Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 27.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Opondo griber ikke ind, er bagefter ved de 2 første mål, JJT bliver viftet væk på nummer 3. Det 4. Mål er jo klasse men dumt at lave frispark. Husker ikke hvem der lavede dey.
    "Dumt at lave frispark" - hvor klichéagtigt kan det blive? Frisparket er dømt mod JJT, men i den ekstremt tynde afdeling.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      "Dumt at lave frispark" - hvor klichéagtigt kan det blive? Frisparket er dømt mod JJT, men i den ekstremt tynde afdeling.
      Mod GF er det ekstra dumt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Opondo griber ikke ind, er bagefter ved de 2 første mål, JJT bliver viftet væk på nummer 3. Det 4. Mål er jo klasse men dumt at lave frispark. Husker ikke hvem der lavede dey.
        Det er muligt at dissekere alle hold og kampe på den måde - forskellen er kun effektiviteten og kynismen.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er muligt at dissekere alle hold og kampe på den måde - forskellen er kun effektiviteten og kynismen.
          Jeg tænkte nu også generelt. Det er i forsvaret og midtbanen vi skal forstærkes. Tror stadig der kan bygges på OC.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg tænkte nu også generelt. Det er i forsvaret og midtbanen vi skal forstærkes. Tror stadig der kan bygges på OC.
            På sin vis enig. Jeg synes de 11 startende gør det fremragende og har gjort det i alle 3 kampe. Man kan altid pege enkelte ud, som måske gjorde det bedre eller dårligere end sidst, men overall står de for noget god fodbold. Det der skriger til himlen er at Aron er førsteindskifter til midtbanen, hvor der naturligvis altid skal skiftes. Han er kommet ind i alle tre kampe og bidraget med at ødelægge rytmen i vores spil, fordi han simpelthen er for langsom i tanke og handling. Her bliver vi nødt til at handle. Forhåbentlig kan vi nå at leje eller sælge et par mænd, så vi kan få en teknisk dygtigere fyr ind som supplement til CM.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              På sin vis enig. Jeg synes de 11 startende gør det fremragende og har gjort det i alle 3 kampe. Man kan altid pege enkelte ud, som måske gjorde det bedre eller dårligere end sidst, men overall står de for noget god fodbold. Det der skriger til himlen er at Aron er førsteindskifter til midtbanen, hvor der naturligvis altid skal skiftes. Han er kommet ind i alle tre kampe og bidraget med at ødelægge rytmen i vores spil, fordi han simpelthen er for langsom i tanke og handling. Her bliver vi nødt til at handle. Forhåbentlig kan vi nå at leje eller sælge et par mænd, så vi kan få en teknisk dygtigere fyr ind som supplement til CM.
              Jeg er helt enig. Det lyder hårdt, men jeg synes nogle af de indhop er grænsende til det katastrofale. Det slår nogle gange al rytme ud af vores spil, og jeg kan slet ikke se, hvad det er han bringer. Han blev solgt som værende "høj og fysisk stærk, er god i luften, og han har vist sig et være ret målfarlig." Og det er han sikkert også, men han kommer jo slet ikke nok i feltet og bliver farlig nok, og han farer i stedet rundt på banen som en flue i en flaske og ender tit ude på kanterne. I dag skifter vi jo også Fenger og Gudjohnsen ind, så vi får jo spillere ind der er gode i boksen og farlige på indlæg. Det vi mangler i dag er jo at få noget kreativitet ind på midtbanen eller kanten, og det bringer Aron bare slet ikke.

              Man kan mene om ham, hvad man vil som spiller, jeg ser ham ikke nødvendigvis som dårlig eller en der ikke kan begå sig i Superligaen, han ligner bare et kæmpe fejlcast for os.

              Comment


                Aron ligner en seriespiller, og det er absurd, at han er vores stærkeste indskiftningskort til midten . Lige så absurd fremstår det, at OB henter endnu en islænding til den plads, hvor der allerede er så rigeligt med kvalitet. Hvorfor? Jeg ser ikke et eneste argument.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Jeg tænkte nu også generelt. Det er i forsvaret og midtbanen vi skal forstærkes. Tror stadig der kan bygges på OC.
                  Jeg synes nu godt nok stadig det er en bizar måde at inddele holdet på. Alle fodboldkamp i hele verden bliver tabt på "forkerte" beslutninger bare man går langt nok tilbage i spillet.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Vil mene vi har fået flere point end forventet inden sæsonstart. Som ventet bliver Vejle kampen uhyggelig vigtig.
                    Og den bliver svær - Vejle drev i store dele af kampen gæk med FCK (måske ikke det sværeste i øjeblikket - men alligevel). De kan ikke undgå at score på os med den opportunistiske spillestil og med de individuelle kvaliteter de har offensivt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker

