Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Lyngby vs. OB 23/10-2020 kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg tror denne kamp kan blive afgørende for JM's fremtid i klubben. Hvis vi taber til et reservespækket Lyngby-hold er det svært at forsvare i al fald en kontraktforlængelse.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg tror denne kamp kan blive afgørende for JM's fremtid i klubben. Hvis vi taber til et reservespækket Lyngby-hold er det svært at forsvare i al fald en kontraktforlængelse.
      Vi er før blevet skuffet fordi holdet virker for lidt ydmyg når vi er favoritter. Vis vi kommer foran er det vigtigt at køre på til slutfløjtet. Det behøver ikke være pænt i dag.

      Comment


        #18
        Hvis vi taber i dag må JM være fortid inden længe.

        Det er en åben katastrofe i OB i disse tider.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Hvis vi taber i dag må JM være fortid inden længe.

          Det er en åben katastrofe i OB i disse tider.
          Det har du ret i, men den største katastrofe er ikke træneren. Han har før lavet gode resultater. Han fik også holdet sikkert i land sidste sæson efter SIF fadæsen.

          Comment


            #20
            Fire, men helst seks point, er kravet i de næste to kampe. Hvis ikke det opnås er JM i højeste grad fyringstruet. Selv om jeg mener, at han er den rigtige mand for en klub som OB, så må vi bare ikke igen falde ned i rækkens bundregion. Og hvis JM ikke mener, vi har en tilstrækkelig trup til at klare cuttet til top-6, så vil jeg foretrække at han siger det. Ved godt, at det kan være at underskrive sin egen opsigelse, men hellere være ærlig.
            Angående kampen i aften, så forventer jeg blod, sved og tårer (helst ikke for mange tårer). Og selvfølgelig tæller en heldig sejr, men vi må også kunne gå ud og vinde en kamp mod Lyngby og lignende hold på overbevisende måde. Spillere og træner må vide, hvad der er på spil, så langt er grundspillet heller ikke.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              Fire, men helst seks point, er kravet i de næste to kampe. Hvis ikke det opnås er JM i højeste grad fyringstruet. Selv om jeg mener, at han er den rigtige mand for en klub som OB, så må vi bare ikke igen falde ned i rækkens bundregion. Og hvis JM ikke mener, vi har en tilstrækkelig trup til at klare cuttet til top-6, så vil jeg foretrække at han siger det. Ved godt, at det kan være at underskrive sin egen opsigelse, men hellere være ærlig.
              Angående kampen i aften, så forventer jeg blod, sved og tårer (helst ikke for mange tårer). Og selvfølgelig tæller en heldig sejr, men vi må også kunne gå ud og vinde en kamp mod Lyngby og lignende hold på overbevisende måde. Spillere og træner må vide, hvad der er på spil, så langt er grundspillet heller ikke.
              Jeg tror ikke han er fyringstruet før efter de næste 6 kampe, efter de 2 kampe mod nedrykningsfavoritterne Lyngby og Horsens venter 4 kampe mod vores direkte konkurrenter om top 6. Når vi runder de 11 kampe kan det vurderes hvordan vi står i forhold til målsætningen, der skal vi stå godt for inden vinterpausen får vi FCM og FCK at slutte året af med.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Jeg tror ikke han er fyringstruet før efter de næste 6 kampe, efter de 2 kampe mod nedrykningsfavoritterne Lyngby og Horsens venter 4 kampe mod vores direkte konkurrenter om top 6. Når vi runder de 11 kampe kan det vurderes hvordan vi står i forhold til målsætningen, der skal vi stå godt for inden vinterpausen får vi FCM og FCK at slutte året af med.
                Hvis holdet efter 11 kampe ligger i top 6 så er det et super job han har lavet. Holdet er mere til en 8. Plads.
                når det er sagt så ser konstellationen Sabbi/Jebali stærk ud.
                Okosun bidrager også til noget styrke på dødbolde som burde give mere plads til feks Kasper.

                Comment


                  #23
                  Lyngby kommer foran i første halvleg. Vi udligner inden pausen. Anden halveg garner vi til 1-2 og vinder.
                  Odds 29.00 på det. Den vil jeg sgu prøve.

                  ​​​​​
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Lyngby kommer foran i første halvleg. Vi udligner inden pausen. Anden halveg garner vi til 1-2 og vinder.
                    Odds 29.00 på det. Den vil jeg sgu prøve.

                    ​​​​​
                    Lyder som et fornuftigt odds. Jeg ville dog gardere og spille det spejlvendte

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Lyngby kommer foran i første halvleg. Vi udligner inden pausen. Anden halveg garner vi til 1-2 og vinder.
                      Odds 29.00 på det. Den vil jeg sgu prøve.

                      ​​​​​
                      Jeg har Oddset 1-3 og Sabbi som første målscorer . Halvleg - fuldtid 2-2
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        ØHHH

                        https://www.facebook.com/odenseboldk...type=3&theater

                        Comment


                          #27
                          Skriver ØHHH, for jeg kan ikke lure opstillingen

                          Comment


                            #28
                            KEP og Bo, især, har lige sagt det så klart på tv: det er rekrutteringen der er problemet. V så var det 7 navne med klasse og max 1 indkøb i samme klasse (sabbi).
                            Vi fans her har sagt det i årevis, men det hjælper vel når også de to siger det.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Fedt at høre Bo H udtale sig om vores manglende evne til at opnå målsætningen år efter år. Endelig en som siger tingende som de er. Tak Bo
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                KEP og Bo, især, har lige sagt det så klart på tv: det er rekrutteringen der er problemet. V så var det 7 navne med klasse og max 1 indkøb i samme klasse (sabbi).
                                Vi fans her har sagt det i årevis, men det hjælper vel når også de to siger det.
                                Det kan vi da håbe, men hvis ikke medierne følger det til dørs, går der nok bare Odense i den. Fans virker klubben ikke til at lytte meget til.

                                Comment

                                Working...
                                X