Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB-Vejle

    Søndag klokken 14 går det løs hjemme i Odense mod Vejle .

    Tænker vi starter præcis som i de tre øvrige kampe, men måske med Ryan fra start i stedet for Oliver Lund?

    Det kunne godt lugte af endnu en remis, men vi kan ikke være tilfredse med andet end 3 point.
    siden 1887

    #2
    OB-stopper Kasper Larsen vil lukke af nu: https://fyens.dk/artikel/ob-stopper-...ukke-af-nu?rss
    siden 1887

    Comment


      #3
      Vi spiller overbevisende men nu skal der mere point på kontoen. Tre point er pligt i morgen.
      Tror ikke at JM ændrer noget i startopstillingen, måske Ryan for Olli Lund men tvivler om Ryan er allerede klar som starter.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        4-1 til os!

        Comment


          #5
          Rygtet siger Sabbi er ude med problemer med sit knæ. Nogle der ved noget?
          siden 1887

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Rygtet siger Sabbi er ude med problemer med sit knæ. Nogle der ved noget?
            Hans Instagram story viser at han har fået behandling for det i dag... men intet om omfanget

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Vi spiller overbevisende men nu skal der mere point på kontoen. Tre point er pligt i morgen.
              Tror ikke at JM ændrer noget i startopstillingen, måske Ryan for Olli Lund men tvivler om Ryan er allerede klar som starter.
              Tror du har ret, såfremt der ikke er yderligere skader. Synes også bare det er tre point og alt andet er en skuffelse. Jeg anerkender Vejle har vist fine momenter, men som det typisk er med oprykkere, så er det hjemme i egen hule de redder hovedparten af deres point i land, corona eller ej. Jeg tror vi kommer til at dominere stort og så skal vi være vågne omkring omstillinger, hvor sousa og mucolli kan vise sig ret giftige, ligesom vi selv skal skrue lidt op for træfsikkerheden. Defensivt ser vejle tunge ud og jeg tror de får det mere vanskeligt overfor vores bevægelighed offensivt end f.eks. FCK, som spiller med en stationær spids.

              Comment


                #8
                Vi har snakket med Jeppe Tverskov om den kommende kamp mod Vejle. Også lidt om vores sæsonstart, og om han stadig er OB-spiller efter transfervinduets lukning.

                http://obstruktion.dk/tverskov-inden...at-holde-fast/

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Rygtet siger Sabbi er ude med problemer med sit knæ. Nogle der ved noget?
                  Det er i hvert fald ikke noget, som nævnes i stiften. Her står at vi stiller med de samme 11 for 4. gang i træk. Leif mener i øvrigt ikke overraskende at fokus i OB er på at finde en VB inden vinduet slutter, da Juel angiveligt er færdig for i år og der stadig ikke er en officiel afklaring vedr. Jørgen. Hvor meget han ved om det eller bare gætter, forlyder der intet om.

                  Comment


                    #10
                    Tror også på sejr idag, men synes søndag kl.14 ikke altid har givet det bedste resultat. Kan man egentlig se statistikker på tidligere kampe hvor klokkeslettet er angivet... bare sådan for sjovt ;-)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Det er i hvert fald ikke noget, som nævnes i stiften. Her står at vi stiller med de samme 11 for 4. gang i træk. Leif mener i øvrigt ikke overraskende at fokus i OB er på at finde en VB inden vinduet slutter, da Juel angiveligt er færdig for i år og der stadig ikke er en officiel afklaring vedr. Jørgen. Hvor meget han ved om det eller bare gætter, forlyder der intet om.
                      Det er muligt Leif gætter på vb, men det er imø et simpelt gæt når der endnu ikke er en aftale med Jørgen. Jeg frygter lidt at det mislykkes med ham. Han har tidligere sagt at han ikke havde travlt med at forlænge fordi han ville vente og se hvilke muligheder der dukkede op. Jeg har før hørt/læst at Jørgen tjente ret godt "over there" ca. 6 mill. om året. Så hvis det er hans udgangspunkt tror jeg ikke på forlængelse med ham.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er muligt Leif gætter på vb, men det er imø et simpelt gæt når der endnu ikke er en aftale med Jørgen. Jeg frygter lidt at det mislykkes med ham. Han har tidligere sagt at han ikke havde travlt med at forlænge fordi han ville vente og se hvilke muligheder der dukkede op. Jeg har før hørt/læst at Jørgen tjente ret godt "over there" ca. 6 mill. om året. Så hvis det er hans udgangspunkt tror jeg ikke på forlængelse med ham.
                        Jeg frygter det også lidt, men jeg tror mest på at der er et eller andet ift. den fine kontrakt han har i USA, som gør at han trækker den længst muligt med offentliggørelsen af en permanent kontrakt med os. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvad det er, men der er bare så mange kilder, som fortæller den kontrakt er skrevet under, så det virker helt skævt, hvis ikke vi får ham landet. Som jeg forstod det, da han kom til, så har han vidst nogenlunde samme status i LA, som bale havde 7 real, så med mindre han er indstillet på at spille golf til kontraktudløb, så skal han jo i hvert fald finde et eller andet.

                        Comment


                          #13
                          Yderst vigtig kamp i dag hvor kun 3 point tæller.
                          Tror det godt kan blive en livlig kamp med indianer fodbold og mange mål.
                          3-2 til os.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg frygter det også lidt, men jeg tror mest på at der er et eller andet ift. den fine kontrakt han har i USA, som gør at han trækker den længst muligt med offentliggørelsen af en permanent kontrakt med os. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvad det er, men der er bare så mange kilder, som fortæller den kontrakt er skrevet under, så det virker helt skævt, hvis ikke vi får ham landet. Som jeg forstod det, da han kom til, så har han vidst nogenlunde samme status i LA, som bale havde 7 real, så med mindre han er indstillet på at spille golf til kontraktudløb, så skal han jo i hvert fald finde et eller andet.
                            Interessant tanke .. kan man forestille sig et "sign-off" hvis kontrakten udløber uden at han har en gældende aftale, og at OB og Jørgen har lavet en gentleman agreement om at forlænge når han er helt fri af LA. Jeg synes også at kunne huske at der ved lejemålets indgåelse var snak om at den forlængende aftale lå klar i skuffen.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              https://www.facebook.com/odenseboldk...bMr0eqexhOooIw

                              Sander Svendsen IKKE i den endelige trup, stod da på listen i morges, er der et skifte undervejs??

                              Comment

                              Working...
                              X