                      Ja, og du er dum som en dør
                      Kan vi ikke blive enige om at ignorere ham her fra nu af? Han er jo spild af tid... Lad tønden buldre...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Drenge... Ingen klandrer OC for præstationen idag.. Jeg savner bare at han snart begynder at blive kampafgørende. På den gode måde.
                        At vi ser udvikling fra sidste sæson.
                        Jeg vil våge den påstand at mange målmænd i SL kunne have taget en enkelt af de 3 første og vippet den sidste på stangen.
                        Ikke engang Sveriges landsholdsmålmand kunne tage en lignende bold senere på aftenen. Det var horribelt gode afslutninger i dag. Det er en 20-årshændelse at et hold i superligaens afslutter så klinisk 4 gange på en kamp. Især når de vel ikke rigtig ikke havde meget andet i hele kampen (6 indenfor rammen).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Vejle spiller noget flot fodbold mod FCK. De bliver svære at holde fra at score på søndag, så OB kan sagtens tabe den kamp. Krise kan hurtigt blive til virkelighed igen.
                          Jeg synes det er svært at vurdere holdenes styrke i år. OB kan blive alt fra 6 - 12 pt.
                          Jeg har tidligere vurderet 5-6 point efter 6 kampe. Troede dog ikke selv på det efter FCK-kampen. Men synes efterhånden, at det ikke er helt urealistisk. Så sidder vi præcis i sammen situation som altid. Denne gang er der bare endnu færre kampe at hente de nødvendige point med to hold mindre i ligaen inden opbrud

                          Comment


                            Kan det passe at der ikke er nogen der har diskuteret den mulige straffesparkskendelse mod AGF?

                            Med mulighed for at se den på video med VAR undrer det mig at den ikke blev dømt - så ikke Onside i går ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Kan det passe at der ikke er nogen der har diskuteret den mulige straffesparkskendelse mod AGF?

                              Med mulighed for at se den på video med VAR undrer det mig at den ikke blev dømt - så ikke Onside i går ..
                              Det hedder sig at man godt må bruge armen til at støtte sig med, når man glider hen ad banen, så armen var ikke i en uvant position da bolden ramte hans arm. Dog har vi tit set at sådan en situation har ført til straffe, men VAR mente så ikke det skulle dømmes.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg er helt enig. Det lyder hårdt, men jeg synes nogle af de indhop er grænsende til det katastrofale. Det slår nogle gange al rytme ud af vores spil, og jeg kan slet ikke se, hvad det er han bringer. Han blev solgt som værende "høj og fysisk stærk, er god i luften, og han har vist sig et være ret målfarlig." Og det er han sikkert også, men han kommer jo slet ikke nok i feltet og bliver farlig nok, og han farer i stedet rundt på banen som en flue i en flaske og ender tit ude på kanterne. I dag skifter vi jo også Fenger og Gudjohnsen ind, så vi får jo spillere ind der er gode i boksen og farlige på indlæg. Det vi mangler i dag er jo at få noget kreativitet ind på midtbanen eller kanten, og det bringer Aron bare slet ikke.

                                Man kan mene om ham, hvad man vil som spiller, jeg ser ham ikke nødvendigvis som dårlig eller en der ikke kan begå sig i Superligaen, han ligner bare et kæmpe fejlcast for os.
                                Nej han er ikke nødvendigvis super dårlig. Jeg synes han tager ansvar og er synlig qua han er rigtig meget på bolden. Problemet er bare at skulle han give os værdi, så ville det være at foretrække han var langt mindre på bolden og i stedet fokuserede på at fylde i feltet, som vi f.eks. så en HHA gjorde i flere sæsoner med succes for år tilbage. Derfor er jeg fuldstændig enig i at han virker totalt fejlcastet, da vores øvrige offensivspillere generelt spiller med så meget fart at han fremstår lidt kluntet. Når vi skiftet typer som Gudjohnsen (hold kæft et skur) og Fenger ind, så nytter en indskiftning af Aron jo ikke, når han slet ikke har hverken teknik eller overblik til at servicere dem. Er sgu lidt træt af at have sådan en type i truppen. Han er malplaceret

                                Comment

                                Working...
                                X