Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders K Jacobsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Først og fremmest er det er en sjæleløs fusionsklub, i stil med PS&E. Desuden er den midtjyske kræmmermentalitet utiltalende, og deres menneskehandel med afrikanske drenge utilstedelig.
    Yderligere så er deres "ultras" til tider direkte pinlige.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Man kan jo feks. se på Mos hvor svært det kan være at score på de der tap-ins... At det i øvrigt skal gøres til en dårlig ting, tap-in mål, har jeg aldrig forstået...
      Tap-ins er i min bog mål 1-2 m fra mål, hvilke AK har scoret en del af. Ikke mål fra straffepletten i et proppet felt, som mange Mos har brændt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Tap-ins er i min bog mål 1-2 m fra mål, hvilke AK har scoret en del af. Ikke mål fra straffepletten i et proppet felt, som mange Mos har brændt.
        Ja, det er det også her, derfor nævnte jeg også Mos, med hans afbrænder mod Randers i frisk erindring...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Så var der endnu en tidligere OB spiller som scorede til 1-0 for AaB i Europa. Ham kunne vi godt have brugt nu.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Så var der endnu en tidligere OB spiller som scorede til 1-0 for AaB i Europa. Ham kunne vi godt have brugt nu.
            Ja! Og nu lavede han lige en til. Er sikker på han er og bliver en guldfugl for dem. Han har speed og coolness foran målet - gad godt have set ham i den rigtige stribede farve i hans nuværende form. Øv øv

            Comment


              #21
              Ærgerligt de danske hold vinder i aften.....

              Comment


                #22
                Hold nu op.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Ærgerligt de danske hold vinder i aften.....
                  Hvorfor? Jeg er ikke begejstret eller noget da jeg ikke holder med nogle af de to hold....men ligefrem ærgeligt?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Ærgerligt de danske hold vinder i aften.....
                    Kan ikke få øje på hvordan det kan være ærgerligt ??

                    Fantastisk flot og glædeligt for dansk fodbold .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Kan ikke få øje på hvordan det kan være ærgerligt ??

                      Fantastisk flot og glædeligt for dansk fodbold .
                      Lige netop ... alt det fis med at det er skidt at det går godt for FCK og AaB i Europa.

                      Det er godt for dansk fodbold .. og kan en dag komme OB til gode.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Acheronian Se indlæg
                        Lige netop ... alt det fis med at det er skidt at det går godt for FCK og AaB i Europa.

                        Det er godt for dansk fodbold .. og kan en dag komme OB til gode.
                        Imo er det snot dumt , snæversynet og tegn på mindreværd at ønske danske hold gør det dårligt i Europa
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          I har fuldstændig ret. Det er da fremragende for os, at AaB og FCK får succes og flere økonomiske midler så de kan distancere os endnu mere. Det kunne da faktisk ikke være bedre når man tænker over det.

                          Dansk fodbold kan sutte min fede p**. Jeg holder med OB, ikke med dansk fodbold.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kan ikke få øje på hvordan det kan være ærgerligt ??

                            Fantastisk flot og glædeligt for dansk fodbold .
                            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              I har fuldstændig ret. Det er da fremragende for os, at AaB og FCK får succes og flere økonomiske midler så de kan distancere os endnu mere. Det kunne da faktisk ikke være bedre når man tænker over det.

                              Dansk fodbold kan sutte min fede p**. Jeg holder med OB, ikke med dansk fodbold.
                              Lige præcis.... er fløjtende ligeglad med andre danske hold. Jeg ved bare vi bliver chanceløse fremover hvis de andre hold kommer i chl

                              Comment


                                #30
                                Jeg græder med det ene øjne, men smiler med det andet. Jeg er glad på AKs vegne. Han fortjener sgu den succes, men nøj, hvor jeg græder over, at det ikke er i Odense han får den succes.

                                Comment

                                Working...
                                X