nogle point på kontoen. Og hvis det betyder resultatfodbold som vi så mod Lyngby og Horsens, så lever jeg fint med det indtil truppens kvalitet (forhåbentligt) bliver hævet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Når BIF fans viser sig fra deres sympatiske side af https://www.instagram.com/p/CEmd5gIjrZ_/ og lur mig om ikke selv samme fans der skriver til der her billede. Var den der var skadesfro da wilzeck blev skadet for nogle kampe siden
        Fint at OB reagerer:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tag...iske-ytringer/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Helt enig. Brøndby har også været ude med en statement hvor de taget afstand. Godt håndteret af både OB og Brøndby

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Gennemsnitligt har JM gjort det bedre end efter sølvårene. Fra sæson 11/12 - 17/18 var vores gns. placering nr. 9(undtagelsen var i 15/16 hvor det blev til 7. plads)

            Pt. har JMs 2 sæsoner givet en gns. 6. plads., så på den front er han lykkedes bedre end andre i den tid.

            Sæsonen er langt fra overstået endnu, og vi har vist gode tendenser. Nu skal der bare nogle point på kontoen. Og hvis det betyder resultatfodbold som vi så mod Lyngby og Horsens, så lever jeg fint med det indtil truppens kvalitet (forhåbentligt) bliver hævet.
            Som jeg skriver. Det er bestået men ikke prangende. Jeg tænker der kigges på en forlængelse i vinterpausen og der evalueres ud fra hvordan vi ligger til den tid.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Som jeg skriver. Det er bestået men ikke prangende. Jeg tænker der kigges på en forlængelse i vinterpausen og der evalueres ud fra hvordan vi ligger til den tid.
              Jeg håber, at man gør mere end bare kigger på det, for jeg kan ikke se hvem der ellers skulle kunne bringe os videre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Jeg håber, at man gør mere end bare kigger på det, for jeg kan ikke se hvem der ellers skulle kunne bringe os videre.
                Det er ufatteligt svært at få øje på en som kan gøre det bare en smule bedre, for det er jo ikke let at lave meget bedre resultater med den trup der er til rådighed. Der skal ruskes og ryddes op i både trup, scouting og især i den forældede sportslige ledelse.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Det er ufatteligt svært at få øje på en som kan gøre det bare en smule bedre, for det er jo ikke let at lave meget bedre resultater med den trup der er til rådighed. Der skal ruskes og ryddes op i både trup, scouting og især i den forældede sportslige ledelse.
                  Jeg lå og tænkte lidt på det igår, da humøret stadig var nede ovenpå nederlaget.. Har vi egentlig en mentaltræner? Ligesom FCM har BS? Sådan en kunne gøre mirakler, flytte bjerge ved tro. Det er jo set før, at med den rette indstilling og tro på tingene så kan man komme langt.

                  Men ja, der skal ske noget i laget over og omkring JM, ellers rykker vi os ikke. Og som flere har påpeget, så er der en der skal slippe læderet og åbne op, så vi kan komme i nærheden af den kvalitet der gør at vi kan komme op hvor vi HØRER TIL ;)

                  Comment

                  Working...
                  X