Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-Randers (8. Maj 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Most inconsistent player?

    At folk herinde ser noget i ham er mig en gåde. Han er ikke dygtig nok til at hold med ambitioner til mere end en heldig midterplacering. Han mangler simpelthen grundlæggende fodboldintelligens og overblik.
    i går syntes jeg han lavede indtil flere fejl som vi ikke har set fra ham længe.

    Syntes han er blevet væsenligt bedre, mere stabil modsat hvad vi så i starten, det var ikke godt
    - defensivt gør han det fint - offensivt mener jeg langt fra han er go' nok....og så vil jeg altså gerne have ham væk fra den vb.....så håber der bliver skrevet med jbl og så må diarra over i den anden side....eller ind i midtforsvaret

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Heldigt du næsten er alene om den holdning så.
      Og i vores økonomiske situation får vi nok ikke meget bedre
      jeg har svært ved at forstå, hvis jeg er den eneste der ser hans mange fejlplaceringer hver kamp og hans rigtig sløje offensiv.

      Jeg er med på det økonomiske argument. Men hvis holdet kommer til at indeholde spillere af diarras kaliber bliver det bare ikke til mere end 7-10 placeringer.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        jeg har svært ved at forstå, hvis jeg er den eneste der ser hans mange fejlplaceringer hver kamp og hans rigtig sløje offensiv.

        Jeg er med på det økonomiske argument. Men hvis holdet kommer til at indeholde spillere af diarras kaliber bliver det bare ikke til mere end 7-10 placeringer.
        Lad os nu se hvad der sker når han kommer på højreback...
        men med det mulvarpespil vi praktiserer i disse dage er det måske også lidt svært at være super offensiv..

        jeg bliver ikke overrasket hvis han spiller sig til en fast HB plads og bliver MOM et par gange næste sæson...

        og hvem ved??? Endda score et mål

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lad os nu se hvad der sker når han kommer på højreback...
          men med det mulvarpespil vi praktiserer i disse dage er det måske også lidt svært at være super offensiv..

          jeg bliver ikke overrasket hvis han spiller sig til en fast HB plads og bliver MOM et par gange næste sæson...

          og hvem ved??? Endda score et mål
          det kan da også næsten kun hjælpe at få ham over i den anden side - for det ser noget hjælpeløst ud når han bevæger sig fremad i venstre side....

          Comment

          Working...
          X