Oprindeligt indsendt af fynsland_85
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Anders K Jacobsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMan kan jo feks. se på Mos hvor svært det kan være at score på de der tap-ins... At det i øvrigt skal gøres til en dårlig ting, tap-in mål, har jeg aldrig forstået...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTap-ins er i min bog mål 1-2 m fra mål, hvilke AK har scoret en del af. Ikke mål fra straffepletten i et proppet felt, som mange Mos har brændt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægSå var der endnu en tidligere OB spiller som scorede til 1-0 for AaB i Europa. Ham kunne vi godt have brugt nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKan ikke få øje på hvordan det kan være ærgerligt ??
Fantastisk flot og glædeligt for dansk fodbold .
Det er godt for dansk fodbold .. og kan en dag komme OB til gode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Acheronian Se indlægLige netop ... alt det fis med at det er skidt at det går godt for FCK og AaB i Europa.
Det er godt for dansk fodbold .. og kan en dag komme OB til gode.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægI har fuldstændig ret. Det er da fremragende for os, at AaB og FCK får succes og flere økonomiske midler så de kan distancere os endnu mere. Det kunne da faktisk ikke være bedre når man tænker over det.
Dansk fodbold kan sutte min fede p**. Jeg holder med OB, ikke med dansk fodbold.
Comment
Comment